Ik ga daar ook een keertje naartoe karren.quote:Op maandag 17 september 2007 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het ook, als je eenmaal op de rotonde zit, kom je er ook niet meer vanafIn sommige steden is het gelukkig al veranderd.
Hee, jij bent mod, pas het maar aan.quote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
Zo'n mooie stadsnaam verbasteren... wat doe je!
Toen wij erin zaten welquote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Blijven die bakjes wel aan de rest van het apparaat![]()
Weet je dat wel heuuuul zekerquote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga daar ook een keertje naartoe karren.
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kom je er ook bij ? Dan zijn we met z'n drieën.
http://parlando.sdu.nl/cg(...)pos=14/KST109971.pdfquote:verzoekt de regering de Koran te verbieden,
en gaat over tot de orde van de dag.
Wilders
Verzoekt de regering martelen toe te staan,quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://parlando.sdu.nl/cg(...)pos=14/KST109971.pdf
Hehe.
Het was geen vraag.quote:
Gaat je niks aan.quote:Welke?![]()
We kunnen EG eventueel ook thuis latenquote:
Nietquote:Ik heb gelukkig nog wel wat betere opties...
Da's nou wel flauw. Jullie leken net zo lekker bezig te zijn met die zweepjes enzo...quote:Op maandag 17 september 2007 11:59 schreef Fastmatti het volgende:
We kunnen EG eventueel ook thuis laten![]()
Aaaaaaaaaw, kan je echt niemand beter dan EG vinden? (kut, sigme d'r smileys doen het niet meer!quote:Niet![]()
klopt. Ik hoopte op 1 van de 2 vragen een antwoordquote:Op maandag 17 september 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het was geen vraag.
[..]
Gaat je niks aan.
Overigens vraag je eigenlijk twee keer hetzelfde.
Je zou beter moeten weten...quote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
klopt. Ik hoopte op 1 van de 2 vragen een antwoord![]()
Succes!quote:Op maandag 17 september 2007 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vraag om nieuwe tactieken. Komt goed.![]()
Nogmaals: succes!quote:Op maandag 17 september 2007 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg er alles uit. Bij iedereen Echt waar. Ik ga bij politie werken.![]()
Kan je net zogoed een rood vakje met een rood kruis erin maken. Die B zie je toch niet...quote:Op maandag 17 september 2007 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, Floripas is gebanned. Voor de tweede keer.
[afbeelding]
zie je dat mooie rode image-teken?![]()
Ook goed. Inderdaad is 9 pixels te beperkt voor een goed zichtbare B.quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kan je net zogoed een rood vakje met een rood kruis erin maken. Die B zie je toch niet...
Wie is het demoon.quote:Op maandag 17 september 2007 12:54 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wordt een beetje gek van mijn huisgenoot
Had je nu maar naar de uni gegaan.quote:Op maandag 17 september 2007 12:54 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wordt een beetje gek van mijn huisgenoot
Ze is er niet, maar heb wel last van de rommel in de keukenquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Had je nu maar naar de uni gegaan.![]()
Have fun.quote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook goed. Inderdaad is 9 pixels te beperkt voor een goed zichtbare B.
Maak wel ff een nieuwe. Vanmiddag. Moet nu weg![]()
Komt goed. is duidelijker idd.![]()
* Elseetje wacht...quote:
Geef haar een trap richting de vloer, hou 'r laag, en zeg 'r dat ze geen echte vrouw is als ze het huis niet netjes houdt.quote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze is er niet, maar heb wel last van de rommel in de keuken![]()
Tot twee weken geleden ging het goed, maar nu is ze verliefdquote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef haar een trap richting de vloer, hou 'r laag, en zeg 'r dat ze geen echte vrouw is als ze het huis niet netjes houdt.
Oh verdulleme ook. Vrouwen als ze verliefd zijn. Geen land mee te bezeilen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tot twee weken geleden ging het goed, maar nu is ze verliefd
Jamaar, waar moet de overheid alle goede dingen voor de burger dan van betalen? De overheid dient de burger te beschermen en alle beslissingen voor haar maken want ambtenaren kunnen dat veel beter dan de burgers zelf.quote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef Autodidact het volgende:
Retourtje Lyon: ¤ 156.00 (Ticket ¤ 57,- + Tax ¤ 99,-)
Heeft iemand ooit bedacht om dit graaien eens flink aan te pakken?
Aan wie wordt die belasting eigenlijk betaald? (En op basis waarvan wordt de hoogte bepaald?) En betaalt de luchtvaartmaatschappij zelf eigenlijk ook nog andere belastingen?quote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef Autodidact het volgende:
Retourtje Lyon: ¤ 156.00 (Ticket ¤ 57,- + Tax ¤ 99,-)
Heeft iemand ooit bedacht om dit graaien eens flink aan te pakken?
Ja natuurlijk. Van die 57,- zit nog omzetbelasting op, winstbelasting en als er betaald moet worden voor personeel kost dit dan weer loonbelastingquote:Op maandag 17 september 2007 14:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Aan wie wordt die belasting eigenlijk betaald? (En op basis waarvan wordt de hoogte bepaald?) En betaalt de luchtvaartmaatschappij zelf eigenlijk ook nog andere belastingen?
En van het geld dat je overhoudt moet je dan weer vermogensbelasting betalen, vervolgens bij het kopen van producten BTW, wanneer je het weg wil geven schenkingsbelasting, en als je overlijdt erfbelasting.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Van die 57,- zit nog omzetbelasting op, winstbelasting en als er betaald moet worden voor personeel kost dit dan weer loonbelasting![]()
West-Friese rancune, gevaarlijker dan de politieke islam.quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Monidique het volgende:
Waarom Amsterdam kutter dan kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |