Ik ga daar ook een keertje naartoe karren.quote:Op maandag 17 september 2007 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het ook, als je eenmaal op de rotonde zit, kom je er ook niet meer vanafIn sommige steden is het gelukkig al veranderd.
Hee, jij bent mod, pas het maar aan.quote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
Zo'n mooie stadsnaam verbasteren... wat doe je!
Toen wij erin zaten welquote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Blijven die bakjes wel aan de rest van het apparaat![]()
Weet je dat wel heuuuul zekerquote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga daar ook een keertje naartoe karren.
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kom je er ook bij ? Dan zijn we met z'n drieën.
http://parlando.sdu.nl/cg(...)pos=14/KST109971.pdfquote:verzoekt de regering de Koran te verbieden,
en gaat over tot de orde van de dag.
Wilders
Verzoekt de regering martelen toe te staan,quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://parlando.sdu.nl/cg(...)pos=14/KST109971.pdf
Hehe.
Het was geen vraag.quote:
Gaat je niks aan.quote:Welke?![]()
We kunnen EG eventueel ook thuis latenquote:
Nietquote:Ik heb gelukkig nog wel wat betere opties...
Da's nou wel flauw. Jullie leken net zo lekker bezig te zijn met die zweepjes enzo...quote:Op maandag 17 september 2007 11:59 schreef Fastmatti het volgende:
We kunnen EG eventueel ook thuis laten![]()
Aaaaaaaaaw, kan je echt niemand beter dan EG vinden? (kut, sigme d'r smileys doen het niet meer!quote:Niet![]()
klopt. Ik hoopte op 1 van de 2 vragen een antwoordquote:Op maandag 17 september 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het was geen vraag.
[..]
Gaat je niks aan.
Overigens vraag je eigenlijk twee keer hetzelfde.
Je zou beter moeten weten...quote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
klopt. Ik hoopte op 1 van de 2 vragen een antwoord![]()
Succes!quote:Op maandag 17 september 2007 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vraag om nieuwe tactieken. Komt goed.![]()
Nogmaals: succes!quote:Op maandag 17 september 2007 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg er alles uit. Bij iedereen Echt waar. Ik ga bij politie werken.![]()
Kan je net zogoed een rood vakje met een rood kruis erin maken. Die B zie je toch niet...quote:Op maandag 17 september 2007 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, Floripas is gebanned. Voor de tweede keer.
[afbeelding]
zie je dat mooie rode image-teken?![]()
Ook goed. Inderdaad is 9 pixels te beperkt voor een goed zichtbare B.quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kan je net zogoed een rood vakje met een rood kruis erin maken. Die B zie je toch niet...
Wie is het demoon.quote:Op maandag 17 september 2007 12:54 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wordt een beetje gek van mijn huisgenoot
Had je nu maar naar de uni gegaan.quote:Op maandag 17 september 2007 12:54 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wordt een beetje gek van mijn huisgenoot
Ze is er niet, maar heb wel last van de rommel in de keukenquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Had je nu maar naar de uni gegaan.![]()
Have fun.quote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook goed. Inderdaad is 9 pixels te beperkt voor een goed zichtbare B.
Maak wel ff een nieuwe. Vanmiddag. Moet nu weg![]()
Komt goed. is duidelijker idd.![]()
* Elseetje wacht...quote:
Geef haar een trap richting de vloer, hou 'r laag, en zeg 'r dat ze geen echte vrouw is als ze het huis niet netjes houdt.quote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze is er niet, maar heb wel last van de rommel in de keuken![]()
Tot twee weken geleden ging het goed, maar nu is ze verliefdquote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef haar een trap richting de vloer, hou 'r laag, en zeg 'r dat ze geen echte vrouw is als ze het huis niet netjes houdt.
Oh verdulleme ook. Vrouwen als ze verliefd zijn. Geen land mee te bezeilen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tot twee weken geleden ging het goed, maar nu is ze verliefd
Jamaar, waar moet de overheid alle goede dingen voor de burger dan van betalen? De overheid dient de burger te beschermen en alle beslissingen voor haar maken want ambtenaren kunnen dat veel beter dan de burgers zelf.quote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef Autodidact het volgende:
Retourtje Lyon: ¤ 156.00 (Ticket ¤ 57,- + Tax ¤ 99,-)
Heeft iemand ooit bedacht om dit graaien eens flink aan te pakken?
Aan wie wordt die belasting eigenlijk betaald? (En op basis waarvan wordt de hoogte bepaald?) En betaalt de luchtvaartmaatschappij zelf eigenlijk ook nog andere belastingen?quote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef Autodidact het volgende:
Retourtje Lyon: ¤ 156.00 (Ticket ¤ 57,- + Tax ¤ 99,-)
Heeft iemand ooit bedacht om dit graaien eens flink aan te pakken?
Ja natuurlijk. Van die 57,- zit nog omzetbelasting op, winstbelasting en als er betaald moet worden voor personeel kost dit dan weer loonbelastingquote:Op maandag 17 september 2007 14:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Aan wie wordt die belasting eigenlijk betaald? (En op basis waarvan wordt de hoogte bepaald?) En betaalt de luchtvaartmaatschappij zelf eigenlijk ook nog andere belastingen?
En van het geld dat je overhoudt moet je dan weer vermogensbelasting betalen, vervolgens bij het kopen van producten BTW, wanneer je het weg wil geven schenkingsbelasting, en als je overlijdt erfbelasting.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Van die 57,- zit nog omzetbelasting op, winstbelasting en als er betaald moet worden voor personeel kost dit dan weer loonbelasting![]()
West-Friese rancune, gevaarlijker dan de politieke islam.quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Monidique het volgende:
Waarom Amsterdam kutter dan kut is.
Dus zonder die overheid krijg ik geld toe bij een reisje naar Lyon...gaaf.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Van die 57,- zit nog omzetbelasting op, winstbelasting en als er betaald moet worden voor personeel kost dit dan weer loonbelasting![]()
Natuurlijk kan dat, of ben je bang dat de zombieharing je slokdarm omhoogkruipt om het vloeibare kalfjesvoer tegen te houden?quote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef Apropos het volgende:
Zeg Zwaardvisch, kan ik eigenlijk melk drinken na haring te hebben gegeten?
Wat ken je me toch goed.quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, of ben je bang dat de zombieharing je slokdarm omhoogkruipt om het vloeibare kalfjesvoer tegen te houden?![]()
Dat zou jouw met overheid ook wel moeten lukken. Wel een enkeltje natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dus zonder die overheid krijg ik geld toe bij een reisje naar Lyon...gaaf.
Het heeft niets met rancune te maken, maar alles met dat walgelijke Amsterdamse accent.quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
West-Friese rancune, gevaarlijker dan de politieke islam.
Dat kan ik goed begrijpen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het heeft niets met rancune te maken, maar alles met dat walgelijke Amsterdamse accent.
Laar de overheid maar eerst in goed taalonderwijs investeren...quote:Op maandag 17 september 2007 15:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat zou jouw met overheid ook wel moeten lukken. Wel een enkeltje natuurlijk![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef Apropos het volgende:
Een reukhond genaamd Spike rook een atoomlucht die van Ernst Louwes moest zijn mede gezien dat Louwes zijn oude Herder op Louwes zelf overheersen was en het mes de plu koppelde aan het aanwezig zijn in de zwolseweg 157 een tastbaar bewijs opleverde.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Laar de overheid maar eerst in goed taalonderwijs investeren...
Maar wordt die volledige 99 euro aan de overheid betaald? Of vallen daar ook allerlei andere toeslagen onder zoals brandstoftoeslag/ veiligheidstoeslag en eigenlijk-kun-je-niet-voor-57euro-naar-lyon-vliegen-dus-vragen-we-zo-extra-geld toeslag?quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.politix.nl/allevoorstellen.phpquote:Op maandag 17 september 2007 11:47 schreef Monidique het volgende:
Ik heb die informatie namelijk nodig voor mijn nieuw idee. Het is maar een ideetje, hoor, natuurlijk, en ik bent e lui om er iets mee te doen. Maar! Een website met daarop moties en voorstellen die iets verbieden en er dan bij zetten welke partij erop voor heeft gestemd.
Zoiets.
Voor: PVV. De rest tegen.quote:De minister mag personen waarvan het vermoeden bestaat dat zij een bedreiging kunnen zijn voor de nationale veiligheid vrijheidsbeperkende maatregelen opleggen voor een periode van maximaal twee jaar. Dit maximum van twee jaar moet komen te vervallen.
Voor: PVV. De rest tegen.quote:'Opzettelijk handelen' in strijd met de vrijheidsbeperkende maatregelen die de Minister heeft opgelegd aan personen die een gevaar zouden kunnen voor de nationale veiligheid is strafbaar. Het woord 'opzettelijk' dient te vervallen, ieder handelen in strijd met de maatregelen moet strafbaar zijn.
Voor: PVV. De rest tegen.quote:De maximale gevangenisstraf voor tolken die ingeschreven staan in het register waar justitie en politie hun tolken uit kunnen halen, die het ambts- of beroepsgeheim opzettelijk schenden dient verhoogd te worden van één naar vier jaar. Ook dient het mogelijk om deze persoon in voorlopige hechtenis te nemen.
Voor: PVV. De rest tegen.quote:Op het VMBO mag niet het vak Turks of Arabisch worden aangeboden in de vrije ruimte.
quote:
Hij was zijn oude Herder aan het overheersen, hoewel 'ie er onder lag.quote:mede gezien dat Louwes zijn oude Herder op Louwes zelf overheersen was
Waar háál je het vandaan!quote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Hij was zijn oude Herder aan het overheersen, hoewel 'ie er onder lag.
Maar of het mes daadwerkelijk was gebruikt haar dode lichaam nog ff een zekerheid moest verschaffen voor EL das maar de vraaag vraag vraag ect...
Maar ik heb een excuus voor mijn taalfouten en kromme zinnen. Alleen hier schrijf ik nog maar Nederlands dus ik verleer het gewoonquote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, acceptatie is de eerste stap op weg naar... Eh. Laat maar.
Fok is echt de beste leerschool die je voor Nederlands kunt hebben!quote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maar ik heb een excuus voor mijn taalfouten en kromme zinnen. Alleen hier schrijf ik nog maar Nederlands dus ik verleer het gewoon![]()
Hm, maar het valt me nu pas op. Ik heb best een aantal keer gevlogen maar altijd was het wel meer dan ¤700 dus ik dacht dat het een percentage was en dan kan ik wel leven met ¤100. Maar als vliegbelasting 2/3 van de ticketprijs uitmaakt is er wel iets goed mis...quote:Op maandag 17 september 2007 15:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat zou jouw met overheid ook wel moeten lukken. Wel een enkeltje natuurlijk![]()
Het is wel meer dan een 'paar duizend' natuurlijk, maar een klein vliegtuig kun je natuurlijk wel zo huren. Als je met een groep reist is dat vaak nog goedkoper dan bijvoorbeeld een stuk of 6 losse tickets.quote:Op maandag 17 september 2007 17:10 schreef gronk het volgende:
Ja, da's inderdaad bizar. Ik kan me niet voorstellen dat je voor een paar duizend euro een 747 kunt laten vliegen.
Zou je voor de aardigheid nog eens willen kijken of er nog een nadere onderverdeling gemaakt wordt bij die belastingen?quote:Op maandag 17 september 2007 16:10 schreef Autodidact het volgende:
Hm, maar het valt me nu pas op. Ik heb best een aantal keer gevlogen maar altijd was het wel meer dan ¤700 dus ik dacht dat het een percentage was en dan kan ik wel leven met ¤100. Maar als vliegbelasting 2/3 van de ticketprijs uitmaakt is er wel iets goed mis...
Denk het niet echt. Al kijk je naar luchthavenbelasting dan is dat eigenlijk logisch. Want of je nu 100km vliegt of 4000km je maakt twee keer gebruik van een luchthaven.quote:Op maandag 17 september 2007 17:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zou je voor de aardigheid nog eens willen kijken of er nog een nadere onderverdeling gemaakt wordt bij die belastingen?
Met 9 pixels moet je toch een kruisje kunnen doen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[afbeelding]
Een "gedraaid"kruis lukt niet met 9 pixels.
Dus dan een "-" in een duidelijk rood veld. Het is duidelijk, eenvoudig, het valt op en toch een beetje discreet. en m.i. zeer makkelijk te implementeren.
![]()
Shit, het zijn er 92=81 pixelsquote:Op maandag 17 september 2007 17:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Met 9 pixels moet je toch een kruisje kunnen doen.
101
010
101
Zo dus![]()
Als ervaringsdeskundige (quote:Op maandag 17 september 2007 17:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kun je als je gebanned bent niet aanloggen of slechts niet reageren? Als je slechts niet kunt reageren zou je ook een blauw icoontje kunnen maken.
Edit.quote:Op maandag 17 september 2007 17:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zou je voor de aardigheid nog eens willen kijken of er nog een nadere onderverdeling gemaakt wordt bij die belastingen?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Overigens is 99% van alle statistieken onzin.
Indeed, broeder.quote:Op maandag 17 september 2007 18:25 schreef Sidekick het volgende:
Komt me bekend voor, die uitspraak.
quote:Deelt u de mening dat leerlingen bij lesuitval binnen school moeten blijven en les krijgen moeten van een vervanger en niet moeten rondhangen bij de Albert Heijn, zoals viel te zien in de uitzending van Zembla? Zo ja, wat bent u voornemens hiertegen te doen?
Indeed?quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Ik word bang van jouw neger, LJ.
Wat is dat toch, dat mensen het zo moeilijk vinden een goed lopende zin in elkaar te zetten...?quote:
Hoe wordt je ervaringsdeskundige danquote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige () kan ik je vertellen dat je kunt inloggen als je gebanned bent. Alleen de knop "reageer" is dan wat grijzer
![]()
Gewoon op kinderachtige wijze een andere user verrot schelden, en niet stoppen wanneer je weet dat je te ver bent gegaan.quote:Op maandag 17 september 2007 18:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe wordt je ervaringsdeskundige dan
Waarom is Floripas geband, als ze dat al is?quote:
Hij heeft nachtcreme op, omdat hij het waard isquote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Ik word bang van jouw neger, LJ.
Volgens mij zei EG zoiets. Weet ik veel of het waar is.quote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom is Floripas geband, als ze dat al is?
O, dan is het waarquote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zei EG zoiets. Weet ik veel of het waar is.
Smerige eetgewoontes.quote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef Aoristus het volgende:
Waarom is Floripas geband, als ze dat al is?
28 Euro luchthavenbelasting is inderdaad best veelquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]
Toch weer mooi om te zien dat de luchthavenbelasting hier 65% duurder is dan in het een na duurste land.
quote:
Wees gegroet.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Apropos het volgende:
Dag.
Ik heb mijn contract subiet laten ontbinden, vandaag.quote:Op maandag 17 september 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
Na twee dagen verdiepen in computer hardware, voor het eerst in mijn leven, ben ik tot de conclusies gekomen dat computerwinkels vette oplichters zijn. En je met meuk voor te hoge prijzen opzadelen.
Ik heb besloten zelf een pc bouwen, zonder enige verstand ervan.
Het is ontzettend simpel en je voelt je daarna helemaal het mannetje als het aanknopje werktquote:Op maandag 17 september 2007 20:33 schreef Gabry het volgende:
Na twee dagen verdiepen in computer hardware, voor het eerst in mijn leven, ben ik tot de conclusies gekomen dat computerwinkels vette oplichters zijn. En je met meuk voor te hoge prijzen opzadelen.
Ik heb besloten zelf een pc bouwen, zonder enige verstand ervan.
Vanwege die kutkinderen zeker he?quote:Op maandag 17 september 2007 20:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb mijn contract subiet laten ontbinden, vandaag.
Zitten alle schroefjes e.d. bijgevoegd bij de onderdelen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is ontzettend simpel en je voelt je daarna helemaal het mannetje als het aanknopje werkt
De Conrad is zo'n beetje de bijbel voor degene die zijn bestaan kentquote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben groot liefhebber van het lezen van catalogi, liefst technische.
Vandaag die van conrad doorgenomen. Ge-wel-dig.
Oh ja - als je zelf een PC wil bouwen een aanrader.
Nee Harry, nogmaals, ik was geen hellebaardier.quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vanwege die kutkinderen zeker he?
Nee, die moet je nog wel regelen, maar er valt een hoop te recyclen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zitten alle schroefjes e.d. bijgevoegd bij de onderdelen?
Pah. Echte mannen zweren bij de website van www.rs-components.nlquote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De Conrad is zo'n beetje de bijbel voor degene die zijn bestaan kent
Dat snap ik nou niet hè. Mensen kopen Windows, met een mediaspeler inbegrepen en zijn er prima tevreden mee. Anderen vinden het een kloteprogramma en downloaden / kopen er een andere voor. Nu moeten mensen die gewoon waren om de WMP te gebruiken én Windows kopen én er een mediaspeler voor kopen/downloaden. Voor wie is Nelie Kroes er nou? Voor de consument toch?quote:Microsoft heeft zijn zaak tegen de Europese Commissie verloren. Het Gerecht van Eerste Aanleg, de op één na hoogste rechtbank van de EU, handhaaft de boete van 497 miljoen euro.
Microsoft werd in 2004 beboet omdat het misbruik maakte van zijn dominante positie. Het bedrijf gaf programma's bij het Windows-besturingssysteem, waardoor makers van soortgelijke programma's uit de markt werden gedrukt.
Vertel het maar in jouw woorden dan.quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee Harry, nogmaals, ik was geen hellebaardier.
Waarom?quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Apropos het volgende:
Echte mannen ontvoeren programmeurs.
Fout. Ze is er om de Europese staatskas te spekken. Je denkt toch niet dat de opbrengsten van die boete's bij de consument terecht komen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Autodidact het volgende:
Voor wie is Nelie Kroes er nou? Voor de consument toch?
Oehquote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Pah. Echte mannen zweren bij de website van www.rs-components.nl
Nah - pieterpeuterspul.quote:
Of die van http://www.dickbest.nl/
Een papieren catalogus gebruiken om een PC samen te stellen is net als antieke meubels via een website bestellen. Not done.quote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben groot liefhebber van het lezen van catalogi, liefst technische.
Vandaag die van conrad doorgenomen. Ge-wel-dig.
Oh ja - als je zelf een PC wil bouwen een aanrader.
Hangt ervanaf waar je interesses liggen (electronica, mechanica of PC-spul). RS is wel prijzig, maar levert wel kwaliteitsspul (beter dan wat 'de grote C' voor een vergelijkbare prijs levert).quote:
De vele dingen waarvan je niet wist dat ze bestonden, de naam niet van wist, niet wist dat je ze nodig had, daarvoor zijn papieren catalogi ideaal. En sommigen zijn erg mooi.quote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een papieren catalogus gebruiken om een PC samen te stellen is net als antieke meubels via een website bestellen. Not done.
Papieren catalogi zijn per definitie zonde van het papier, altijd achterhaald en alleen geschikt als onderzetter of voor de open haard.
http://www.informatique.nl/quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef gronk het volgende:
Hangt ervanaf waar je interesses liggen (electronica, mechanica of PC-spul). RS is wel prijzig, maar levert wel kwaliteitsspul (beter dan wat 'de grote C' voor een vergelijkbare prijs levert).
Waarmee zou Nelie haar e-mail checken?quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fout. Ze is er om de Europese staatskas te spekken. Je denkt toch niet dat de opbrengsten van die boete's bij de consument terecht komen?
Niet mee eens. De website van RS bijvoorbeeld, is hier en daar redelijk onhandig georganiseerd. Ik heb me wel eens klem gezocht op een bepaald type weerstand, of een dikke MOSFET. Met een papieren catalogus gaat dat vrij gemakkelijk: je bladert door de sectie 'weerstanden', of 'halfgeleiders', en dan kom je meestal wel goed terecht. In die gevallen tikte ik het bestelnummer in en kwam dan eindelijk daar waar ik wezen wilde.quote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Papieren catalogi zijn per definitie zonde van het papier, altijd achterhaald en alleen geschikt als onderzetter of voor de open haard.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Apropos het volgende:
Mijn interesse ligt bij bouwen van huizen, schuren, hekken, afrasteringen. Wind- / zonne-energie / warmwater installaties. Geen pieterpeuterspul dusquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je interesses liggen (electronica, mechanica of PC-spul). RS is wel prijzig, maar levert wel kwaliteitsspul (beter dan wat 'de grote C' voor een vergelijkbare prijs levert).
De programmeurs die ik dagelijks tref neem ik zelfs voor een aardig losgeld nog niet tijdelijk mee.quote:
Blackberry.quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef Autodidact het volgende:
Waarmee zou Nelie haar e-mail checken?
'vee hef eei sekret weapon..'quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
De programmeurs die ik dagelijks tref neem ik zelfs voor een aardig losgeld nog niet tijdelijk mee.
Ha kijk, ze hebben dus een papieren catalogus. Enig idee hoe je daaraan kan komen? Ik kan het op de website niet vinden..quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef gronk het volgende:
[..]
Niet mee eens. De website van RS bijvoorbeeld, is hier en daar redelijk onhandig georganiseerd. Ik heb me wel eens klem gezocht op een bepaald type weerstand, of een dikke MOSFET. Met een papieren catalogus gaat dat vrij gemakkelijk: je bladert door de sectie 'weerstanden', of 'halfgeleiders', en dan kom je meestal wel goed terecht. In die gevallen tikte ik het bestelnummer in en kwam dan eindelijk daar waar ik wezen wilde.
Daarnaast, in de papieren catalogus heb je van sommige onderdelen alle specs naast elkaar staan. Da's een stuk prettiger dan dertig PDF'jes moeten doorploegen.
Hoe tik je een bestelnummer in op een papieren catalogus?quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef gronk het volgende:
Niet mee eens. De website van RS bijvoorbeeld, is hier en daar redelijk onhandig georganiseerd. Ik heb me wel eens klem gezocht op een bepaald type weerstand, of een dikke MOSFET. Met een papieren catalogus gaat dat vrij gemakkelijk: je bladert door de sectie 'weerstanden', of 'halfgeleiders', en dan kom je meestal wel goed terecht. In die gevallen tikte ik het bestelnummer in en kwam dan eindelijk daar waar ik wezen wilde.
Dat ligt aan de website, niet aan het medium zelf.quote:Daarnaast, in de papieren catalogus heb je van sommige onderdelen alle specs naast elkaar staan. Da's een stuk prettiger dan dertig PDF'jes moeten doorploegen.
Beton, baksteen, bouwlampen en dieselaggregatenquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn interesse ligt bij bouwen van huizen, schuren, hekken, afrasteringen. Wind- / zonne-energie / warmwater installaties. Geen pieterpeuterspul dus.
Maar jij bent ook geen echte man.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
De programmeurs die ik dagelijks tref neem ik zelfs voor een aardig losgeld nog niet tijdelijk mee.
Bovendien, de Pasjtoen doen het ook en dat zijn pas kerels.quote:
Haha, klopt. Daarom ben ik ook geschikt om programmeurs te vertellen dat ze hun werk over moeten doenquote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen echte man.(Hoop ik.
)
sigme, de dominatrix!quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Haha, klopt. Daarom ben ik ook geschikt om programmeurs te vertellen dat ze hun werk over moeten doen.
Jezelf registreren (KvK nummer bij de hand hebben), en dan sturen ze 'm vanzelf op, na een paar weken ofzo. Of anders even bellen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef sigme het volgende:
Ha kijk, ze hebben dus een papieren catalogus. Enig idee hoe je daaraan kan komen? Ik kan het op de website niet vinden..
Je pakt de index achteraan beet, slaat de index op trefwoorden over, en gaat direct naar de index op bestelnummer. Daar vind je een paginanummer, en op die pagina zoek je je bestelnummer. Sim-pel.quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe tik je een bestelnummer in op een papieren catalogus?![]()
Ja. Maar goede websites bakken is best nog een kunst.quote:Dat ligt aan de website, niet aan het medium zelf.
Ze is rood.quote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zei EG zoiets. Weet ik veel of het waar is.
Heb dank, ik groet u ook.quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef kLowJow het volgende:
Ik groet Apropos.
quote:3. Vraag:
Acht u het de taak van de publieke omroep om met belastinggeld politieke partijen te bestrijden?
Antwoord:
Neen. De taak van de publieke omroep staat omschreven in artikel 13c Mediawet. Het bestrijden van politieke partijen behoort niet tot het aldaar geformuleerde takenpakket.
Als je wel kunt programmeren, maar geen programmeur bent van beroep. Wat dan? Mag je dan CounterStrike blijven spelen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Apropos het volgende:
Natuurlijke selectie doet het zelfs in de dierentuinquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:09 schreef Elseetje het volgende:
Ochtend.![]()
Zeldzame leeuw verdrinkt in Blijdorp
Wanneer word jij geselecteerd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie doet het zelfs in de dierentuin![]()
Die paar centen vallen in het niet bij de verspliing van Bos. Weet niet of iemand nog Tichelaar heeft gehoord. Die zei namelijk dat vanaf nu in elke begroting de 'rijken' worden aangepaktquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Prinsjesdag, de dag waarom vele rijksambtenaren betaald krijgen om gezellig naar de Koningin te zwaaien.
Belastingcenten goed besteedt.
Verspilling is verspilling. En zeker om de schijn op te houden dat er veel publiek op af komt om dat wicht in de gouden koets te zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:47 schreef Fastmatti het volgende:
Die paar centen vallen in het niet bij de verspliing van Bos. Weet niet of iemand nog Tichelaar heeft gehoord. Die zei namelijk dat vanaf nu in elke begroting de 'rijken' worden aangepakt![]()
Ik snap je probleem niet zo. Als ambtenaren *wel* werken, dan storten ze allerlei overbodig beleid over Het Volk uit, als ik mijn mede-fok!kertjes mag geloven. Dan is 2 uur de gouden koets toezwaaien eigenlijk de beste oplossing, want dan kunnen ze ook geen schade aanrichten, en ze zijn toch nog *ergens* goed voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Prinsjesdag, de dag waarom vele rijksambtenaren betaald krijgen om gezellig naar de Koningin te zwaaien.
Dat ze normaal gesproken van gestolen geld betaald worden om uit het raam te kijken wil nog niet zeggen dat het wel een goed idee is om ze van gestolen geld naar een gouden koets te laten zwaaien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef gronk het volgende:
Ik snap je probleem niet zo. Als ambtenaren *wel* werken, dan storten ze allerlei overbodig beleid over Het Volk uit, als ik mijn mede-fok!kertjes mag geloven. Dan is 2 uur de gouden koets toezwaaien eigenlijk de beste oplossing, want dan kunnen ze ook geen schade aanrichten, en ze zijn toch nog *ergens* goed voor
Nee gekkie, ik zeg dat ze van 'gestolen geld' (quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat ze normaal gesproken van gestolen geld betaald worden om uit het raam te kijken wil nog niet zeggen dat het wel een goed idee is om ze van gestolen geld naar een gouden koets te laten zwaaien.
Ik ben aan het werk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:14 schreef gronk het volgende:
PS: moet jij niet werken?
En welk hoedje Ronald Plasterk zal dragen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
Luciano Pavarotti op een tredmolen.
Denk daar maar eens over na.
Nee nog niet echt. Nou ja aan werken wel, maar de setting is nog steeds erg nieuw.quote:
Dan zet je toch wat potten verf neer om je een beetje thuis te voelen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee nog niet echt. Nou ja aan werken wel, maar de setting is nog steeds erg nieuw.
Nouja, je werkt er nu... hoelang? 2 weken? 3 weken? Dan mag je best nog wennen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee nog niet echt. Nou ja aan werken wel, maar de setting is nog steeds erg nieuw.
Ja?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]Maar... maar... ik hou toch van je?
http://www.vrtnieuws.net/(...)bezoek_Polen_Ruslandquote:Polen brengt omstreden bezoek aan Rusland
ma 17/09/07 - De Poolse president Lech Kaczynski heeft een omstreden bezoek gebracht aan het Russische plaatsje Katyn, waar de Russen in de Tweede Wereldoorlog duizenden Poolse officieren om het leven brachten.
Het eerste bezoek van Kaczynski aan Rusland sinds hij twee jaar geleden aan de macht kwam, zal niet onbesproken blijven.
(Belga)
Er stond géén ontmoeting met de Russische president Vladimir Poetin op het programma.
Bovendien had Polen ook de plaats en het tijdstip van het bezoek zorgvuldig uitgekozen.
Vandaag is het de 68e verjaardag van de Sovjet-inval in Polen. Het Rode Leger viel Polen in de rug aan op 17 september 1939, amper enkele weken na de Duitse inval.
In Katyn, een plaatsje in de bossen in het westen van Rusland, en twee andere plaatsen werden op bevel van Stalin 15.000 Poolse officieren vermoord en in putten gedumpt in 1940. Kaczysnki woonde een ceremonie bij om de slachtoffers te herdenken.
De relaties tussen Polen en Rusland waren sowieso al vertroebeld sinds Warschau tijdens de Oekraiënse revolutie van 2004 de kant koos van de democratische oppositie.
Toch pleitte Kaczysnki ervoor om met een schone lei te beginnen en niet meer met het verleden bezig te zijn. "We hebben een democratisch Polen en een nieuw Rusland nu, geen communistisch totalitair regime meer," klonk het.
Ja, want Nederland puilt er van uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
De aanschaf van een suv kan ik dit jaar gerust uitstellen met de huidige kabinetsplannen.
was het wegonderhoud dan zo slecht?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
De aanschaf van een suv kan ik dit jaar gerust uitstellen met de huidige kabinetsplannen.
Als ik het geld zou hebben dan zou er vandaag nog zoiets voor de deur staanquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Afgezien van alle argumenten die je kunt bedenken waarom je zo'n ding niet zou moeten kopen, is dit gewoon spuuglelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben dan zou er vandaag nog zoiets voor de deur staan![]()
[afbeelding]
Op dat moment zouden de kabinetsplannen me ook helemaal niets meer interesseren.
En terecht, niet zozeer omdat ik bang ben dat het milieu eraan ten onder gaat, maar simpelweg omdat ze het straatbeeld bijzonder vervuilen met hun lelijkheid. Derhalve zou de aanschaf van oude Porsches en Saabs ook moeten worden vrijgesteld van belasting.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Mwoa:quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben dan zou er vandaag nog zoiets voor de deur staan![]()
[afbeelding]
Op dat moment zouden de kabinetsplannen me ook helemaal niets meer interesseren.
Alle SUV;s zijn lelijk. Maar deze is gewoon mooi van lelijkheid. Bovendien weet je zeker dat de buurman deze echt niet mag kopen van zijn vrouwquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Afgezien van alle argumenten die je kunt bedenken waarom je zo'n ding niet zou moeten kopen, is dit gewoon spuuglelijk.
Schijn toch wel wat mee te vallen. Maar ja, een hummer zuipt wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
En terecht, niet zozeer omdat ik bang ben dat het milieu eraan ten onder gaat,
Mercedes heeft een leuke. En Volvo Xc90 is ook een mooie.quote:maar simpelweg omdat ze het straatbeeld bijzonder vervuilen met hun lelijkheid.
quote:Derhalve zou de aanschaf van oude Porsches en Saabs ook moeten worden vrijgesteld van belasting.
Het moet gewoon een sedan of een coupe zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
En terecht, niet zozeer omdat ik bang ben dat het milieu eraan ten onder gaat, maar simpelweg omdat ze het straatbeeld bijzonder vervuilen met hun lelijkheid. Derhalve zou de aanschaf van oude Porsches en Saabs ook moeten worden vrijgesteld van belasting.
Enkele breaks zijn ook nog wel te doen, alhoewel ik die eerder zou nemen uit praktische overwegingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het moet gewoon een sedan of een coupe zijnNog goedkoper ook dus kun je weer meer nutteloze gadgets nemen
![]()
Precies, zodat de hele buurt weet dat er kinderen op komst zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkele breaks zijn ook nog wel te doen, alhoewel ik die eerder zou nemen uit praktische overwegingen.
Ook prima. Over gadgets gesproken: de nieuwe Fiat 500 of een Mini vind ik ook super.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het moet gewoon een sedan of een coupe zijnNog goedkoper ook dus kun je weer meer nutteloze gadgets nemen
![]()
Die vind ik nou weer spuuglelijk. Nee never nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkele breaks zijn ook nog wel te doen, alhoewel ik die eerder zou nemen uit praktische overwegingen.
Mijn moeder wilde een mini, maar dat heeft ze gelukkig niet gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook prima. Over gadgets gesproken: de nieuwe Fiat 500 of een Mini vind ik ook super.![]()
Die ziet er ook wel leuk uit. Maar te groot.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
Alle SUV's zijn lelijk, behalve de VW Touareg.
Bwm 3 serie tweede hands is prima betaalbaar hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:28 schreef Fastmatti het volgende:
Voor mij zou dit echt de perfecte auto zijn. Alleen is dat financieel niet haalbaar![]()
Zijn er toch vrouwen die verstand van auto's hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde een mini, maar dat heeft ze gelukkig niet gedaan![]()
Nu is het bewezen: je hebt werkelijk geen smaak.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook prima. Over gadgets gesproken: de nieuwe Fiat 500 of een Mini vind ik ook super.![]()
1 Suzuki Alto voor Reya. Check.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:38 schreef Reya het volgende:
Betrouwbaar en zuinigheid zijn wmb de belangrijkste criteria voor een auto. Spuuglelijke auto's vallen ook af, maar de gemiddelde economy-hatchback valt op dat vlak wel te doen.
Ik kan voor eenzelfde waarde als mijn huidige Bora ook een BMW aanschaffen heur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Muttie kan zich er geen veroorloven?
Ik vind het ook wel wat hebben hoor. Praktisch hoeft niet lelijk te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:21 schreef Reya het volgende:
Kan je wel zeggen ja, zit in de familie. Mijn pa reed heeft vroeger diverse Kevers gehad, overgestapt naar de Passat 1, vervolgens de Passat 3 en nu de Passat 5. Broer rijd Golf en ikzelf dus een Bora.quote:
De Alto is een Kei-auto, daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
1 Suzuki Alto voor Reya. Check.
Ik heb heel veul smaak.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nu is het bewezen: je hebt werkelijk geen smaak.![]()
Het is onvoorstelbaar dat het vvd exclusief en integraal wordt uitgezonden, terwijl alles om 1 persoon gaat, met de bijbehorende dagkoersen en gelegenheidspeilingen, maar dat andere gerenomeerde partijen stelselmatig worden veroordeeld tot slecht beleid. Het is wel eens goed om een andere partij de krenten uit de pap te gunnen.quote:Miljoenennota is revanche van Bos
Achtergrond Van onze verslaggever Douwe Douwes
DEN HAAG - De PvdA zit in de hoek waar de klappen vallen, maar als minister van Financiën heeft Bos veel binnengesleept.
Wouter Bos, die vandaag zijn eerste Miljoenennota in de Kamer aanbiedt, zit als partijleider in een moeilijk parket. Zijn Partij van de Arbeid verliest in de peilingen, de topinkomens blijken een aanhoudend hoofdpijndossier, en in de affaire-Jami kreeg hij niets dan kritiek over zich heen.
Maar uit zijn eerste begroting rijst een ander beeld op van de minister van Financiën. Wie de maatregelen op een rijtje zet, moet concluderen dat Bos veel heeft weten binnen te halen. Als vakminister heeft hij zich behoorlijk weten te revancheren. De overeenkomsten met zijn beruchte Netspar-lezing (april 2006) zijn legio. De PvdA wordt liever niet aan die lezing herinnerd. Bos sprak hem uit kort nadat zijn partij een monsterzege bij de gemeenteraadsverkiezingen had behaald, en op 60 zetels in de peilingen stond.
Politiek dynamiet
In die toespraak ontvouwde Bos zijn visie op de verzorgingsstaat. Hij sprak over de hypotheekrente-aftrek, over het gevaar van je blindstaren op de staatsschuld, het belang van onderwijs, en niet te vergeten de AOW. Rijkere ouderen zouden daar best wat meer aan mogen bijdragen, maar Bos gaf er geen nadere invulling aan.
Dat had hij beter wel kunnen doen, want de zogenoemde fiscalisering van de AOW bleek politiek dynamiet. Onder aanvoering van columnist Marcel van Dam zwol de kritiek aan. Tot de verkiezingen van november bleef het onderwerp Bos achtervolgen. CDA-fractieleider Maxime Verhagen liet geen mogelijkheid onbenut om de kiezer te herinneren aan de ‘Bosbelasting’ die eraan zat te komen. De PvdA kwam in een electorale glijvlucht terecht, die nog niet is gestopt.
Door het tumult over de AOW vertroebelde het zicht op de rest van de Netspar-lezing. Bos sprak over veel meer dan fiscalisering. ‘Ik geloof dat een brede publieke sector kan bijdragen aan het verwezenlijken en versterken van de sociale samenhang in de maatschappij’, zei hij. De miljarden voor ‘investeringen in de samenleving’ – die ook tijdens de begrotingsonderhandelingen overeind zijn gebleven – zijn er een directe weerklank van.
Vermogenden betalen meer
De financiële kaders voor het begrotingsbeleid konden wat Bos betreft beter gebaseerd worden op een ‘realistische’ raming van de economische groei, dan de voorzichtige prognoses van zijn voorganger Gerrit Zalm.
Eigenaars van dure huizen mochten van Bos best wat meer belasting betalen. Voor coalitiepartner CDA, dat campagne voerde op de belofte dat er niet aan de hypotheekrente-aftrek zou worden gemorreld, leek het onbespreekbaar. Maar in de Miljoenennota is wel degelijk een ingreep in de fiscale behandeling van dure huizen opgenomen: eigenaren van huizen boven de 1 miljoen euro gaan meer belasting betalen.
Natuurlijk, het eigenwoningforfait – want daar gaat het over – is niet hetzelfde als aftrek van hypotheekrente. Maar het effect is grotendeels gelijk: vermogenden betalen meer voor hun eigen huis.
De lijst is langer: het afbouwen van de ‘aanrechtsubsidie’ voor niet-werkende vrouwen, gratis kinderopvang – het stond allemaal al in de Netspar-lezing.
Net als een soepeler ontslagrecht overigens. Dat ligt na de verkiezingsoverwinning van de SP binnen de PvdA heel gevoelig. Maar minister Donner van Sociale Zaken (CDA) heeft dat stokje nu overgenomen.
Het zou mijn keuze ook niet zijn. De styling vind ik te weinig tijdloos. ik raak steeds in een no time op een model uitgekeken. Mercedes doet dat gewoon stukken beter.quote:
Zwarte BMWquote:
Ja, dat wel. Maar Vogelaar roept wel het nodige op haar af.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef du_ke het volgende:
Als je dit topic ziet Vogelaar in moslimakledij naar Prinsjesdag. vraag je je toch af hoeveel LSD de users daar bij elkaar geslikt hebben.
Ja zonde inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Tijdloze modellen, maar weinig merken die dat hebben. Saab is behoorlijk tijdloos.
Fiat 500 en Mini noem ik geen eenheidsworst. Fiat 500 is daarnaast zeer betaalbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:53 schreef du_ke het volgende:
Auto's moeten je gewoon betroubaar en goedkoop van a naar b brengen. Al die lelijke plastic eenheidsworst van tegenwoordig vind ik vrij jammer.
Ach de boze mannetjesputtertjes een beetje provoceren mag best. Die happen namelijk zo leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar Vogelaar roept wel het nodige op haar af.
Heb je ze gisteren gezien als halve sinasappel?
Maar dat zijn uitzonderingen en daarbij retromodellen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Fiat 500 en Mini noem ik geen eenheidsworst. Fiat 500 is daarnaast zeer betaalbaar.
[afbeelding]
Ik heb zelf meer wat Franse auto's (Citroën vooral), maar dat is puur iets gevoelsmatigs.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja, zit in de familie. Mijn pa reed heeft vroeger diverse Kevers gehad, overgestapt naar de Passat 1, vervolgens de Passat 3 en nu de Passat 5. Broer rijd Golf en ikzelf dus een Bora.
Ja, maar ze lokt het ook uit hoor. Die opmerking over de wortels van de Islam destijds, vond ik echt niet gepast. Dan lok je iets uit. Als je daarnaast uitgebreid laat filmen bij een Marokkaanse mode-ontwerpster laat filmen in een soort Islamitisch gewaad, wat er echt niet uitzag, draag je bij aan de polarisatie die ze zelf niet wilt maar wel uitlokt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de boze mannetjesputtertjes een beetje provoceren mag best. Die happen namelijk zo leuk.
Kijk strak maar op TV.quote:Heb geen sinasappel gezien.
Dit past echt bij jou. Ik vind je wel een Citrofielquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb zelf meer wat Franse auto's (Citroën vooral), maar dat is puur iets gevoelsmatigs.
Ja, lelijke nieuwe auto's dus, niet eens zo verschillend van een hele hoop andere kleine auto'tjes, die alleen maar teren op het succes van het originele model. En daarnaast: ontzettend lelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar dat zijn uitzonderingen en daarbij retromodellen.
Dus, waar blijf je met je snoek?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb zelf meer wat Franse auto's (Citroën vooral), maar dat is puur iets gevoelsmatigs.
Klopt. Maar ook andere modellen hebben tegenwoordig toch wel een authentieker voorkomen. Voorbeeld die Peugeot 107 die jij rijdt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar dat zijn uitzonderingen en daarbij retromodellen.
Wat vind jij dan mooi.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, lelijke nieuwe auto's dus, niet eens zo verschillend van een hele hoop andere kleine auto'tjes, die alleen maar teren op het succes van het originele model. En daarnaast: ontzettend lelijk.
Hé, veel zuiniger dan dat krijg je het niet hoor. En tegenwoordig hebben ze ook airbags.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
De Alto is een Kei-auto, daar had ik het niet over.
Ach, een beetje politiek incorrect, dat nog daar aan toe. Ik geloof toch meer dat je als bestuurder een bindende factor moet zijn. Ik zie liever een Job Cohen acteren, die het imo gewoon precies de goede toon weet aan te slaan. Zo kan het ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo EchtGaaf? Ik vind het juist stoer van haar dat ze zich zo politiek incorrect durft te gedragen. Gewoon lekker onder de bevolking, wat is er polariserend aan. Voelen de autochtoontjes zich zo snel op hun pik getrapt dan?
Ja, nu vraag je erom: noem 's wat mooie auto's.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een gebrek aan smaak hier...
Wat een gedrocht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Fiat 500 en Mini noem ik geen eenheidsworst. Fiat 500 is daarnaast zeer betaalbaar.
[afbeelding]
Ja, maar ik heb het nu over de lange pikkies bij autochtonen. Wederom een haast politiek incorrect onderwerp in deze tijden. Wat is er nou o zo verschrikkelijk aan het passen van Marokkaans culturele kledingsstukken of het begeven onder de Nederlandse Marokkanen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, een beetje politiek incorrect, dat nog daar aan toe. Ik geloof toch meer dat je als bestuurder een bindende factor moet zijn. Ik zie liever een Job Cohen acteren, die het imo gewoon precies de goede toon weet aan te slaan. Zo kan het ook![]()
Er lange pikkies kom je bij allochtonen ook helaas tegen, ja.
Misschien laat ze ook zien dat je eventueel iets verder kan kijken dan alleen naar de standaard saaie of geforceerd hippe modetoko's. Misschien is het licht provocerend maar polariserend? Kan dat wat beter uitleggen want ik zie het er echt niet in.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar ze lokt het ook uit hoor. Die opmerking over de wortels van de Islam destijds, vond ik echt niet gepast. Dan lok je iets uit. Als je daarnaast uitgebreid laat filmen bij een Marokkaanse mode-ontwerpster laat filmen in een soort Islamitisch gewaad, wat er echt niet uitzag, draag je bij aan de polarisatie die ze zelf niet wilt maar wel uitlokt.
Vogelaar is bij mij allang door het ijs gezakt. Verkeerd bezig. Echt waar.
[..]
Sorry ben aan werkquote:Kijk strak maar op TV.
Snoeken zijn volgensmij nog behoorlijk duur (mits in gave staat) en vergen behoorlijk wat onderhoud. Ik stond laatst wel te denken over een tweedehands Saxo, maar zo vaak heb ik nou ook weer niet een auto nodig, en dan vind ik het een beetje zonde van de verzekering en de wegenbelasting.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus, waar blijf je met je snoek?
Die 1007 vind ik een mislukking. Die is namelijk veel te duur voor zo'n mini mpv.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
de 1007 is het toch?Ownee, er is ook een 107 zie ik.
Straks wordt ze nog veroordeeld omdat ze bij het bezoeken van een moskee een hoofddoekje heeft gedragen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu over de lange pikkies bij autochtonen. Wederom een haast politiek incorrect onderwerp in deze tijden. Wat is er nou o zo verschrikkelijk aan het passen van Marokkaans culturele kledingsstukken of het begeven onder de Nederlandse Marokkanen.
Ik bedoelde een plaatje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Snoeken zijn volgensmij nog behoorlijk duur (mits in gave staat) en vergen behoorlijk wat onderhoud. Ik stond laatst wel te denken over een tweedehands Saxo, maar zo vaak heb ik nou ook weer niet een auto nodig, en dan vind ik het een beetje zonde van de verzekering en de wegenbelasting.
Ach het rijdt inderdaad prima maar het is precies dezelfde auto als de toyota aigo en de citroen C1. Eenheidsworst dus weer (en er past niet met goed fatsoen een kratje bier in de kofferbakquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook andere modellen hebben tegenwoordig toch wel een authentieker voorkomen. Voorbeeld die Peugeot 107 die jij rijdt.Ook een leuk ding, en schijnt supergoed te rijden.
OK, maar op zijn zachts gezegd toch twijfelachtig of je er verstandig aan doet als je de portefeuille Integratie doet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien laat ze ook zien dat je eventueel iets verder kan kijken dan alleen naar de standaard saaie of geforceerd hippe modetoko's. Misschien is het licht provocerend maar polariserend? Kan dat wat beter uitleggen want ik zie het er echt niet in.
Vanavond is er een samenvatting om half 8 Ned.1quote:Sorry ben aan werk.
Het is een schandequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu over de lange pikkies bij autochtonen. Wederom een haast politiek incorrect onderwerp in deze tijden. Wat is er nou o zo verschrikkelijk aan het passen van Marokkaans culturele kledingsstukken of het begeven onder de Nederlandse Marokkanen.
Klopt. Maar toch knap hoe de fabrikanten toch nog een redelijk eigen gezicht aan de wagentjes konden meegeven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het rijdt inderdaad prima maar het is precies dezelfde auto als de toyota aigo en de citroen C1.
Had je tijden de proefrit geen krat bier meegenomen danquote:Eenheidsworst dus weer (en er past niet met goed fatsoen een kratje bier in de kofferbak).
Waarom? Juist dan is het goed om te laten zien dat je van verschillende subculturen wat mee wilt nemen in je leven. Juist een minister van integratie moet toch verder kijken dan haar eigen straatje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK, maar op zijn zachts gezegd toch twijfelachtig of je er verstandig aan doet als je de portefeuille Integratie doet.
[..]
Dan is DWDD er op, meestal boeiender dan dit soort onzinquote:Vanavond is er een samenvatting om half 8 Ned.1![]()
Jij denkt zeker dat intergratie één kant op werkt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK, maar op zijn zachts gezegd toch twijfelachtig of je er verstandig aan doet als je de portefeuille Integratie doet.
De citroen C1 ziet er van binnen exact hetzelfde uit merkte ik vorige weekquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch knap hoe de fabrikanten toch nog een redelijk eigen gezicht aan de wagentjes konden meegeven.
[..]
De auto werd me toegewezenquote:Had je tijden de proefrit geen krat bier meegenomen dan![]()
![]()
Is inderdaad mooier en stoerder, maar dan heb je er geen werkloze russische ghetto-pimp bij die niets heeft behalve zijn autoquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dB4FcC007E0 Dan liever zoiets![]()
Ja, moet verder kijken dan eigen straatje. anders kan je ook geen bindende factor zijn. De vraag is alleen of je dit op deze manier bereikt. Ik denk het dus van niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom? Juist dan is het goed om te laten zien dat je van verschillende subculturen wat mee wilt nemen in je leven. Juist een minister van integratie moet toch verder kijken dan haar eigen straatje?
Soms een leuk programma. Die presentator lijkt een omgekeerde wiplash te hebben gehad of teveel in de boeken te hebben gezeten. Praat irritant gehaast alsof op elk moment de wereld kan vergaan.quote:Dan is DWDD er op, meestal boeiender dan dit soort onzin.
Klopt. Fok is ook rechts.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:20 schreef Elseetje het volgende:
Gut, wat gaat dit topic opeens snel als het over auto's gaat.
Wat is dit du_ke? Je klimaatneutrale biologische bier haal je toch wel lopend of op de fiets?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
(en er past niet met goed fatsoen een kratje bier in de kofferbak).
Veel mannen met penisverlengers, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:20 schreef Elseetje het volgende:
Klopt. En van binnen zien ze er een beetje goedkoop uit. Maar qua rijdynamiek zouden ze ongeëvenaard zijn in het A-segment.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
De citroen C1 ziet er van binnen exact hetzelfde uit merkte ik vorige week. Maar ze rijden wel prima al zijn ze niet zo snel.
Auto van de zaak?quote:De auto werd me toegewezen.
Ach ik zou het wel een mooie stunt vinden. Al was het maar om het eens op een leuke manier op de agenda te zetten. Net als die Arabische Hema laatst. Vind ik gewoon leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, moet verder kijken dan eigen straatje. anders kan je ook geen bindende factor zijn. De vraag is alleen of je dit op deze manier bereikt. Ik denk het dus van niet.
Geert en Ella bereiken beide zo helemaal niets op deze manier.
[..]
Over het algemeen haal ik m'n bier inderdaad te voet of op de fietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is dit du_ke? Je klimaatneutrale biologische bier haal je toch wel lopend of op de fiets?
Ik ben benieuwd naar de reactie van Geertjequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik zou het wel een mooie stunt vinden. Al was het maar om het eens op een leuke manier op de agenda te zetten. Net als die Arabische Hema laatst. Vind ik gewoon leuk.
Ik was nooit echt geinteresseerd in auto's, maar nu ik al een tijdje zelf rijd en al een tijdje zit te denken of ik er zelf en zou kopen begin ik wel meer interesse te krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:20 schreef Elseetje het volgende:
Oh optrekken wil ook wel rap. Maar inhalen als je al 90 of 120 rijdt kost iets meer moeitequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. En van binnen zien ze er een beetje goedkoop uit. Maar qua rijdynamiek zouden ze ongeëvenaard zijn in het A-segment.
In vergelijking met anderen autos; in het segment zouden ze erg snel zijn.![]()
[..]
Ja. Hoop dat ik hem snel weer in kan ruilen voor een fiets of trein van de zaak. Heb het wel weer gezien met dat autorijdenquote:Auto van de zaak?
ijsbrekertje? Joehoe!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel mannen met penisverlengers, dan krijg je dat.
Hartkloppingen gok ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reactie van Geertje![]()
quote:
Penisverlenging is 'positief'. Waarom moet je er voor vrouwen iets negatiefs bijhalen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vaginavergroters is ook goed.
Dat dacht ik een jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hoi Elseetje
En Johndope dacht ook al dat ik man was![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik een jaar geleden ook.
Voorlopig heb ik alleen twee fietsen en een OV-jaarkaart.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Vaginavergroters is ook goed.
Hmm borstvergroting dan? Schaamlipcorrectie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Elseetje het volgende:
Penisverlenging is 'positief'. Waarom moet je er voor vrouwen iets negatiefs bijhalen?
Nouja, schijnbaar doen mannen een penisverlenging voor hun eigen ego én omdat ze denken dat ze vrouwen daar een plezier mee doen. Dus dan zou ik zeggen dat een vaginaverkleining het vrouwelijke equivalent is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hmm borstvergroting dan? Schaamlipcorrectie?
Mja, ik heb er even onderzoek naar gedaan toen ik hem kocht, wat belangrijk is en zo om geen wrak te kopen. Nu ik er een heb kan het me niks meer schelen: hij rijdt me veilig en snel van A naar B. Daar hoef je geen terreinwagen voor te hebben lijkt me. Maar als mensen daar hun geld aan uit willen geven zal het me worst wezen, als ze maar kunnen rijden (geen vrouwen in SUVs dus - die rijden hun bloedeigen kinderen nog dood als ze zich aan het opmaken zijn in het spiegeltje).quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik was nooit echt geinteresseerd in auto's, maar nu ik al een tijdje zelf rijd en al een tijdje zit te denken of ik er zelf en zou kopen begin ik wel meer interesse te krijgen![]()
Die zijn zo gevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:42 schreef Autodidact het volgende:
(geen vrouwen in SUVs dus - die rijden hun bloedeigen kinderen nog dood als ze zich aan het opmaken zijn in het spiegeltje).
D-Day .... Devildriver-Dag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:11 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen, het is dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |