Oh, in dat geval zal ik even een aantal banaanvragen plaatsen!quote:

Waarom is ie geel?quote:

Omdat 'ie anders niet in de schil past.quote:Op maandag 17 september 2007 12:23 schreef Muck het volgende:
waarom issie krom?

als ie rechtop staan dan vallen ze omquote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat 'ie anders niet in de schil past.

Nou, dat denk ik niet. Nu is 'ie krom, en valt 'ie om in de richting van de kromming. Een rechte banaan zou misschien nog wel eens kunnen balanseren.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
als ie rechtop staan dan vallen ze om

daar zeg je wat....quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Nu is 'ie krom, en valt 'ie om in de richting van de kromming. Een rechte banaan zou misschien nog wel eens kunnen balanseren.

Ik prefereer de vrijdagmiddaghumorquote:

Als ze omvallen raken ze lek.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
als ie rechtop staan dan vallen ze om

quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Muck het volgende:
daar zeg je wat....

das zielig man!quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze omvallen raken ze lek.

Bananenpus.quote:

hoeveel bananen krijg je voor die drie notes dan?quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch lullig dat bij 3 notes automatisch een banaanvraag volgt

hangt er vanaf of ze in de aanbieding zijn of nietquote:Op maandag 17 september 2007 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel bananen krijg je voor die drie notes dan?

Jij ziet het ook voor je?quote:

och, het moet weer eens goedkoop hoorquote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf of ze in de aanbieding zijn of niet

ga je een taart voor me bakken?quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef maffemuts het volgende:
Hmm k ga maar ff naar de winkel om appeltaart ingredienten te halen en me daarna prins(es)heerlijk op de bank neer te nestelen.. geen inspiratie vandaag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |