nena is een schat vergeleken bij die amanda...quote:Op maandag 17 september 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nena kon haar domheid goed verbergen, dat is het verschil, en ze had haar uiterlijk ook nog mee. Die meid had ook op alles hetzelfde antwoord: "Weet ik veel."
Als ik terug denk aan dat gesprek met die loopbaanadviseur toendertijd![]()
wat zal haar moeder zich doodschamen. Of niet..ze heeft waarshijnlijk net zo'n plaat voor dr kop!quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
nena is een schat vergeleken bij die amanda...
nena heeft haar hart echt op de goede plaats....amanda niet
vermoed dat de eigen inbreng van jaap tot nu toe nihil isquote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
Jaap zette net trouwens WEER de redactie in hun hempie door te vertellen dat hijd e paarden van achter moest loslaten.
Hij is er echt mee bezig ze helemaal voor gek te zetten en let totaal niet meer aan belang van show.
ja de buitenwereld doet mee dusquote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef Maria44 het volgende:
Aha, Stanley zet zijn bedrijf op het spel volgens Brian als hij voor Huub en of Lieke is. Kun je het niet zonder bedreiging af Brian?
dat is het spel volgens brian want ze moeten toch wat met z'n 5enquote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
GVRDM STOMME KUTBEWONERS HEB HET GVRDM EENS OVER IEMAND ANDERS DAN HUUB!!!!!!
Ik wordt er echt zo doodziek van , echt de hele show wordt of is allang verpest op deze manier
was een grapjequote:Op maandag 17 september 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
Geen adressen plaatsen svp. Niet wenselijk op FOK!.
OMG echt?quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
Jaap zette net trouwens WEER de redactie in hun hempie door te vertellen dat hijd e paarden van achter moest loslaten.
Hij is er echt mee bezig ze helemaal voor gek te zetten en let totaal niet meer aan belang van show.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaten ze daar echt over te pochen ?![]()
2 van die 5 moeten eruit...hoe sneller hoe beterquote:Op maandag 17 september 2007 00:30 schreef Donnie29 het volgende:
Inderdaad, keerde Nena maar terug, maar nee we moeten het doen met echt 5 losgeslagen debielen, en nu al zolang deze situatie.. Te triest voor woorden.
Juist, en dan : Wake up and make love to me, wake up.quote:Op maandag 17 september 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke straks lekker ff een plaatje gaan draaien tot half 3![]()
Dat zie ik ook aankomen ja.quote:Op maandag 17 september 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Dit gaat gigantisch fout straks! Amanda komt naar buiten gestormd, die wordt zo mega agressief straks
Daarom blijven Huub en Lieke ook uit de buurt.Huub kan ook niet anders ,vorige keer werden ze ook zo uitgelokt en hun kregen de hoogste straf.quote:Op maandag 17 september 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Dit gaat gigantisch fout straks! Amanda komt naar buiten gestormd, die wordt zo mega agressief straks
Dennix had zich ooit ingelikt bij de verschillende jeugd afdelinigen. Vraag me niet hoe. Misschien omdat ie zo mooi huppelt als ie denktdat ie rent ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:36 schreef pullup het volgende:
Dennis was toch de voetballer![]()
Waarom zie ik dan Brian veel handiger met die bal omgaan dag dennis met zijn gestuntel.
idd...... maar zeg nu zelf.... gooien met een oorbel.......... te grof gewoonquote:Op maandag 17 september 2007 00:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom blijven Huub en Lieke ook uit de buurt.Huub kan ook niet anders ,vorige keer werden ze ook zo uitgelokt en hun kregen de hoogste straf.
Je hebt gelijk! ff in FB vragen of ze het willen veranderen. Sorry ik was dennis vergeten, die telt toch niet mee voor mij!quote:Op maandag 17 september 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Hoezo 4 nono's in de OP, ik tel er 5?!
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 00:41 schreef Nomrc2 het volgende:
nou exitje voor amanda
is nu zo geregeld
Waarom dan? Snap het niet!quote:Op maandag 17 september 2007 00:41 schreef Nomrc2 het volgende:
nou exitje voor amanda
is nu zo geregeld
Maar je kan hier ook niks tegen doen.Ik zou echt ontploffen van al dat domme gedoe en ze zo rammen.En dat zegt heel wat,heb nog nooit iemand geslagen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
idd...... maar zeg nu zelf.... gooien met een oorbel.......... te grof gewoon![]()
en die uitspraak van Dennix.... loop maar weer weg tegen Huub en Lieke terwijl ze in het kantoor zitten... en hij loopt zelf weg.. (was scherp Huubje...)
Ik heb het niet eens leuk gevonden. Wat ik wel leuk vond was net Dennis zei het tegen Huub enLieke en liep zelf weg! Hoe bedoel je domquote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:
Brian "ik denk dat die straks ook in de discotheek is"
(over de uitspraak "loop maar weer weg!")
Ik vind het nu al boring
quote:Op maandag 17 september 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! ff in FB vragen of ze het willen veranderen. Sorry ik was dennis vergeten, die telt toch niet mee voor mij!Nooit in beeld, want die stream zet ik 9 van de 10x uit.
En Nadia wil maar wat graag, dus dáág Dennis!quote:Op maandag 17 september 2007 00:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Brian alleen en die gaat dan natuurlijk direct werk maken van het inpalmen van Nadia.
Over post gesproken,Jaap zei net dat hij het heel vreemd vond dat Amanda,Brian en jaap zelf amper post kregen dit terwijl er toch post aan moest komen.Amanda beaamde dit en zei :dit klopt niet hoor volgens mij houden ze post achter.quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
Dennis wil meer post voor Huub en Lieke en dan wel medelijden post. GElukkig dennis bepaal jij dat niet, zoals je niks bepaalt. Alles wordt voor je bepaald door Jaap.
Avonne, wil jij please 4 veranderen in 5.quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
En Nadia wil maar wat graag, dus dáág Dennis!
Ja idd, hij zei er ook nog bij, maar ze vergeten Jaap de schaker!!!quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Over post gesproken,Jaap zei net dat hij het heel vreemd vond dat Amanda,Brian en jaap zelf amper post kregen dit terwijl er toch post aan moest komen.Amanda beaamde dit en zei :dit klopt niet hoor volgens mij houden ze post achter.
Jaap zij dat de febo expres post achterhield zodat zij hen beter konden sturen,en druk uitte oefenen op Jaap en co.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
5 nono's dus?
Mute !quote:Op maandag 17 september 2007 00:47 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix staat er op !!!
gerard joling stijl
oeps slip of the tonque
Ik zeg: mailtje naar de Telegraaf! en Jaap citeren!quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Over post gesproken,Jaap zei net dat hij het heel vreemd vond dat Amanda,Brian en jaap zelf amper post kregen dit terwijl er toch post aan moest komen.Amanda beaamde dit en zei :dit klopt niet hoor volgens mij houden ze post achter.
Jaap zij dat de febo expres post achterhield zodat zij hen beter konden sturen,en druk uitte oefenen op Jaap en co.
want jaap is ook definitief de weg kwijtquote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Avonne, wil jij please 4 veranderen in 5.
Ik zag laatst in een feestwinkel zo'n lul op 2 pootjes. Je kunt hem opwinden en dan waggelt die lul vrolijk heen en weer. Misschien moet ik dennix daar eens mee verblijden.quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
Dennis wil meer post voor Huub en Lieke en dan wel medelijden post. GElukkig dennis bepaal jij dat niet, zoals je niks bepaalt. Alles wordt voor je bepaald door Jaap.
Ik zeg: Ik hou dr van! (wel zonde van je geld)quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een feestwinkel zo'n lul op 2 pootjes. Je kunt hem opwinden en dan waggelt die lul vrolijk heen en weer. Misschien moet ik dennix daar eens mee verblijden.![]()
Confetti in de Folkingequote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een feestwinkel zo'n lul op 2 pootjes. Je kunt hem opwinden en dan waggelt die lul vrolijk heen en weer. Misschien moet ik dennix daar eens mee verblijden.![]()
Idd iets anders om van te slurpen. Go Dennix Go !!!quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef pullup het volgende:
Nu is Dennis wat handiger bezig met die bal. Eerlijk is eerlijk
Je weet waar hij hem dan gaat stoppen toch ? Waarom zou je hem dat pleziertje gunnen ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is ie wel stevig genoeg voor Dennis, denk niet dat ie hm alleen laat waggelen..quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
niemand weet dat nu meer ....?quote:Op maandag 17 september 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
Zijn kussens ook persoonlijk bezit ?![]()
Je kan 'm beter een zelfgemaakte vinger van Das Pronto sturen. Vindt ie vast lekkerder. Lekker hard.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet waar hij hem dan gaat stoppen toch ? Waarom zou je hem dat pleziertje gunnen ?![]()
![]()
Ik denk niet dat hij het leuk vind om een lul op 2 pootjes kado te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet waar hij hem dan gaat stoppen toch ? Waarom zou je hem dat pleziertje gunnen ?![]()
![]()
Hij had vast wel raad geweten met die chocolade lul van Eric.quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Je kan 'm beter een zelfgemaakte vinger van Das Pronto sturen. Vindt ie vast lekkerder. Lekker hard.![]()
Ik hoop op een deep throatquote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Je kunt altijd nog de rekening sturen mocht hij het "cadeau" niet waarderen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het leuk vind om een lul op 2 pootjes kado te krijgen.![]()
Dat wel, maar dat zou te snel gesmolten zijn. En Dennis houdt vast van het ruigere werk.quote:Op maandag 17 september 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij had vast wel raad geweten met die chocolade lul van Eric.
Laat hem maar lekker naar de 200Kg gaan, hij verdient het.quote:Op maandag 17 september 2007 00:58 schreef riri het volgende:
en die vetzak is alweer aan het eten....gaat goed met hem
Ja maar ik doe er een heel lief kaartje bij met een mooie man er op, dat moet ie wel waarderen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de rekening sturen mocht hij het "cadeau" niet waarderen.
Daar zouden ze dan DOB toch ook mee hebben? Ik begrijp de lol in deze niet erg.quote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef ruby het volgende:
Ach, ze willen Lieke wakker houden. Hoe bedoel je jaloers?
Net alsof Amanda zo ver doordenktquote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zouden ze dan DOB toch ook mee hebben? k begrijp de lol in deze niet erg.
Dat is het domme juist van die sneue plankton's.quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zouden ze dan DOB toch ook mee hebben? k begrijp de lol in deze niet erg.
Nee dat hebben ze niet maar Lieke gaat gewoon wachten tot het laat is en dan pas naar bed..dan hebben ze er vast geen zin meer in om nog iets te doen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft al een tijdje een pesthumeur. Lieke is alleen op de bank gaan zitten, Huub is nog in het kantoor. Ze zullen wel weer ruzie hebben gekregen.
Is gewoon idd well een blopwjob , maar in het braziliaans denk ik zoquote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef chufi het volgende:
chupa di penga OK dus . geen Spaans zoals Brian zei beweerde
quote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Kijk Amanda, en dat is nog een reden dat jij morgen niet mee mag: 'puisten'![]()
[afbeelding]
En daar spreken ze Portugeesquote:Op maandag 17 september 2007 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon idd well een blopwjob , maar in het braziliaans denk ik zo
Jaap is een verrader...heb ik vanaf het begin al gezegdquote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
want jaap is ook definitief de weg kwijt
grootste meeloper van allemaal
Tot September 2018 zei die vorige weekquote:Op maandag 17 september 2007 01:11 schreef neehe het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub vandaag of morgen vertrekt.
Hij kan of wil niets meer doen, ik zie het somber in voor Huub en Lieke.
Een normaal gesprek heeft hij alleen nog met Lieke, en af en toe met Jaap.
Hoelang houdt hij het nog vol ?
Huub gaat echt niet weg nou hij weet dat het stopt.quote:Op maandag 17 september 2007 01:11 schreef neehe het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub vandaag of morgen vertrekt.
Hij kan of wil niets meer doen, ik zie het somber in voor Huub en Lieke.
Een normaal gesprek heeft hij alleen nog met Lieke, en af en toe met Jaap.
Hoelang houdt hij het nog vol ?
Ze doet hetquote:Op maandag 17 september 2007 01:17 schreef neehe het volgende:
Lieke moet om vijf voor half drie keihard muziek gaan draaien.
Om half drie moeten ze toch gaan slapen, en dan zeggen : Jullie hoeven toch nergens heen ?
Volgens Brian is het Lieke die zichzelf voor schut zetquote:Op maandag 17 september 2007 01:24 schreef riri het volgende:
Daar liggen ze dan met goed fatsoen met z'n allen in bed die Lieke wakker wilden houden....
zij staan ontzettend voor aap
Ja, tuuuuuurlijk! Hij weet dat de streamers kijken he!quote:Op maandag 17 september 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens Brian is het Lieke die zichzelf voor schut zet![]()
Mensenkennis is Brians niet zijn sterkste punt...quote:Op maandag 17 september 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens Brian is het Lieke die zichzelf voor schut zet![]()
owww, dat kan nog leuk worden. Als ze d'r handjes maar thuishoudt.quote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef neehe het volgende:
Ha ha, en juist Amandel wil de stekker er uit gaan trekken.
Die wordt nog jaloerser dan ze al was.
die gaat als eerste echt de fout inquote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef neehe het volgende:
Ha ha, en juist Amandel wil de stekker er uit gaan trekken.
Die wordt nog jaloerser dan ze al was.
Ik was ook anti-Lieke ,geen humor, etc, maar sterk is ze wel!!quote:Op maandag 17 september 2007 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Naast Huub begin ik de overwinning nu ook aan Lieke te gunnen, wat een topvrouw
DJ Lieke remixed er nu lekker op los, ze lijkt wel een professional...
amanda kan helemaal nergens tegenquote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda kan niet tegen te weinig slapen...als je dit vaker zou doen moet Brian er wel iets aan doen van haar.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:30 schreef chufi het volgende:
Lieke is sterker dan Huub
klopt... niet leuker, wel sterkerquote:Op maandag 17 september 2007 01:30 schreef chufi het volgende:
ook dat iddquote:Op maandag 17 september 2007 01:32 schreef ocmer het volgende:
ik vindt lieke mentaal sterker, maar huub is spel technisch wel veel beter
Lieke zorgt ook beter voor haar eigen.Huub verwaarloosd zijn lichaam met roken en slecht eten.quote:Op maandag 17 september 2007 01:30 schreef chufi het volgende:
Klopt, maar jammer dat dan de leukste niet wint............quote:
En een behoorlijk incasseringsvermogen, petje af hoorquote:Op maandag 17 september 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik was ook anti-Lieke ,geen humor, etc, maar sterk is ze wel!!![]()
I agree !quote:Op maandag 17 september 2007 01:37 schreef ocmer het volgende:
foto einde gouden kooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
ze kan vaak best verassend uit de hoek komenquote:Op maandag 17 september 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik was ook anti-Lieke ,geen humor, etc, maar sterk is ze wel!!![]()
Alweer, en toch laat ze zich keer op keer anaal nemen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:32 schreef neehe het volgende:
En nou maar hopen dat Amandel flink gaat bloeden nu ze anaal genomen wordt.
Tien minuten geleden deed het zeer als ik het goed hoorde.
Om Anaal door Brian genomen te worden toch ?Lieke is leuk nu en heeft fun op 1 en 2quote:Op maandag 17 september 2007 01:38 schreef rooie3 het volgende:
En Amanda ligt er weer voor dood bij.
Er staat D-B voorquote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef Dreamboy het volgende:
Hier is hij dan de LUL van BRIAN
[afbeelding]
Ben er ook bang voor. Hopelijk houd iedereen het hoofd koel, behalve Amanda....quote:Op maandag 17 september 2007 01:41 schreef rooie3 het volgende:
Dit gaat zo weer fout.
ik vrees ook het ergstequote:Op maandag 17 september 2007 01:41 schreef rooie3 het volgende:
Dit gaat zo weer fout.
Het lijkt wel alsof amandel lacht.quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef Dreamboy het volgende:
Hier is hij dan de LUL van BRIAN. Op een Cap niet echt scherp
[afbeelding]
Ze staat topless dat asociale wijf.quote:Op maandag 17 september 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Hopelijk houd iedereen het hoofd koel, behalve Amanda....
Wat gebeurt er, wat gebeurt er??quote:Op maandag 17 september 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
Amanda..........ik zit met plaatvervangende schaamte
Triest he, maar volgens mij moet ze van de FEBO iets aantrekken.quote:Op maandag 17 september 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze staat topless dat asociale wijf.
ik heb geen cap gemaakt.... stond in de chill te dansen zonder bh enkel in der stringquote:Op maandag 17 september 2007 01:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat gebeurt er, wat gebeurt er??![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 01:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb geen cap gemaakt.... stond in de chill te dansen zonder bh enkel in der string
Dit is wel weer de zoveelste keer. Sanctie mag er nu eindelijk wel eens komen voor de kleptokut Nadia.quote:Op maandag 17 september 2007 01:47 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia weer aan het prive bezit van Lieke ze pakt Lieke's bril er uit
en geeft hem aan Amanda maar die zegt ik heb de zelfde dus Amanda neemt hem niet.
[afbeelding]
En zijn ze nou zo dom dat ze dat niet in de gaten hebben........quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
Zucht, wat zijn ze weer triest die 5 ...
Kan alleen maar fout gaan.Nu maar hopen dat Huub zijn eigen niet gek laat maken.quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Nomrc2 het volgende:
ze zijn echthysterisch die 5
jezus wat triest
Dat zit ik me ook steeds af te vragen. Ik kan het me niet voorstellen namelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 01:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En zijn ze nou zo dom dat ze dat niet in de gaten hebben........![]()
quote:
Nadia was het.quote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef farceman het volgende:
Redactie als je Lieke een sanstie geeft voor prive spullen, dan nu ook Amanda!!!!
Die stopt Dennis waarschijnlijk weer in z'n hol straks.quote:
Dat is wel hèèl zachtjes uitgedrukt,,,,,,,,,quote:Op maandag 17 september 2007 01:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze zijn echt gek aan het worden hè...
lijken tranen inderdaadquote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef ruby het volgende:
Zie ik nu tranen in Jaap z'n ogen? Of is het zweet?
quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef ricofromrio het volgende:
volgen mij gaat jaap dood
quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Lieke vermaakt zich prima, en lacht breeduit.
Zij kan zeggen "nou, was toch een leuk feestje?"
Maar waarom kijkt Huub zo chagerijnig de hele tijd?
Die zal toch wel bang zijn dat het uit de hand loopt.quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Waarschijnlijk omdat ie die vijf het liefst een beuk op hun hoofd verkoopt, maar ja....mag niet he?quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Of hij heeft last van zijn oren. Ik hoorde hem vrijdag tegen Eric zeggen dat hij van de dokter geen koptelefoon op mag.quote:Op maandag 17 september 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die zal toch wel bang zijn dat het uit de hand loopt.
Ja, kan het ook goed wezen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Of hij heeft last van zijn oren. Ik hoorde hem vrijdag tegen Eric zeggen dat hij van de dokter geen koptelefoon op mag.
quote:Op maandag 17 september 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
Nou, Nadia zet het op een zuipen.
Hoeveel procent is Goldstrike?
quote:Op maandag 17 september 2007 02:01 schreef yellowfirst het volgende:
Dennis...................nee..ik hou er over op.....................![]()
misshien is hij toch stiekum wel een beeje jaloers op lieke die nu vaker de show steelt...quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Toen was Spanje nog leuk !quote:Op maandag 17 september 2007 02:01 schreef chufi het volgende:
Al die napster t-shirts zijn van Pacha en dat is spaans sinds jaren bekend. Ik kende ooit de eigenarese van een van die tenten , maar dat was in in 1986..
Ja hij staat er wel vaak dood bij die Jaap, nu weer in de keuken...quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef ricofromrio het volgende:
volgen mij gaat jaap dood
Daar moeten ze eerst even een uurtje of 3 over brainstormen met 5 manquote:Op maandag 17 september 2007 02:05 schreef ilona-scuderia het volgende:Ze weten niet hoe ze moeten anticiperen op de actie van Lieke, wat een losers...
quote:Op maandag 17 september 2007 01:52 schreef Maria44 het volgende:
Lieke vraagt erom om geterroriseerd te worden volgens Nadia en Amanda, die zich opmaken midden in de nacht![]()
nu mis ik de streams toch echt...quote:Op maandag 17 september 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
Brian begint ook al weer aardig vreemde koppen te trekken, ook al lacht hij.
Nou ja, je weet hoe hij kan kijken. En hoe Amanda kan schreeuwen. Gelukkig staan Huub en Lieke achter de draaitafel, momenteel kan er niet veel gebeuren.quote:Op maandag 17 september 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
nu mis ik de streams toch echt...
nee, hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
nu mis ik de streams toch echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |