Lang leve de maandag.quote:Op maandag 17 september 2007 10:57 schreef Aarti het volgende:
wat een maandagmorgensfeertje hier op kantoor
Fromselfriemelfluitjequote:
Op waarheid gebaseerd?quote:
da's ook weggegooid geld danquote:Op maandag 17 september 2007 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik had wat klinkers teveel gekocht ja
Wat denk je zelf?quote:
Ah! Verse slaafjesquote:Op maandag 17 september 2007 11:00 schreef Aarti het volgende:
de nieuwe lichting assistenten is binnen, wat een drukte.
Thanks!quote:Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, zo niet is het wel aardig bedacht
Ja.quote:
Whehe..quote:Op maandag 17 september 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Jaartje geleden ofzo eenzelfde verhaal gehoord![]()
![]()
juist, begin maar met die dossiers te kopierenquote:
Whehe...quote:Op maandag 17 september 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe..
Bij mij is het puur gebaseerd op lucht.![]()
Als ze daar mee klaar zijn, kunnen ze het archief nog wel opruimen!quote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
juist, begin maar met die dossiers te kopieren![]()
![]()
had er vorige week eentje 3 dossiers laten kopieren, en ik voelde me zowaar schuldigquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Als ze daar mee klaar zijn, kunnen ze het archief nog wel opruimen!![]()
Niet doen joh!quote:Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
had er vorige week eentje 3 dossiers laten kopieren, en ik voelde me zowaar schuldig![]()
Koop dan ook een fatsoenlijke machinequote:
nee, dat heet (weer heet) nou visualisatiequote:
Nou moequote:Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
had er vorige week eentje 3 dossiers laten kopieren, en ik voelde me zowaar schuldig![]()
Tofheid.quote:Op maandag 17 september 2007 10:57 schreef Aarti het volgende:
wat een maandagmorgensfeertje hier op kantoor
quote:Op maandag 17 september 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou moe![]()
Hij (zij?) krijgt er toch centjes voor?
het blijft heet dusquote:Op maandag 17 september 2007 11:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, dat heet (weer heet) nou visualisatie
Whehehehequote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar er is maar weinig geestdodender dan 8 uur lang kopieren
tja, die Marokkaan op het werk doet de Ramadan, dus die houdt het geen 8 uur volquote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar er is maar weinig geestdodender dan 8 uur lang kopieren
en hij was een uur lang vergeten om dubbelzijdig te kopieren, vrij dommig dusquote:
oh, dan hoef je er geen medelijden mee te hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
en hij was een uur lang vergeten om dubbelzijdig te kopieren, vrij dommig dus![]()
ik heb hem ingeruild voor een nieuwequote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, dan hoef je er geen medelijden mee te hebben
Dat is ook slimquote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
en hij was een uur lang vergeten om dubbelzijdig te kopieren, vrij dommig dus![]()
En om het half uur omquote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik drink nooit koffie"quote:Op maandag 17 september 2007 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En om het half uur omkoffie zeuren
![]()
Dan is het geheel terecht dat hij moet kopieren!quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik drink nooit koffie"
dat zei die![]()
Eigenlijk had ik het toen al kenne wete
quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik drink nooit koffie"
dat zei die![]()
Hij had het ook niet door, dat de koffe voor jou bedoelt was en niet voor hem?quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik drink nooit koffie"
dat zei die![]()
juistem! Koffie verloochenenquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is het geheel terecht dat hij moet kopieren!![]()
Ik had voormezelf al koffie gekocht bij de koffiecorner benedenquote:Op maandag 17 september 2007 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij had het ook niet door, dat de koffe voor jou bedoelt was en niet voor hem?
awwwwwquote:Op maandag 17 september 2007 11:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had voormezelf al koffie gekocht bij de koffiecorner benedenWaar de koffiemeneer altijd een hartje in de schuim op de koffie voor me maakt
![]()
ik ben notes aan het uitdelen nuquote:Haai MuckHoe is het in CUL?
In CUL? zitten daar ellendelingen dan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwww
[..]
ik ben notes aan het uitdelen nu![]()
ach, overal ziiten eikelsquote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
In CUL? zitten daar ellendelingen dan?
Gekocht?quote:Op maandag 17 september 2007 11:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had voormezelf al koffie gekocht bij de koffiecorner benedenWaar de koffiemeneer altijd een hartje in de schuim op de koffie voor me maakt
![]()
Haai MuckHoe is het in CUL?
quote:
De grootste racistische, sexistische baggeraars zitten in flauweCUL!quote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
In CUL? zitten daar ellendelingen dan?
kloptquote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De grootste racistische, sexistische baggeraars zitten in flauweCUL!![]()
![]()
Om zodoende op 1 te komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De grootste racistische, sexistische baggeraars zitten in flauweCUL!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Om zodoende op 1 te komen?![]()
Mja.. doe maar, waarom ook niet![]()
Vermeld je er wel even bij dat je de note uit baldadigheid hebt gezet?
nah, laat maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
toch lullig dat bij 3 notes automatisch een banaanvraag volgtquote:
Van jou wil ik ook wel een nootjequote:
ja, dat zou sneu zijn he?quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch lullig dat bij 3 notes automatisch een banaanvraag volgt
Een banaanvraag wordt toch beloond met een ban?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van jou wil ik ook wel een nootje![]()
![]()
met een banaan, duhquote:Op maandag 17 september 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Een banaanvraag wordt toch beloond met een ban?!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zal ik even een aantal banaanvragen plaatsen!quote:
Waarom is ie geel?quote:
Omdat 'ie anders niet in de schil past.quote:Op maandag 17 september 2007 12:23 schreef Muck het volgende:
waarom issie krom?
als ie rechtop staan dan vallen ze omquote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat 'ie anders niet in de schil past.
Nou, dat denk ik niet. Nu is 'ie krom, en valt 'ie om in de richting van de kromming. Een rechte banaan zou misschien nog wel eens kunnen balanseren.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
als ie rechtop staan dan vallen ze om
daar zeg je wat....quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Nu is 'ie krom, en valt 'ie om in de richting van de kromming. Een rechte banaan zou misschien nog wel eens kunnen balanseren.
Ik prefereer de vrijdagmiddaghumorquote:
Als ze omvallen raken ze lek.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
als ie rechtop staan dan vallen ze om
quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Muck het volgende:
daar zeg je wat....
das zielig man!quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze omvallen raken ze lek.
Bananenpus.quote:
hoeveel bananen krijg je voor die drie notes dan?quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |