Helaas welquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Janetje het volgende:
Heh bah.. dat gebeurt echt?
Uiteraard, maar fris is het niet.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef F1908 het volgende:
Er zijn ergere dingen denk ik
quote:Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
"This is the most beautiful, natural thing in the world"
-"Yeah, but there's a baby sucking on it"
Ik vind gewoon dat je zoiets niet in een restaurant hoeft te doen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef Floripas het volgende:
Waarom stoor je je daar aan? Je bent toch vrouw, je hebt toch wel vaker borsten gezien?
Stel je niet aan.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja mensen vergeten nog wel eens dat "het mooiste dat hun ooit overkomen is" niet altijd deelbaar is met een onbekende omgeving. zo kreeg ik laatst geboortefoto's van een collega. nou het kind was nog geen seconde uit de schoot en dus vol vet, geel en goor. "ja dat is toch natuurlijk" hoor ik mensen zeggen. klopt, maar dat betekent niet dat ik het hoeft te zien.
"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
Apparte plaats.. tussen de kaas en de viskraam... ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
ik zag het laatst op de marktiid niet fris
Het schijnen vooral hoogopgeleiden te zijn, die borstvoeding geven.quote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn het vaak een beetje labiele moeders die koste wat het kost willen laten zien dat ze gezond zijn en een kind hebben (waar er natuurlijk miljarden van bestaan)
dat is wel vreemd? Hier zie je op de markt voornamelijk pinguïns, die zullen niet zo snel borstvoeding in het openbaar doenquote:Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef MASD het volgende:
ik zag het laatst op de marktiid niet fris
quote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
"kijk dit was onze vakantie naar hongarije. mooi he die gebouwen. oh en kijk, hier neem ik mijn vriendin anaal".
dat van die hoogopgeleide mensen en borstvoeding is nieuw voor mij.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het schijnen vooral hoogopgeleiden te zijn, die borstvoeding geven.
Maar altijd een beetje rare (geitenwollensokken) type's.
Stond in de questquote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat van die hoogopgeleide mensen en borstvoeding is nieuw voor mij.![]()
jeweet markt waar zigeuners dingen verkopenquote:Op maandag 17 september 2007 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Apparte plaats.. tussen de kaas en de viskraam... ?
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen worden helemaal niet slimmer van borstvoeding, maar ze hebben gewoon gunstige genen (omdat het vooral moeders zijn die hoogopgeleid zijn).
quote:Beste Beatrijs,
Een paar weken geleden ben ik moeder geworden. Ik geef ook borstvoeding. De kleine eet zeven à acht keer per dag. Het is dus onvermijdelijk dat er soms mensen om mij heen zijn als het etenstijd is. Wat zegt de etiquette hierover? Moet ik mij terugtrekken, moet ik het gezelschap vragen of ze bezwaar hebben tegen het bijwonen van het voeden of kan ik ongevraagd discreet de baby aan de borst leggen? Ik heb zelf geen last van schaamtegevoelens.
Zogende moeder
Beste Zogende moeder,
Het is geen enkel probleem om de baby te voeden in aanwezigheid van andere mensen, zeker niet in uw eigen huis, waar u vrienden, familie en goede bekenden ontvangt. Hetzelfde geldt voor andermans huizen. De mensen die u bezoekt, terwijl u uw baby bij zich hebt, vallen ook onder intimi, en die zullen daar geen bezwaar tegen hebben. U hoeft dus ook niet te vragen of het mag. Hoogstens kondigt u aan: ‘Ik ga nu even de borst geven,’ maar zelfs dat is strikt genomen niet noodzakelijk, want u reageert op een baby die huilt en hongerig is, en het is wel duidelijk wat de remedie is.
Over baby’s aanleggen in het openbaar (straat, winkels, publieke gelegenheden) bestaat verschil van mening. In het algemeen is het niet ideaal.voor de moeder om ineens alles te laten vallen waar je mee bezig bent en de baby op straat of in de supermarkt te gaan voeden. Een bankje in een park in de zomer gaat nog net, maar de meeste moeders zullen liever iets meer privé-omstandigheden uitzoeken. Borstvoeding in een café of restaurant verdient geen etiquette-schoonheidsprijs. Daar heb je wel zeker kans dat mensen zich eraan storen. Treinen, vliegtuigen, bussen en trams zijn weer wel geschikt, omdat je daar minder vrijwillig zit dan in een restaurant. Van een borstvoedende moeder in een restaurant denken mensen: had ze niet gewoon thuis kunnen blijven zitten, wat moet je nou met een baby in een restaurant? Maar aan reizen valt veel minder te ontkomen. Als omstanders dan moeten kiezen tussen een zogende moeder of een blèrende baby, kiezen ze van ganser harte voor de zogende moeder.
gezien de geschiedenis en evolutie lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk. kan me niet voorstellen dat vrouwen op de vismarkt vroeger geld hadden voor babymelk.quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond in de quest![]()
ik weet niet of dat zo betrouwbaar is
Ohhh, ik heb alleen zuid-amerikanen (met kleedjes, truien met vreselijke motieven, panfluitmuziekcd's en panfluitmuzieklive) op de markt gezien.quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef MASD het volgende:
[..]
jeweet markt waar zigeuners dingen verkopen
ja en dat kolf je lekker thuis voor je uit eten gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...
Gewoon algemeen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt in het openbaar of gewoon in het algemeen borstvoeding? Zou niet weten wat daar geitenwollensokken aan zou zijn namelijk. Borstvoeding is op vele vlakken gezonder voor het kind dan de fles...
Dan zoek ik wel even een andere coupe op.quote:
de ouders van maddie hebben nog prima spul waarmee je je kind lekker rustig krijgt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef LoggedIn het volgende:
btw, ik denk dat die baby een stuk irritanter en ergerlijk is alstie niet op dat tietje zit te zuigen. Dan doet ie een stuk beter zn best om jouw avond te verzieken
maar dat was maar eenmalig toch?quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de ouders van maddie hebben nog prima spul waarmee je je kind lekker rustig krijgt.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de ouders van maddie hebben nog prima spul waarmee je je kind lekker rustig krijgt.
kijk weer zo'n moeder die graag de wereld laat zien dat ze mamma is.quote:Op maandag 17 september 2007 00:27 schreef Mammietje het volgende:
Tja... het kind zal maar honger hebben en er staat niets op het menu wat ie mag!
Snap niet waar je je aan stoort eigenlijk. Ze gaan toch niet bij je aan tafel zitten?! En daarbij... wat is er nou 'smerig' aan? Wat zie je nou helemaal? De achterkant van een babyhoofdje en een verfrommeld truitje... Ook al zag je meer: ga je ook over je nek als je jezelf uitkleedt voor de spiegel of is het de gedachte aan een glas melk die je misselijk maakt?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen worden helemaal niet slimmer van borstvoeding, maar ze hebben gewoon gunstige genen (omdat het vooral moeders zijn die hoogopgeleid zijn).
En dat ik het ook nog opsla in mn geheugen...quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam je informatie vandaan
![]()
Of zo'n moeder die liever heeft dat zo'n kind gewoon tevreden brabbelt dan het hele restaurant o.i.d. bij elkaar brult en daarmee veel meer in het oog springt. Lijkt me een stuk ergelijker, en niet alleen voor mezelf.quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk weer zo'n moeder die graag de wereld laat zien dat ze mamma is.
simpelweg de gedachte dat er een baby een witte melkachtige substantie uit de uitgezakte tiet van een oudere vrouw sabbeltquote:Op maandag 17 september 2007 00:27 schreef Mammietje het volgende:
Tja... het kind zal maar honger hebben en er staat niets op het menu wat ie mag!
Snap niet waar je je aan stoort eigenlijk. Ze gaan toch niet bij je aan tafel zitten?! En daarbij... wat is er nou 'smerig' aan? Wat zie je nou helemaal? De achterkant van een babyhoofdje en een verfrommeld truitje... Ook al zag je meer: ga je ook over je nek als je jezelf uitkleedt voor de spiegel of is het de gedachte aan een glas melk die je misselijk maakt?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
simpelweg de gedachte dat er een baby een witte melkachtige substantie uit de uitgezakte tiet van een oudere vrouw sabbelt
meer niet hoor...
Mijn visualisatie, wat doe jequote:Op maandag 17 september 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
simpelweg de gedachte dat er een baby een witte melkachtige substantie uit de uitgezakte tiet van een oudere vrouw sabbelt
meer niet hoor...
je kan toch kolfen en meenemen?quote:Op maandag 17 september 2007 00:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of zo'n moeder die liever heeft dat zo'n kind gewoon tevreden brabbelt dan het hele restaurant o.i.d. bij elkaar brult en daarmee veel meer in het oog springt. Lijkt me een stuk ergelijker, en niet alleen voor mezelf.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan toch kolfen en meenemen?
Ben je bekend met het concept 'meenemen'?quote:Op maandag 17 september 2007 00:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
das een lekker gezicht in een restaurant zeker
He bah... bedankt... Vanaf nu heb ik iedere keer als ik iemand een baby een flesje zie geven een beeld voor me van een oudere vrouw die melk uit haar uitgezakte tieten kolft...quote:Op maandag 17 september 2007 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan toch kolfen en meenemen?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
das een lekker gezicht in een restaurant zeker
je kan het ook zien als dat ze in die tent gaat zitten "kolven", en het dan mee naar huis neemt om dat kind daar eten te gevenquote:Op maandag 17 september 2007 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je bekend met het concept 'meenemen'?
quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan het ook zien als dat ze in die tent gaat zitten "kolven", en het dan mee naar huis neemt om dat kind daar eten te geven
Ja, zo zou je het hypothetisch kunnen zien. Je zou ook kunnen lezen dat zhi bedoelt dat je heel hard met de kolf van een geweer op het schedeltje moet rammen zodat je het kind stil krijgt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan het ook zien als dat ze in die tent gaat zitten "kolven", en het dan mee naar huis neemt om dat kind daar eten te geven
En dan de ober vragen om een waterdichte doggy-bag...quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
lol, hij zei smaak.quote:
Zeer effectief, goed doorduwen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of een maiskolf in de luchtpijp.
dat was wel het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 17 september 2007 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het hypothetisch kunnen zien. Je zou ook kunnen lezen dat zhi bedoelt dat je heel hard met de kolf van een geweer op het schedeltje moet rammen zodat je het kind stil krijgt.
Maar ook dat lijkt me niet wat hij bedoelde.
vergeet niet aan te stampen met je penis als je toch zo "lekker vrij" bezig bent in een horecagelegenheid.quote:Op maandag 17 september 2007 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeer effectief, goed doorduwen.
Dan zal ik er even een moeten lenen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet niet aan te stampen met je penis als je toch zo "lekker vrij" bezig bent in een horecagelegenheid.
babystront aan je lul is wel enorm goor natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet niet aan te stampen met je penis als je toch zo "lekker vrij" bezig bent in een horecagelegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |