Die zal toch wel bang zijn dat het uit de hand loopt.quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Maar waarom kijkt Huub zo chagerijnig de hele tijd?
Waarschijnlijk omdat ie die vijf het liefst een beuk op hun hoofd verkoopt, maar ja....mag niet he?quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Lieke vermaakt zich prima, en lacht breeduit.
Zij kan zeggen "nou, was toch een leuk feestje?"
Of hij heeft last van zijn oren. Ik hoorde hem vrijdag tegen Eric zeggen dat hij van de dokter geen koptelefoon op mag.quote:Op maandag 17 september 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die zal toch wel bang zijn dat het uit de hand loopt.
Ja, kan het ook goed wezen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Of hij heeft last van zijn oren. Ik hoorde hem vrijdag tegen Eric zeggen dat hij van de dokter geen koptelefoon op mag.
quote:Op maandag 17 september 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
Nou, Nadia zet het op een zuipen.
Hoeveel procent is Goldstrike?
quote:Op maandag 17 september 2007 02:01 schreef yellowfirst het volgende:
Dennis...................nee..ik hou er over op.....................![]()
misshien is hij toch stiekum wel een beeje jaloers op lieke die nu vaker de show steelt...quote:Op maandag 17 september 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Lieke vermaakt zich prima, en lacht breeduit.
Zij kan zeggen "nou, was toch een leuk feestje?"
Toen was Spanje nog leuk !quote:Op maandag 17 september 2007 02:01 schreef chufi het volgende:
Al die napster t-shirts zijn van Pacha en dat is spaans sinds jaren bekend. Ik kende ooit de eigenarese van een van die tenten , maar dat was in in 1986..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |