Dat betekent dat alles rond is en we onze handtekening kunnen zetten. De bankgarantie is rond, heet dat zo in Nederland?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dat betekent precies ?
Maarrehhh jij gaat dus lekker op vakantie? Komt ge naar Nederland wellicht?
En wat vindt manlief ervan dat hij mag inpakken?![]()
Neu, dat valt op zich wel mee. Hij wil alleen per se geen wit, verder boeit het niet zo. Maar we kunnen dus geen kleur vinden die echt bij de vloerbedekking past en het is ook best veel: woonkamer, hal, trap, tweede verdieping... alles loopt in elkaar over en er is niet echt een grens waarbij je kan zeggen "andere kleur hier", dus eigenlijk moet alles dan. En DAAR hebben we nog even geen zin in...quote:Op donderdag 1 november 2007 16:25 schreef Nanook24 het volgende:
Het nederlandse woord is voorstrijken maar volgens mij is primen ook gewoon goed hoor. Ik begrijp in elk geval prima wat je bedoelt.
Ik denk dat als je niet té donker gaat blauw best kan hoor in de woonkamer maar dan moeten jullie dat wel willen natuurlijk. Ik lees tussen de regels door wel dat de smaken van jou en Brad qua kleuren ongeveer net zo ver uit elkaar liggen als die van mij en mijn. (Maar ik heb gisteren na lang bakkelijen carte blange gekregen wat betreft onze slaapkamer
)
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag de keuken in twee lagen grondverf (primer dus) gezet en nu is het wel duidelijk, dat geel blijftWat een kutwerk. De verf die erop moet hoort in een laag dekkend te zijn, dat hopen we dan maar.
Pluspunt, ik ben zelf vrijwel verf-vrij gebleven
De keuken was al een kutwerk, de slaapkamer is twee keer zo groot en de rest nog eens drie of vier keer. Dan liever geelquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:45 schreef AnneX het volgende:
Kijk anders eens bij de laatste foto's in Becky's topic voor zwarte gordijnen: Beckys portiekwoning deel III: Houdt het dan nooit op!
En muurverf smeer je niet op (houten / kunststof) plinten !
En daar hebben we even geen zin in ... heeft het te maken met de temperatuur of dollarcentjes?
Tis namelijk een mooi huis en het zou jammer zijn als je in een continu staat van klussen blijft hangen, als jullie nu niet even doorzetten.
De bekende klusdip of het plintensyndroom.
Hahaha, plintsyndroom? Ik heb serieus nog nooit een huis gehad waarin de plinten gemonteerd en wel waren. Tenzij ze er al in zaten, zoals in mijn huidige stekkie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:45 schreef AnneX het volgende:
Kijk anders eens bij de laatste foto's in Becky's topic voor zwarte gordijnen: Beckys portiekwoning deel III: Houdt het dan nooit op!
En daar hebben we even geen zin in ... heeft het te maken met de temperatuur of dollarcentjes?
Tis namelijk een mooi huis en het zou jammer zijn als je in een continu staat van klussen blijft hangen, als jullie nu niet even doorzetten.
Thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:41 schreef Shivo het volgende:
NOg niet gezien, dit topic. Gefeliciteerd W! Knap huis heb je daar. Grote stap ook wel, lijkt me. Betekent toch je voorlopig nog even in New England blijft. Woonde je nou al in Concord of ben je van plaats veranderd? Succes met klussen in elk geval, heb je wat te doen in de komende koude maanden.
leuk huis wonderer! Ben benieuwd hoe het gaat worden!quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:45 schreef AnneX het volgende:
We zitten nu een beetje tussen klim- en ski seizoen in; wie weet als we strax weer richting Sugarloaf Mountain of Mt Atitash gaan, val ik wel een keer binnen. Heb nog nooit een Fokker in het echt ontmoetquote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
ThanksEn ja, het bevalt me hier prima dus voorlopig blijven we nog wel even. Als je onderweg naar de white mountains langs Concord komt, ben je welkom, hoor
We verhuizen hemelsbreed iets van een mijl of zo, lekker dicht bij alles blijven.
En voor het echt koud wordt, hoop ik dat we klaar zijn. De verwarming is nog niet aan vanwege de open ramen voor de verflucht, maar als je dan even pauze houdt is het wel verdomde koud al. Laat staan als het gaat vriezen dus... brr.
Alles was afgeplakt hoorquote:Op maandag 5 november 2007 18:54 schreef maedel het volgende:
Ik zie het wel, jij bent echt een kluswonderer![]()
![]()
Zegt de term teflontape je iets?![]()
Nee joh, voor om de waterleidingquote:Op maandag 5 november 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles was afgeplakt hoorAlleen niet altijd even goed
Oh. Nee, daar moet waarschijnlijk een nieuw slangetje in. Maar dat moeten we nog even bekijken. Gebrek aan licht enzo... *zucht*quote:Op maandag 5 november 2007 20:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, voor om de waterleiding
Bij schilderen is afplakken de helft van het werk.
Latex, satijnglans (er waren iets van zes versies, van hoogglans tot compleet mat). Bij nader inzien had ik liever wat matter gehad nog, maar ach. Boeienquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
het is toch wel latex o.i.d. dat donkerrood hè?![]()
het ziet er bijna uit of het lak is ofzo
Ik vind wel dat er nog een laag overheen moet...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Stroekie het volgende:
Dat bordeaux rood ziet er wel heel gaaf/luxe uit![]()
Is inmiddels gebeurd. Hier en daar nog wat plekjes misschien, maar daar heb ik geen zin meer inquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er nog een laag overheen moet...
Mag ik dat zeggen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |