Helaas welquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Janetje het volgende:
Heh bah.. dat gebeurt echt?
Uiteraard, maar fris is het niet.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef F1908 het volgende:
Er zijn ergere dingen denk ik
quote:Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
"This is the most beautiful, natural thing in the world"
-"Yeah, but there's a baby sucking on it"
Ik vind gewoon dat je zoiets niet in een restaurant hoeft te doen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef Floripas het volgende:
Waarom stoor je je daar aan? Je bent toch vrouw, je hebt toch wel vaker borsten gezien?
Stel je niet aan.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja mensen vergeten nog wel eens dat "het mooiste dat hun ooit overkomen is" niet altijd deelbaar is met een onbekende omgeving. zo kreeg ik laatst geboortefoto's van een collega. nou het kind was nog geen seconde uit de schoot en dus vol vet, geel en goor. "ja dat is toch natuurlijk" hoor ik mensen zeggen. klopt, maar dat betekent niet dat ik het hoeft te zien.
"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
Apparte plaats.. tussen de kaas en de viskraam... ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
ik zag het laatst op de marktiid niet fris
Het schijnen vooral hoogopgeleiden te zijn, die borstvoeding geven.quote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn het vaak een beetje labiele moeders die koste wat het kost willen laten zien dat ze gezond zijn en een kind hebben (waar er natuurlijk miljarden van bestaan)
dat is wel vreemd? Hier zie je op de markt voornamelijk pinguïns, die zullen niet zo snel borstvoeding in het openbaar doenquote:Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
ik zag het laatst op de marktiid niet fris
"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
dat van die hoogopgeleide mensen en borstvoeding is nieuw voor mij.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het schijnen vooral hoogopgeleiden te zijn, die borstvoeding geven.
Maar altijd een beetje rare (geitenwollensokken) type's.
Stond in de questquote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat van die hoogopgeleide mensen en borstvoeding is nieuw voor mij.![]()
jeweet markt waar zigeuners dingen verkopenquote:Op maandag 17 september 2007 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Apparte plaats.. tussen de kaas en de viskraam... ?
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen worden helemaal niet slimmer van borstvoeding, maar ze hebben gewoon gunstige genen (omdat het vooral moeders zijn die hoogopgeleid zijn).
quote:Beste Beatrijs,
Een paar weken geleden ben ik moeder geworden. Ik geef ook borstvoeding. De kleine eet zeven à acht keer per dag. Het is dus onvermijdelijk dat er soms mensen om mij heen zijn als het etenstijd is. Wat zegt de etiquette hierover? Moet ik mij terugtrekken, moet ik het gezelschap vragen of ze bezwaar hebben tegen het bijwonen van het voeden of kan ik ongevraagd discreet de baby aan de borst leggen? Ik heb zelf geen last van schaamtegevoelens.
Zogende moeder
Beste Zogende moeder,
Het is geen enkel probleem om de baby te voeden in aanwezigheid van andere mensen, zeker niet in uw eigen huis, waar u vrienden, familie en goede bekenden ontvangt. Hetzelfde geldt voor andermans huizen. De mensen die u bezoekt, terwijl u uw baby bij zich hebt, vallen ook onder intimi, en die zullen daar geen bezwaar tegen hebben. U hoeft dus ook niet te vragen of het mag. Hoogstens kondigt u aan: ‘Ik ga nu even de borst geven,’ maar zelfs dat is strikt genomen niet noodzakelijk, want u reageert op een baby die huilt en hongerig is, en het is wel duidelijk wat de remedie is.
Over baby’s aanleggen in het openbaar (straat, winkels, publieke gelegenheden) bestaat verschil van mening. In het algemeen is het niet ideaal.voor de moeder om ineens alles te laten vallen waar je mee bezig bent en de baby op straat of in de supermarkt te gaan voeden. Een bankje in een park in de zomer gaat nog net, maar de meeste moeders zullen liever iets meer privé-omstandigheden uitzoeken. Borstvoeding in een café of restaurant verdient geen etiquette-schoonheidsprijs. Daar heb je wel zeker kans dat mensen zich eraan storen. Treinen, vliegtuigen, bussen en trams zijn weer wel geschikt, omdat je daar minder vrijwillig zit dan in een restaurant. Van een borstvoedende moeder in een restaurant denken mensen: had ze niet gewoon thuis kunnen blijven zitten, wat moet je nou met een baby in een restaurant? Maar aan reizen valt veel minder te ontkomen. Als omstanders dan moeten kiezen tussen een zogende moeder of een blèrende baby, kiezen ze van ganser harte voor de zogende moeder.
gezien de geschiedenis en evolutie lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk. kan me niet voorstellen dat vrouwen op de vismarkt vroeger geld hadden voor babymelk.quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond in de quest![]()
ik weet niet of dat zo betrouwbaar is
Ohhh, ik heb alleen zuid-amerikanen (met kleedjes, truien met vreselijke motieven, panfluitmuziekcd's en panfluitmuzieklive) op de markt gezien.quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef MASD het volgende:
[..]
jeweet markt waar zigeuners dingen verkopen
ja en dat kolf je lekker thuis voor je uit eten gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...
Gewoon algemeen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...
Dan zoek ik wel even een andere coupe op.quote:
de ouders van maddie hebben nog prima spul waarmee je je kind lekker rustig krijgt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef LoggedIn het volgende:
btw, ik denk dat die baby een stuk irritanter en ergerlijk is alstie niet op dat tietje zit te zuigen. Dan doet ie een stuk beter zn best om jouw avond te verzieken
maar dat was maar eenmalig toch?quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de ouders van maddie hebben nog prima spul waarmee je je kind lekker rustig krijgt.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de ouders van maddie hebben nog prima spul waarmee je je kind lekker rustig krijgt.
kijk weer zo'n moeder die graag de wereld laat zien dat ze mamma is.quote:Op maandag 17 september 2007 00:27 schreef Mammietje het volgende:
Tja... het kind zal maar honger hebben en er staat niets op het menu wat ie mag!
Snap niet waar je je aan stoort eigenlijk. Ze gaan toch niet bij je aan tafel zitten?! En daarbij... wat is er nou 'smerig' aan? Wat zie je nou helemaal? De achterkant van een babyhoofdje en een verfrommeld truitje... Ook al zag je meer: ga je ook over je nek als je jezelf uitkleedt voor de spiegel of is het de gedachte aan een glas melk die je misselijk maakt?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen worden helemaal niet slimmer van borstvoeding, maar ze hebben gewoon gunstige genen (omdat het vooral moeders zijn die hoogopgeleid zijn).
En dat ik het ook nog opsla in mn geheugen...quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam je informatie vandaan
![]()
Of zo'n moeder die liever heeft dat zo'n kind gewoon tevreden brabbelt dan het hele restaurant o.i.d. bij elkaar brult en daarmee veel meer in het oog springt. Lijkt me een stuk ergelijker, en niet alleen voor mezelf.quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk weer zo'n moeder die graag de wereld laat zien dat ze mamma is.
simpelweg de gedachte dat er een baby een witte melkachtige substantie uit de uitgezakte tiet van een oudere vrouw sabbeltquote:Op maandag 17 september 2007 00:27 schreef Mammietje het volgende:
Tja... het kind zal maar honger hebben en er staat niets op het menu wat ie mag!
Snap niet waar je je aan stoort eigenlijk. Ze gaan toch niet bij je aan tafel zitten?! En daarbij... wat is er nou 'smerig' aan? Wat zie je nou helemaal? De achterkant van een babyhoofdje en een verfrommeld truitje... Ook al zag je meer: ga je ook over je nek als je jezelf uitkleedt voor de spiegel of is het de gedachte aan een glas melk die je misselijk maakt?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
simpelweg de gedachte dat er een baby een witte melkachtige substantie uit de uitgezakte tiet van een oudere vrouw sabbelt
meer niet hoor...
Mijn visualisatie, wat doe jequote:Op maandag 17 september 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
simpelweg de gedachte dat er een baby een witte melkachtige substantie uit de uitgezakte tiet van een oudere vrouw sabbelt
meer niet hoor...
je kan toch kolfen en meenemen?quote:Op maandag 17 september 2007 00:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of zo'n moeder die liever heeft dat zo'n kind gewoon tevreden brabbelt dan het hele restaurant o.i.d. bij elkaar brult en daarmee veel meer in het oog springt. Lijkt me een stuk ergelijker, en niet alleen voor mezelf.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan toch kolfen en meenemen?
Ben je bekend met het concept 'meenemen'?quote:Op maandag 17 september 2007 00:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
das een lekker gezicht in een restaurant zeker
He bah... bedankt... Vanaf nu heb ik iedere keer als ik iemand een baby een flesje zie geven een beeld voor me van een oudere vrouw die melk uit haar uitgezakte tieten kolft...quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan toch kolfen en meenemen?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
das een lekker gezicht in een restaurant zeker
je kan het ook zien als dat ze in die tent gaat zitten "kolven", en het dan mee naar huis neemt om dat kind daar eten te gevenquote:Op maandag 17 september 2007 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je bekend met het concept 'meenemen'?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan het ook zien als dat ze in die tent gaat zitten "kolven", en het dan mee naar huis neemt om dat kind daar eten te geven
Ja, zo zou je het hypothetisch kunnen zien. Je zou ook kunnen lezen dat zhi bedoelt dat je heel hard met de kolf van een geweer op het schedeltje moet rammen zodat je het kind stil krijgt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan het ook zien als dat ze in die tent gaat zitten "kolven", en het dan mee naar huis neemt om dat kind daar eten te geven
En dan de ober vragen om een waterdichte doggy-bag...quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
lol, hij zei smaak.quote:
Zeer effectief, goed doorduwen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of een maiskolf in de luchtpijp.
dat was wel het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 17 september 2007 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het hypothetisch kunnen zien. Je zou ook kunnen lezen dat zhi bedoelt dat je heel hard met de kolf van een geweer op het schedeltje moet rammen zodat je het kind stil krijgt.
Maar ook dat lijkt me niet wat hij bedoelde.
vergeet niet aan te stampen met je penis als je toch zo "lekker vrij" bezig bent in een horecagelegenheid.quote:Op maandag 17 september 2007 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeer effectief, goed doorduwen.
Dan zal ik er even een moeten lenen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet niet aan te stampen met je penis als je toch zo "lekker vrij" bezig bent in een horecagelegenheid.
babystront aan je lul is wel enorm goor natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet niet aan te stampen met je penis als je toch zo "lekker vrij" bezig bent in een horecagelegenheid.
meestal zie je die vrouwen niet alleen. ze zijn met een man die ook trots rondkijkt of iedereen hun prille geluk kan zien.quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zal ik er even een moeten lenen.
zeker in een restaurant.quote:Op maandag 17 september 2007 00:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
babystront aan je lul is wel enorm goor natuurlijk
Meestal hoor ik het eerst, daarna zie ik het pas.quote:Op maandag 17 september 2007 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meestal zie je die vrouwen niet alleen. ze zijn met een man die ook trots rondkijkt of iedereen hun prille geluk kan zien.
daar daar zijn dus oplossingen voorquote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal hoor ik het eerst, daarna zie ik het pas.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar daar zijn dus oplossingen voor
maar dan luistert die baby toch nietquote:Op maandag 17 september 2007 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er naar toegaan en zeggen dat het je eetlust bederft!
no way dat zon vieze stinkbaby in mijn mooie auto mag zittenquote:Op maandag 17 september 2007 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er naar toegaan en zeggen dat het je eetlust bederft!
als ze begint te dreigen: "ja maar dan gaat ie huilen" subiet onder de oksel nemen en haar en het aangekleefde kind in de auto zetten.
Meestal zie je het ook niet, omdat je als het goed gebeurt er niets van ziet.quote:Op maandag 17 september 2007 00:23 schreef Taurus het volgende:
Nou dat vind ik ook 'n beetje vreemd. Gelukkig nog nooit gezien. Van mij hoeft dat overigens sowieso niet hoor, in 'n parkje of in 'n cafeetje of op een terrasje ofzo, bleh![]()
in een bushokje of op de parkeerplaats mag ook. en natuurlijk in hun auto zetten. naast de retriever.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
no way dat zon vieze stinkbaby in mijn mooie auto mag zittenze gaat maar gewoon op de deur voor de stoep zitten
Omdat die moeders zich wel hebben teruggetrokken bij de toiletten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Meestal zie je het ook niet, omdat je als het goed gebeurt er niets van ziet.
ik zocht op invisible baby, maar ik kon geen grappig plaatje vindenquote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Meestal zie je het ook niet, omdat je als het goed gebeurt er niets van ziet.
Nee, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die het totaal niet opmerken als de baby borstvoeding krijgt, en dan zitten ze aan dezelfde tafel.quote:Op maandag 17 september 2007 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat die moeders zich wel hebben teruggetrokken bij de toiletten, bijvoorbeeld.
dan zijn het vast lelijke vrouwenquote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die het totaal niet opmerken als de baby borstvoeding krijgt, en dan zitten ze aan dezelfde tafel.
somsquote:Op maandag 17 september 2007 00:56 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een scheurkalender van Beatrijs. Geniaal spul.
Als ik deze topic lees, krijg ik de indruk dat iedere borstvoedende vrouw lelijk is...quote:Op maandag 17 september 2007 00:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan zijn het vast lelijke vrouwen
of heel mooi en genieten de mannelijke tafelgenoten van haar prachtige borsten, met een schuin oog.quote:Op maandag 17 september 2007 00:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan zijn het vast lelijke vrouwen
ach ja mensen vergeten nog wel eens dat "het mooiste dat hun ooit overkomen is" niet altijd deelbaar is met een onbekende omgeving. zo kreeg ik laatst geboortefoto's van een collega. nou het kind was nog geen seconde uit de schoot en dus vol vet, geel en goor. "ja dat is toch natuurlijk" hoor ik mensen zeggen. klopt, maar dat betekent niet dat ik het hoeft te zien.
maar dan hebben ze het toch door dat de baby borstvoeding krijgtquote:Op maandag 17 september 2007 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of heel mooi en genieten de mannelijke tafelgenoten van haar prachtige borsten, met een schuin oog.
mwah..quote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als ik deze topic lees, krijg ik de indruk dat iedere borstvoedende vrouw lelijk is...![]()
ja, dat zal ik nooit ontkennen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dan hebben ze het toch door dat de baby borstvoeding krijgt
maar daar ging het juist om!quote:Op maandag 17 september 2007 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dat zal ik nooit ontkennen.
ja, ik ben het dan ook met jou eens. misschien denkt die poster dat het ongemerkt gaat, maar heeft ze geen idee wie er allemaal kijken zonder iets te zeggen en met lange tanden dooreten.quote:
oooooh!quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, ik ben het dan ook met jou eens. misschien denkt die poster dat het ongemerkt gaat, maar heeft ze geen idee wie er allemaal kijken zonder iets te zeggen en met lange tanden dooreten.
Het ging over Beatrijs, maar dat was een andere. En ik heb geen tieten en geen kinderen, en borstvoeding zie ik ook nooit iemand doen op straat. Hencequote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat kom je in godsnaam met een scheurkalender doen in een topic over borstvoeding?![]()
ja idd dat past veel beter bij topics over bevallen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat kom je in godsnaam met een scheurkalender doen in een topic over borstvoeding?![]()
of ontmaagden, das een stuk gezelligerquote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja idd dat past veel beter bij topics over bevallen.
juistquote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het ging over Beatrijs, maar dat was een andere. En ik heb geen tieten en geen kinderen, en borstvoeding zie ik ook nooit iemand doen op straat. Hence
6 miljard op de aarde en dan miljarden vrouwen die aan hun tetten laten zuigen door een babyquote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn het vaak een beetje labiele moeders die koste wat het kost willen laten zien dat ze gezond zijn en een kind hebben (waar er natuurlijk miljarden van bestaan)
Ik heb geen details onthouden.quote:Op maandag 17 september 2007 01:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Was het een mooie, stevige, strakke tiet of zo'n uitgelebberde lammel?
quote:Op maandag 17 september 2007 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen details onthouden.
De moeder zag eruit als een dik varkentje.
Ik denk het laatste dus.
Ik had van de week ook nog dat ik ergens lekker zat te genieten van een heerlijke biefstuk, en dat er een paar tafels verderop een baby lag te bléren die maar niet ophield. Nee dan geniet je lekker van je biefstukje.quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef Spacehamster het volgende:
Borstvoeding geven is niets mis mee. Nergens voor nodig om Amerikaans te doen over een blote tepel.
Maar een baby meenemen naar een openbare gelegenheid waar mensen heengaan voor de sfeer is ronduit een kutstreek asociaal omdat babies enorme impact hebben op de sfeer en die geheel kunnen verkloten domineren. Het is superonbeleefd om mensen op zo'n plek het gekrijs van je mormel kind op te dringen.
Dus gewoon niet naar restaurants gaan tot je kind het begrip "etiquette" op een redelijke manier kan toepassen. Dwz dat het geen mensen lastig valt door physieke of audiele overlast.
ik zou echt heel erg boos worden, dat is echt het smerigste dat er bestaatquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik smerig en vooral als ik aan het eten ben.
Hebben die mensen niet zelf zoiets van: misschien vinden mensen om mijn heen dit onsmakelijk.
Stel je voor dat ik een kind zou hebben (in geen honderd jaar, maar goed), dan zou ik liever naar de wc-ruimte toelopen om daar in alle rust mijn kind te voeden.
Moet dit nou zo in het openbaar...?
wel een vreemde uier die tijdens je eten wordt gedrapeerd.quote:Op maandag 17 september 2007 01:48 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik zou echt heel erg boos worden, dat is echt het smerigste dat er bestaat
een blote wijvenborst![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel een vreemde uier die tijdens je eten wordt gedrapeerd.
Stel je niet aan, het is maar een tiet.quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben die mensen niet zelf zoiets van: misschien vinden mensen om mijn heen dit onsmakelijk.
Stel je voor dat ik een kind zou hebben (in geen honderd jaar, maar goed), dan zou ik liever naar de wc-ruimte toelopen om daar in alle rust mijn kind te voeden.
Ik vbegrijp niet hoe al die "ieeeeuw, vies!" hygiene-tutjes van vandaag de dag nog seks kunnen hebben. Als dát niet vies is.quote:Op maandag 17 september 2007 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je zoiets niet in een restaurant hoeft te doen.
En dat ik vrouw ben, heeft dat daar iets mee te maken?
Ik vind het niet minder vies.
Daar gaat het heul niet over. Ik ben ook niet vies van een tiet. Maar als ik ergens van een lekkere biefstuk zit te genieten heb ik ook geen behoefte om zo'n vadsige tienermoeder tegenover me te hebben zitten die d'r baby zit te voeren.quote:Op maandag 17 september 2007 08:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vbegrijp niet hoe al die "ieeeeuw, vies!" hygiene-tutjes van vandaag de dag nog seks kunnen hebben. Als dát niet vies is.
wacht maar tot je de keer de kont van je dementerende moeder moet afvegen, of je vader in bad moet doen. Dan relativeer je je eigen kleine welvaartspijntjes wel héél snel.
Dan kijk je toch weg?quote:Op maandag 17 september 2007 08:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar gaat het heul niet over. Ik ben ook niet vies van een tiet. Maar als ik ergens van een lekkere biefstuk zit te genieten heb ik ook geen behoefte om zo'n vadsige tienermoeder tegenover me te hebben zitten die d'r baby zit te voeren.
Ja, dat verhaaltje kennen we wel. Als ik een programma op TV op heb staan waar ik geen behoefte aan heb dan zet ik de TV uit of zap ik naar een andere zender. Als ik een boek niet wil lezen laat ik het ook links liggen. Wegkijken gaat een beetje moeilijk als je ergens zit te eten en zo iemand zit voor je. Het gaat er om dat je zo'n dingen gewoon niet doet in een nette tent. Sowieso laat je koters thuis als je in een nette tent gaat vreten, maar goed.quote:Op maandag 17 september 2007 08:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan kijk je toch weg?
Of dan ga je naar een restaurant waar ze een voedingsruimte hebben. Waarschijnlijk eet je dan alleen in goedkope tenten.
Je mag zelfs borstvoeding geven in de Tweede Kamer. Een heel jong wurmpje kan nog niet zonder borstvoeding, dus daarom tolereert men dat.quote:Op maandag 17 september 2007 08:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, dat verhaaltje kennen we wel. Als ik een programma op TV op heb staan waar ik geen behoefte aan heb dan zet ik de TV uit of zap ik naar een andere zender. Als ik een boek niet wil lezen laat ik het ook links liggen. Wegkijken gaat een beetje moeilijk als je ergens zit te eten en zo iemand zit voor je. Het gaat er om dat je zo'n dingen gewoon niet doet in een nette tent. Sowieso laat je koters thuis als je in een nette tent gaat vreten, maar goed.
Want een restaurant is geen voedingsruimte?quote:Op maandag 17 september 2007 08:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je mag zelfs borstvoeding geven in de Tweede Kamer. Een heel jong wurmpje kan nog niet zonder borstvoeding, dus daarom tolereert men dat.
En nogmaals: ga naar een restaurant met een voedingsruimte.
Wat een bekrompen gedachte.quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat doen ze dan überhaupt in de TK?quote:Op maandag 17 september 2007 08:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je mag zelfs borstvoeding geven in de Tweede Kamer. Een heel jong wurmpje kan nog niet zonder borstvoeding, dus daarom tolereert men dat.
Bestaat datquote:En nogmaals: ga naar een restaurant met een voedingsruimte.
Neuken is ook de natuur. Toch zou ik dat niet midden in een restaurant doenquote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef yvonne het volgende:
Tsk, tsk, dat is mooi en het is de natuur hoor
Het was ook ironisch bedoeld, lees het linkje maarquote:Op maandag 17 september 2007 10:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Neuken is ook de natuur. Toch zou ik dat niet midden in een restaurant doen![]()
Hoor ik daar een vegetarier?quote:Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Wat een bekrompen gedachte.
Dus je vindt het prima om in een restaurant omringd te worden door mensen die op stukgesneden dierenlijken zitten te kauwen en hun speeksel met gefermenteerde sausjes, drankjes en hapjes zitten te vermengen, terwijl ze intussen zitten te boeren (zachtjes) en te winden (discreet), en tegelijkertijd wind je je op over een baby die de borst krijgt?
Klinkt eerlijk gezegd meer als een obsessie dan als een klacht.
![]()
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 17 september 2007 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoor ik daar een vegetarier?
Het volk vertegenwoordigen.quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat doen ze dan überhaupt in de TK?
Niets, het viel me alleen op door je woordkeuze.quote:Op maandag 17 september 2007 11:05 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken?
Ik ben ook automobilist, RHCP-fan, ex-student en een middelmatig schaker.
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef Triptamine het volgende:
Sowieso horen Baby´s en peuters/kleuters niet thuis in een restaurant. Opflikkeren ermee. Zit je lekker van je eten te genieten begint er weer zo een jong te bleren. Bah![]()
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
Als ze er geen kind aan zou hangen, maar gewoon haar tieten zou flashen, vond je het dan ook erg?
Ts meldde dat het een varken in spee was, ja dus.quote:Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
Als ze er geen kind aan zou hangen, maar gewoon haar tieten zou flashen, vond je het dan ook erg?
Net alsof ik de OP gelezen hebquote:Op maandag 17 september 2007 11:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ts meldde dat het een varken in spee was, ja dus.
(bij mooie dames is het geen probleem natuurlijk)
Ze zijn daar dan ook gewoon knettergek.quote:Op maandag 17 september 2007 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Je kunt wel merken dat dit OUD niet is
Ga dan ergens anders zitten, als je er dan per se niet tegen wilt kunnen...quote:Op maandag 17 september 2007 11:54 schreef stefan1187 het volgende:
dat had ik laatst in de trein, iemand die tegen over me zat vond 't ook even nodig om voor mijn neus haar kind borstvoeding te gaan geven.![]()
of geef je jong thuis te vretenquote:Op maandag 17 september 2007 12:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders zitten, als je er dan per se niet tegen wilt kunnen...![]()
of met de fles van gekolfte melk...quote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
of geef je jong thuis te vreten![]()
Dus borstvoeding = huisarrest?quote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
of geef je jong thuis te vreten![]()
Baby's zijn huisarrest. Je hebt gewoon niks te zoeken in het openbaarquote:Op maandag 17 september 2007 12:49 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dus borstvoeding = huisarrest?
doe je het meteen in een thermosfles voor babies. die moet toch bestaan lijkt mij?quote:Op maandag 17 september 2007 12:49 schreef DolleMina het volgende:
[..]
En gekolfde melk geven kan niet, want dat moet je nog opwarmen. Rechtstreeks uit de borst heeft het precies de goede temperatuur.![]()
gewoon lekker die 'mama' een flink ongemakkelijk gevoel geven door te roepen "ah, gadverdamme!", en opzichtig demonstratief weglopen, misschien dat ze het dan leert om niet in het openbaar te doen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:54 schreef stefan1187 het volgende:
dat had ik laatst in de trein, iemand die tegen over me zat vond 't ook even nodig om voor mijn neus haar kind borstvoeding te gaan geven.![]()
Maar dan krijg je weer klachten dat je geen werkende moeder maar een uitvreter bent...quote:Op maandag 17 september 2007 12:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Baby's zijn huisarrest. Je hebt gewoon niks te zoeken in het openbaar![]()
Als jij het zo onsmakelijk vindt, is het dan geen goed idee dat jij met je bordje op schoot in de WC-ruimte gaat zitten???quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je een restaurant binnengaat kan je verwachten dat je daar etende volwassenen en kinderen tegenkomt. Onzin om daar aanstoot aan te nemen, je weet het immers als je naar binnen gaat. Wat je niet kan verwachten is dat een vrouw haar shirt omlaag frommelt en daar een verfrommeld baby'tje aan gaat zitten zuigen...quote:Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als jij het zo onsmakelijk vindt, is het dan geen goed idee dat jij met je bordje op schoot in de WC-ruimte gaat zitten???
M.a.w. waarom moet die baby in de WC eten, en niet degene die aanstoot neemt?
quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jouw man zou vragen of ie "ook een slokje mocht" toch?quote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Als het je niet aanstaat ga je toch zelf op de WC vreten aansteller.
Euh, hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken?quote:Op maandag 17 september 2007 08:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
wacht maar tot je de keer de kont van je dementerende moeder moet afvegen, of je vader in bad moet doen. Dan relativeer je je eigen kleine welvaartspijntjes wel héél snel.
Inderdaad, op die manier kan je alles wel dood-relativeren.quote:Op maandag 17 september 2007 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken?
Dat is een volstrekt andere situatie.
alsof je de kont van je vadertje gaat wassen in het restaurant idd.quote:Op maandag 17 september 2007 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken?
Dat is een volstrekt andere situatie.
alsof je überhaupt de kont van je vader gaat wassen, ik betaal daar tezijnertijd wel iemand voor of stop 'm in een verzorgingstehuis...quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof je de kont van je vadertje gaat wassen in het restaurant idd.
Dus als ik in een restaurant zit en ineens zin heb om mijn vriendin even te swaffelen dan moeten de mensen die daar aanstoot aan nemen maar op de wc gaan eten?quote:Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als jij het zo onsmakelijk vindt, is het dan geen goed idee dat jij met je bordje op schoot in de WC-ruimte gaat zitten???
M.a.w. waarom moet die baby in de WC eten, en niet degene die aanstoot neemt?
quote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw man zou vragen of ie "ook een slokje mocht" toch?
Neuh, maar als je in een restaurant zit en ineens zin hebt om een pan mosselen te nuttigen, dan moeten de mensen die daar aanstoot aan nemen maar op de wc gaan eten.quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus als ik in een restaurant zit en ineens zin heb om mijn vriendin even te swaffelen dan moeten de mensen die daar aanstoot aan nemen maar op de wc gaan eten?
quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus als ik in een restaurant zit en ineens zin heb om mijn vriendin even te swaffelen dan moeten de mensen die daar aanstoot aan nemen maar op de wc gaan eten?
Yep.quote:Op maandag 17 september 2007 12:49 schreef DolleMina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard, maar fris is het niet.
De vraag is dus: hoe aanstootgevend is het geven van borstvoeding in een restaurant.quote:Op maandag 17 september 2007 15:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je moet wel een IQ van een slak hebben als je die 2 dingen met elkaar vergelijkt.
Hoe kan in godsnaam borstvoeding geven aanstootgevend zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De vraag is dus: hoe aanstootgevend is het geven van borstvoeding in een restaurant.
Mensen die ergens aanstoot aan nemen wegsturen is een beetje de omgekeerde wereld. Over het algemeen proberen autochto.. euh de meeste mensen gewoon geen aanstoot te veróórzaken.
Ik wil er niet eens aan denkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer stinken tieten?
ik vind het niet fijn om te zien tijdens het eten of in de kroeg. in de trein zou het me weer minder kunnen schelen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe kan in godsnaam borstvoeding geven aanstootgevend zijn?
En de baby vindt het niet fijn om honger te lijden omdat er idiote paupers zijn die moeite hebben met het eetgedrag van een kind. Helemaal ziek is het om dat in een sexueel hokje te plaatsen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn om te zien tijdens het eten of in de kroeg. in de trein zou het me weer minder kunnen schelen.
maar wat is er in godsnaam mis met kolfen en als flesje geven?
quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef F1908 het volgende:
Er zijn ergere dingen denk ik
quote:Op maandag 17 september 2007 16:35 schreef DSS24 het volgende:
Door de tijd heen zijn de mensen wel behoorlijk preuts geworden en nemen ze gemiddeld sneller aanstoot van iets om hen heen. Dus ik begrijp je wel.
Blijkbaar vond TS het aanstootgevend.quote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe kan in godsnaam borstvoeding geven aanstootgevend zijn?
Hij kan beter psychische hulp zoeken.quote:Op maandag 17 september 2007 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Blijkbaar vond TS het aanstootgevend.
best zielig voor die oppasquote:Op maandag 17 september 2007 17:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
blegh
blijf dan thuiss
neem een oppas..
nou ja ok. ik ben murw geslagen. laten we zeggen dat borstvoeding onder bepaalde omstandigheden andere mensen stoort. ga dan even in je auto of op de wc zitten.quote:Op maandag 17 september 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En de baby vindt het niet fijn om honger te lijden omdat er idiote paupers zijn die moeite hebben met het eetgedrag van een kind. Helemaal ziek is het om dat in een sexueel hokje te plaatsen.
Maar waarom moeite doen met afkolfen als borstvoeding een natuurlijk iets is, vers, op de juiste temperatuur? Dan moet je ook een zogende kat, hond of ander dier ook iets smerigs vinden. Maarnee, dat is wel acceptabel.
Ik heb veel meer moeite met lieden die met een open bek hun vreten kauwen of het een betonmolen is en daarbij nog presteren te lullen waar de rommel alle kanten uitvliegt. Dát vind ik pas goor.
Nou, als je daar aanstoot aan neemt moet je maar op de wc gaan eten hoor!quote:Op maandag 17 september 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb veel meer moeite met lieden die met een open bek hun vreten kauwen of het een betonmolen is en daarbij nog presteren te lullen waar de rommel alle kanten uitvliegt. Dát vind ik pas goor.
Eet jij gewoonlijk in de auto of de plee?quote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja ok. ik ben murw geslagen. laten we zeggen dat borstvoeding onder bepaalde omstandigheden andere mensen stoort. ga dan even in je auto of op de wc zitten.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer stinken tieten?
Ach, daar is ie weer met zijn slakken IQ.quote:Op maandag 17 september 2007 17:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, als je daar aanstoot aan neemt moet je maar op de wc gaan eten hoor!!
quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn om te zien tijdens het eten of in de kroeg. in de trein zou het me weer minder kunnen schelen.
maar wat is er in godsnaam mis met kolfen en als flesje geven?
quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken![]()
Daar betaal je ook voor. Onee, babies niet.quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Eet jij gewoonlijk in de auto of de plee?
Een restaurant is in het algemeen om te eten en te drinken. Jij, anderen, ik, moeders én baby's doen dat![]()
Het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 17 september 2007 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dat kolf je lekker thuis voor je uit eten gaat.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar betaal je ook voor. Onee, babies niet.
Als ik die restauranthouder was zou ik de borstvoeding gewoon in rekening brengen.
Ik ga bij voorkeur naar restaurants waar kinderen onder de 12 helemaal niet gewenst zijn. Heb je er helemaal niet mee te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 08:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
En nogmaals: ga naar een restaurant met een voedingsruimte.
Sarcasme is je een vreemd begrip, he?quote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach, daar is ie weer met zijn slakken IQ.
Tegen andere meegebrachte etenswaren hebben ze ook problemen, ook als die niet geserveerd hoeven te worden.quote:Op maandag 17 september 2007 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij de tiet serveert?
Meestal is het nuttigen van eigen meegebrachte consumpties toch überhaupt niet toegestaan?quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als ik die restauranthouder was zou ik de borstvoeding gewoon in rekening brengen.
Context lieve schat, context.quote:Op maandag 17 september 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maar waarom moeite doen met afkolfen als borstvoeding een natuurlijk iets is, vers, op de juiste temperatuur? Dan moet je ook een zogende kat, hond of ander dier ook iets smerigs vinden. Maarnee, dat is wel acceptabel.
Beste reactie tot nu toe.quote:Op maandag 17 september 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Context lieve schat, context.
Borstvoeding op zich is niet vies of smerig maar er is een tijd en een plaats voor alles. Borstvoeding in een restaurant is wel degelijk ongepast. Ik zou ook aanstoot nemen aan een koe met kalf in een restaurant terwijl ik er op de kinderboerderij geen enkel probleem mee heb.
Geef je kind dus borstvoeding in de kinderboerderij die je 'thuis' noemt en niet op openbare plaatsen. Voor die gevallen hebben ze het kolfapparaat uitgevonden zodat je op die momenten je kind gewoon een flesje kunt geven. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tegen andere meegebrachte etenswaren hebben ze ook problemen, ook als die niet geserveerd hoeven te worden.
omfg...een koe met kalf in een restaurant met een moeder met baby in een kindrboerderij vergelijken...sommige mutsen zeikerts ook...netals de TSquote:Op maandag 17 september 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Context lieve schat, context.
Borstvoeding op zich is niet vies of smerig maar er is een tijd en een plaats voor alles. Borstvoeding in een restaurant is wel degelijk ongepast. Ik zou ook aanstoot nemen aan een koe met kalf in een restaurant terwijl ik er op de kinderboerderij geen enkel probleem mee heb.
Geef je kind dus borstvoeding in de kinderboerderij die je 'thuis' noemt en niet op openbare plaatsen. Voor die gevallen hebben ze het kolfapparaat uitgevonden zodat je op die momenten je kind gewoon een flesje kunt geven. [afbeelding]
Ho even, ik kwam niet met die vergelijking.quote:Op maandag 17 september 2007 19:21 schreef Mrln het volgende:
[..]
omfg...een koe met kalf in een restaurant met een moeder met baby in een kindrboerderij vergelijken...sommige mutsen zeikerts ook...netals de TS![]()
Ik vind het gewoon een prive-ding. Je hoeft niet mensen ermee te confronteren en vooral niet in eetgelegenheden.quote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef E.T. het volgende:
Maar kan een van de klagers nou even exact vertellen wat je nou precies ziet wat zo storend is?
Als je eten een privéding vindt, moet je niet naar een restaurant gaan.quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een prive-ding. Je hoeft niet mensen ermee te confronteren en vooral niet in eetgelegenheden.
Liever trek je je even terug en dat hoeft niet perse de wc te zijn.
Zogende katten / honden in een restaurant zou ik ook smerig vindenquote:Op maandag 17 september 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tja, ik kan me voorstellen dat als je zelf voor een kind kiest je er ook bewust voor kiest dat je mogelijkheden beperkt zullen worden. Das zo'n beetje gevolg 1 van kinderen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je een baby meeneemt naar een restaurant. Toen onze dochter nog een baby was, ging zij lekker uit logeren en wij gezellig met zijn tweetjes uit eten. Zonder baby eet je een stuk relaxter en het is fijn om een avondje met zijn tweetjes weg te zijn.
Ik zou zelf nooit borstvoeding geven in een openbare gelegenheid. Ik zou me dan echt niet op mijn gemak voelen, al die mensen die naar mijn tiet loeren en ik die maar ontspannen moet zitten zodat mijn kindje rustig kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |