Hij heeft net een reis achter de rug, ervaring mee? Goed dat ie kon komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ZIjn er nu nog mensen die denken dat Alves zelf geen kwaaie is en het allemaal de schuld is van boze zakenmannen? Als alves zelf tof was dan had ie hier op zn minst een glimlach gehad of een tevreden blik.... but he dont gives a fuck
zit alves op de tribune?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef okee6 het volgende:
Sportief van Alves, om mee te klappen met z'n jetlag en al![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij heeft net een reis achter de rug, ervaring mee? Goed dat ie kon komen.
Als je dat interview gezien hebt, had je ook gehoord dat de BBB hem thuis op kwamen zoeken. Hij moest vertrekken, omdat hij niet vocht voor de club en niet goed speelde in de ogen van de BBB.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
oh![]()
Dat weet ik allemaal niet.
Het is een kroaat en met dat interview vond ik hem iig symphatiek overkomen![]()
Heerenveen gaat lekker![]()
Waar staat die Pranjic eigenlijk, heb ik ook wat om te supporten![]()
Mafkees. Als je een reis achter de rug hebt, kan je niet juichen als je club scoort?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij heeft net een reis achter de rug, ervaring mee? Goed dat ie kon komen.
Oh, dat heb ik dan niet goed gevolgd dan of ik had die boerenkool met worst opmerking meer onthoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je dat interview gezien hebt, had je ook gehoord dat de BBB hem thuis op kwamen zoeken. Hij moest vertrekken, omdat hij niet vocht voor de club en niet goed speelde in de ogen van de BBB.
Pranjic zelf zei dat het kwam omdat hij niet uit Zagreb komt.
Ok,quote:Pranjic staat linkshalf dacht ik.
Jammer van zn lelijke snorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
Larsson blijft een geweldige speler
Wel minder voor SCH natuurlijk
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme.
quote:
Veel gelovigen in de zaal, bid ook eens voor een vierde doelpuntquote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef TheArt het volgende:
Jezus mina, waar zijn ze mee bezig.
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
FC den Haag stond ooit met 4-0 voor thuis. Werd 4-2 . Uit verloren ze met 2-0 van West Ham en lagen er dus uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |