Ja idd, hij zei er ook nog bij, maar ze vergeten Jaap de schaker!!!quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Over post gesproken,Jaap zei net dat hij het heel vreemd vond dat Amanda,Brian en jaap zelf amper post kregen dit terwijl er toch post aan moest komen.Amanda beaamde dit en zei :dit klopt niet hoor volgens mij houden ze post achter.
Jaap zij dat de febo expres post achterhield zodat zij hen beter konden sturen,en druk uitte oefenen op Jaap en co.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
5 nono's dus?
Mute !quote:Op maandag 17 september 2007 00:47 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix staat er op !!!
gerard joling stijl
oeps slip of the tonque
Ik zeg: mailtje naar de Telegraaf! en Jaap citeren!quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Over post gesproken,Jaap zei net dat hij het heel vreemd vond dat Amanda,Brian en jaap zelf amper post kregen dit terwijl er toch post aan moest komen.Amanda beaamde dit en zei :dit klopt niet hoor volgens mij houden ze post achter.
Jaap zij dat de febo expres post achterhield zodat zij hen beter konden sturen,en druk uitte oefenen op Jaap en co.
want jaap is ook definitief de weg kwijtquote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Avonne, wil jij please 4 veranderen in 5.
Ik zag laatst in een feestwinkel zo'n lul op 2 pootjes. Je kunt hem opwinden en dan waggelt die lul vrolijk heen en weer. Misschien moet ik dennix daar eens mee verblijden.quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
Dennis wil meer post voor Huub en Lieke en dan wel medelijden post. GElukkig dennis bepaal jij dat niet, zoals je niks bepaalt. Alles wordt voor je bepaald door Jaap.
Ik zeg: Ik hou dr van! (wel zonde van je geld)quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een feestwinkel zo'n lul op 2 pootjes. Je kunt hem opwinden en dan waggelt die lul vrolijk heen en weer. Misschien moet ik dennix daar eens mee verblijden.![]()
Confetti in de Folkingequote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een feestwinkel zo'n lul op 2 pootjes. Je kunt hem opwinden en dan waggelt die lul vrolijk heen en weer. Misschien moet ik dennix daar eens mee verblijden.![]()
Idd iets anders om van te slurpen. Go Dennix Go !!!quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef pullup het volgende:
Nu is Dennis wat handiger bezig met die bal. Eerlijk is eerlijk
Je weet waar hij hem dan gaat stoppen toch ? Waarom zou je hem dat pleziertje gunnen ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is ie wel stevig genoeg voor Dennis, denk niet dat ie hm alleen laat waggelen..quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
niemand weet dat nu meer ....?quote:Op maandag 17 september 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
Zijn kussens ook persoonlijk bezit ?![]()
Je kan 'm beter een zelfgemaakte vinger van Das Pronto sturen. Vindt ie vast lekkerder. Lekker hard.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet waar hij hem dan gaat stoppen toch ? Waarom zou je hem dat pleziertje gunnen ?![]()
![]()
Ik denk niet dat hij het leuk vind om een lul op 2 pootjes kado te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet waar hij hem dan gaat stoppen toch ? Waarom zou je hem dat pleziertje gunnen ?![]()
![]()
Hij had vast wel raad geweten met die chocolade lul van Eric.quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Je kan 'm beter een zelfgemaakte vinger van Das Pronto sturen. Vindt ie vast lekkerder. Lekker hard.![]()
Ik hoop op een deep throatquote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Je kunt altijd nog de rekening sturen mocht hij het "cadeau" niet waarderen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het leuk vind om een lul op 2 pootjes kado te krijgen.![]()
Dat wel, maar dat zou te snel gesmolten zijn. En Dennis houdt vast van het ruigere werk.quote:Op maandag 17 september 2007 00:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij had vast wel raad geweten met die chocolade lul van Eric.
Laat hem maar lekker naar de 200Kg gaan, hij verdient het.quote:Op maandag 17 september 2007 00:58 schreef riri het volgende:
en die vetzak is alweer aan het eten....gaat goed met hem
Ja maar ik doe er een heel lief kaartje bij met een mooie man er op, dat moet ie wel waarderen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de rekening sturen mocht hij het "cadeau" niet waarderen.
Daar zouden ze dan DOB toch ook mee hebben? Ik begrijp de lol in deze niet erg.quote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef ruby het volgende:
Ach, ze willen Lieke wakker houden. Hoe bedoel je jaloers?
Net alsof Amanda zo ver doordenktquote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zouden ze dan DOB toch ook mee hebben? k begrijp de lol in deze niet erg.
Dat is het domme juist van die sneue plankton's.quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zouden ze dan DOB toch ook mee hebben? k begrijp de lol in deze niet erg.
Nee dat hebben ze niet maar Lieke gaat gewoon wachten tot het laat is en dan pas naar bed..dan hebben ze er vast geen zin meer in om nog iets te doen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft al een tijdje een pesthumeur. Lieke is alleen op de bank gaan zitten, Huub is nog in het kantoor. Ze zullen wel weer ruzie hebben gekregen.
Is gewoon idd well een blopwjob , maar in het braziliaans denk ik zoquote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef chufi het volgende:
chupa di penga OK dus . geen Spaans zoals Brian zei beweerde
quote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Kijk Amanda, en dat is nog een reden dat jij morgen niet mee mag: 'puisten'![]()
[afbeelding]
En daar spreken ze Portugeesquote:Op maandag 17 september 2007 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon idd well een blopwjob , maar in het braziliaans denk ik zo
Jaap is een verrader...heb ik vanaf het begin al gezegdquote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
want jaap is ook definitief de weg kwijt
grootste meeloper van allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |