Hahaaa das wel een leuke voor een kaart! Alleen ben ik nog niet zo handig met photoshopquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.![]()
See you tomorrow and for later, sleep tight.quote:
Maar als er dan per ongeluk een pen via haar hoofd afketst richting Amanda, dan is ze weer haar contactpunten kwijtquote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Het mooie was dat Lieke er nog wel om kon lachen,had eens andersom moeten zijn had Lieke al een la tegen haar hoofd gehad.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Jaap komt binnen en Huub zegt jammer he Lieke dat je nooit een uitje krijgt. Lieke: Jammer he dat als je staat af te luisteren dat je niets boeiends kan horen.
Jaap heeft dan ook een groot hol, dat red je niet met slechts 1 vingerquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.![]()
Precies de FEBO gun ik het al helemaal niet, corrupt zooitjequote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik gun de FEBO niet dat ze zoiets als een televisierring winnen, stelletje partijdige losers!
Die zitten straks allemaal in die zaal, naar de nominaties te kijken, geen haar op mijn hoofd dat voor dat stel gaat stemmen!
Ze heeft een lange adem hoorquote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallen
Wat moet Jaap nou met een cockring ?quote:Op zondag 16 september 2007 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat halen ze uberhaupt in hun hoofd. DGK met +-600.000 kijkers to Boer zoekt Vrouw met anderhalf miljoen?Ja hoor Japie, ik zal je een mooie gouden cockring opsturen, kun je lekker samen spelen met nix met 14 vingers in zn kont
![]()
Afgelopen middag tijdens het 'koken'quote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallen
Omdat "Achter"net zo is als die vijf.quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van dat de febo dit zo ver "heeft" laten komen
Amanda zei vanmiddag ook, dat als ze zo door blijft gaan met haar haar, dat het kort moet van achter.quote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Volgens Lieke waren Bianca's letterlijke woorden "Lieke is de enige die reclame maakt voor DOB"
Huub wil morgen de hele dag Amanda zieken.
Gelukkig, liefde maakt niet iedereen blind.quote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Afgelopen middag tijdens het 'koken'
Het begint er aardig op te lijkenquote:Op zondag 16 september 2007 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat "Achter"net zo is als die vijf.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:20 schreef trettie het volgende:
En Amanda gat door met dat haar!!!!!!!!!!!!!!!
Yes Yes Yes!!!!!!!!!!!!!
Morgen weer bleken!!!!!!!!!!!
Brain erachter aan: en ermee weg komt! De klootzak! Of hij zo'n schoon verleden heeft!quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
J: Ik zag huub zijn gezicht net toen ik drinken ging pakken hij was echt niet blij.
We moeten uitkijken dat hij ons niet in elkaar ramt.
Brian sneakt er weer tussendoor, hij heeft altijd een reden om niet mee te doen met de rest!quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat goed van Brian. Hij gunde Japio en Dennix alle ruimte om Lieke te bashen.
Straatveger ! Weer z'n straatje schoonvegen.
Tot morgenquote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
nou ik geloof het wel, mochten ze Huub en Lieke nog te grazen nemen vanavond en Huub gaat over de schreef, dan hoop ik met een harde stoot tegen iemand van de vijf.
Ik lees het morgen wel weer.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
nou ik geloof het wel, mochten ze Huub en Lieke nog te grazen nemen vanavond en Huub gaat over de schreef, dan hoop ik met een harde stoot tegen iemand van de vijf.
Ik lees het morgen wel weer.
Brian kan geweldig anaaliseren, er past een hele pauw in zijn reet!quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef kit2u het volgende:
hoeveel veren kan je in je reet steken zeg! ongelooflijk die brian.
Sinds Naad en Dennix dat hok zijn binnengekomen en er werkelijk niets meer te melden valt, alleen maar ergernis.quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het dagen duurde eer je de Cossen weer had bijgelezen van het weekend...![]()
Denk eerder aan een struisvogel bij hemquote:Op zondag 16 september 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian kan geweldig anaaliseren, er past een hele pauw in zijn reet!
Oh ja sorry! Daar heb ik hard om gelachenquote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Afgelopen middag tijdens het 'koken'
Dat hoeft niet want die staan buiten te luisteren.quote:Op zondag 16 september 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap bij Lieke en Huub in een hok. Nu geen gebash. Zometeen rent hij weer naar buiten om de holbewoners (van zijn eigen hol) weer bij te kletsen.
Ben t volledig met je eens. Die mensen zullen t nooit leren. En dan maar denken (Jaap) dat ze kans maken op de Televizier-ringquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het wordt tijd dat ze dat hok sluiten. Die 3 daar buiten en die 2 trutjes zijn helemaal gek geworden.![]()
Oeps, sorry, dacht dat jij weg ging.quote:Op zondag 16 september 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds Naad en Dennix dat hok zijn binnengekomen en er werkelijk niets meer te melden valt, alleen maar ergernis.
Ik was bijna weg maar nu echt, tot morgen, veel plezier en strekte voor de nachtploegquote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, sorry, dacht dat jij weg ging.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was bijna weg maar nu echt, tot morgen, veel plezier en strekte voor de nachtploeg![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was bijna weg maar nu echt, tot morgen, veel plezier en strekte voor de nachtploeg![]()
![]()
Daar betaal ik graag streams voor. Dus redactie, ik zou zeggen, haal die tondeuze erover.quote:Op zondag 16 september 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
De letterlijke woorden van Bianca waren dus:
Lieke is een voorbeeld van het goed verzorgen van extentions dus representatief voor DOB.
BTW: Amanda's haren moeten wrs afgeschoren worden en krijgt ze een pruik omdat het er niet meer uitziet.![]()
![]()
![]()
Nee hoor niet meer Jaap is bang dat eind spel beslist wordt dmv sms stemming, hij wilt hoedanook Huub weg hebben hij is te populair.quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef farceman het volgende:
Ik denk echt dat de enige manier om deze zielige vertonign nog te stoppen is , om Dennis te toneelhaken.
Hij is de grote Huub en Lieke hater en is nergens anders mee bezig.
Jaap doet met Nix mee omdat dat zijn dekking is.
dennis eruit zal Jaap ook normaler stemmen
Nee, Dennix krijgt geen toneelhaak. Speciaal voor hem hebben ze een anaalhaak besteld.quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef farceman het volgende:
Ik denk echt dat de enige manier om deze zielige vertonign nog te stoppen is , om Dennis te toneelhaken.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar betaal ik graag streams voor. Dus redactie, ik zou zeggen, haal die tondeuze erover.
Helemaal mee eens!!! Haken die Dennix.quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef farceman het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Dennix krijgt geen toneelhaak. Speciaal voor hem hebben ze een anaalhaak besteld.
Als het voor Britney kon dan kan het voor Amanda ook geen kwaadquote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar betaal ik graag streams voor. Dus redactie, ik zou zeggen, haal die tondeuze erover.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het even niet laten, dus een laatste ingekomen berciht van Villa Vandaag.
23:07 - Brian krabbelt terug
Eerder heeft het beruchte vijftal al het plan opgevat om Lieke deze nacht wakker te houden. Lieke mag er natuurlijk morgen niet uitgeslapen en mooi uitzien tijdens de modeshow. Brian lijkt nog te twijfelen. Hij vindt het namelijk wel een beetje lullig voor de organisatie. Gelukkig is Amanda daar om vriendlief weer op het ‘juiste’ spoor te brengen: “D’r kop ziet er sowieso al niet uit, of we haar nou wakker houden of niet!” Waarom heeft Dreams of Beauty Lieke dan uitgenodigd, en niet jou Amanda?
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het even niet laten, dus een laatste ingekomen berciht van Villa Vandaag.
23:07 - Brian krabbelt terug
Eerder heeft het beruchte vijftal al het plan opgevat om Lieke deze nacht wakker te houden. Lieke mag er natuurlijk morgen niet uitgeslapen en mooi uitzien tijdens de modeshow. Brian lijkt nog te twijfelen. Hij vindt het namelijk wel een beetje lullig voor de organisatie. Gelukkig is Amanda daar om vriendlief weer op het ‘juiste’ spoor te brengen: “D’r kop ziet er sowieso al niet uit, of we haar nou wakker houden of niet!” Waarom heeft Dreams of Beauty Lieke dan uitgenodigd, en niet jou Amanda?
![]()
Jaap is de leider (daar is een ander heel vies woord voor dat ik hier maar achterwege laat) Jaap er uit en het wordt een heel ander verhaal (denk ik dan).quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef farceman het volgende:
Precies want Dennis durft dan niet meer!quote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap is de leider (daar is een ander heel vies woord voor dat ik hier maar achterwege laat) Jaap er uit en het wordt een heel ander verhaal (denk ik dan).![]()
Zal zo wel weg zijnquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef farceman het volgende:
Van tien :
Gelukkig is Amanda daar om vriendlief weer op het ‘juiste’ spoor te brengen: “D’r kop ziet er sowieso al niet uit, of we haar nou wakker houden of niet!” Waarom heeft Dreams of Beauty Lieke dan uitgenodigd, en niet jou Amanda?
Die sneren van de redactie zijn vaak echt wel super leuk en scherp, hulde voor de schrijvers!
Ik ben bang, dat het Amanda heel goed zal staan, dat korte haar.quote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je haar hoofd niet gezien die keer toen alle extensions eruit gingen?quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben bang, dat het Amanda heel goed zal staan, dat korte haar.
Dus laat die neppruik met dat synthetische haar maar zitten, dat is sowieso geen gezicht.
Iedereen krijgt wat hij/zij verdient en ik gun Amanda geen leuk kort koppie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |