quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik drink nooit koffie"
dat zei die![]()
Eigenlijk had ik het toen al kenne wete
Hij had het ook niet door, dat de koffe voor jou bedoelt was en niet voor hem?quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik drink nooit koffie"
dat zei die![]()
Eigenlijk had ik het toen al kenne wete
juistem! Koffie verloochenenquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is het geheel terecht dat hij moet kopieren!![]()
Ik had voormezelf al koffie gekocht bij de koffiecorner benedenquote:Op maandag 17 september 2007 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij had het ook niet door, dat de koffe voor jou bedoelt was en niet voor hem?
awwwwwquote:Op maandag 17 september 2007 11:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had voormezelf al koffie gekocht bij de koffiecorner benedenWaar de koffiemeneer altijd een hartje in de schuim op de koffie voor me maakt
![]()
ik ben notes aan het uitdelen nuquote:Haai MuckHoe is het in CUL?
In CUL? zitten daar ellendelingen dan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwww
[..]
ik ben notes aan het uitdelen nu![]()
ach, overal ziiten eikelsquote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
In CUL? zitten daar ellendelingen dan?
Gekocht?quote:Op maandag 17 september 2007 11:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had voormezelf al koffie gekocht bij de koffiecorner benedenWaar de koffiemeneer altijd een hartje in de schuim op de koffie voor me maakt
![]()
Haai MuckHoe is het in CUL?
quote:
De grootste racistische, sexistische baggeraars zitten in flauweCUL!quote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
In CUL? zitten daar ellendelingen dan?
kloptquote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De grootste racistische, sexistische baggeraars zitten in flauweCUL!![]()
![]()
Om zodoende op 1 te komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De grootste racistische, sexistische baggeraars zitten in flauweCUL!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Om zodoende op 1 te komen?![]()
Mja.. doe maar, waarom ook niet![]()
Vermeld je er wel even bij dat je de note uit baldadigheid hebt gezet?
nah, laat maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
toch lullig dat bij 3 notes automatisch een banaanvraag volgtquote:
Van jou wil ik ook wel een nootjequote:
ja, dat zou sneu zijn he?quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch lullig dat bij 3 notes automatisch een banaanvraag volgt
Een banaanvraag wordt toch beloond met een ban?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van jou wil ik ook wel een nootje![]()
![]()
met een banaan, duhquote:Op maandag 17 september 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Een banaanvraag wordt toch beloond met een ban?!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zal ik even een aantal banaanvragen plaatsen!quote:
Waarom is ie geel?quote:
Omdat 'ie anders niet in de schil past.quote:Op maandag 17 september 2007 12:23 schreef Muck het volgende:
waarom issie krom?
als ie rechtop staan dan vallen ze omquote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat 'ie anders niet in de schil past.
Nou, dat denk ik niet. Nu is 'ie krom, en valt 'ie om in de richting van de kromming. Een rechte banaan zou misschien nog wel eens kunnen balanseren.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
als ie rechtop staan dan vallen ze om
daar zeg je wat....quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Nu is 'ie krom, en valt 'ie om in de richting van de kromming. Een rechte banaan zou misschien nog wel eens kunnen balanseren.
Ik prefereer de vrijdagmiddaghumorquote:
Als ze omvallen raken ze lek.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
als ie rechtop staan dan vallen ze om
quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Muck het volgende:
daar zeg je wat....
das zielig man!quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze omvallen raken ze lek.
Bananenpus.quote:
hoeveel bananen krijg je voor die drie notes dan?quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
hangt er vanaf of ze in de aanbieding zijn of nietquote:Op maandag 17 september 2007 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel bananen krijg je voor die drie notes dan?
Jij ziet het ook voor je?quote:
och, het moet weer eens goedkoop hoorquote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf of ze in de aanbieding zijn of niet
ga je een taart voor me bakken?quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef maffemuts het volgende:
Hmm k ga maar ff naar de winkel om appeltaart ingredienten te halen en me daarna prins(es)heerlijk op de bank neer te nestelen.. geen inspiratie vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |