Ik ga daar echt niet naar luisterenquote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef chufi het volgende:
Grappig ook dat er niemand commentaar heeft op stream 1&2
btw hoelang duurde dat nu helemaal 2 weekjes ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
B: Toen met jou was het harder. Nee Brian Jaap is niet aangerand!
Maar ja, de laatste exitwaardige actie van Amanda resulteerde wel in een sanctie voor Huub, dus wat zij ook doet, de febo praat het altijd goed om een of andere reden. Maar ik hoop met je meequote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Jaap, Brian en Dennis vonden dat ze Amanda er niet meer bij moesten betrekken omdat die fysiek agressief wordt.
Dan krijgen ze nog een hele kluif aan Amanda morgen.
Huub: doe je ding
bezorg Amanda een exit
Make my dayquote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Jaap, Brian en Dennis vonden dat ze Amanda er niet meer bij moesten betrekken omdat die fysiek agressief wordt.
bezorg Amanda een exit
quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga daar echt niet naar luisteren![]()
Nena kon haar domheid goed verbergen, dat is het verschil, en ze had haar uiterlijk ook nog mee. Die meid had ook op alles hetzelfde antwoord: "Weet ik veel."quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Over Nena gesproken, ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat zij en amandel goede vriendinnen zijn.![]()
Ja.. en het is slecht voor zijn zaak (???)quote:Op maandag 17 september 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Stanley wordt morgen aangesproken, want hij heeft informatie doorgespeeld ???? Wanneer gaan ze Herma aanpakken dan.
nou, ik heb net geluisterd.quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef chufi het volgende:
Grappig ook dat er niemand commentaar heeft op stream 1&2
Kwam bij mij over als een verkapte bedreigingquote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. en het is slecht voor zijn zaak (???)
Huub was die morgen al goed op weg.Maar ja Huub moest weer met een oorbel gooien.quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
bezorg Amanda een exit
Zaten ze daar echt over te pochen ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef kybe het volgende:
Ze zitten net nog zo trots te vertellen wie van het personeel hun kant kiest en hebben het nu over het feit dat Stanley morgen even aangepakt moet worden omdat hij partij kiest![]()
Bij mij ook. Losers die zich achtergesteld voelen kunnen rare sprongen maken.quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef Ning het volgende:
[..]
Kwam bij mij over als een verkapte bedreiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |