Sinds Naad en Dennix dat hok zijn binnengekomen en er werkelijk niets meer te melden valt, alleen maar ergernis.quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het dagen duurde eer je de Cossen weer had bijgelezen van het weekend...![]()
Denk eerder aan een struisvogel bij hemquote:Op zondag 16 september 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian kan geweldig anaaliseren, er past een hele pauw in zijn reet!
Oh ja sorry! Daar heb ik hard om gelachenquote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Afgelopen middag tijdens het 'koken'
Dat hoeft niet want die staan buiten te luisteren.quote:Op zondag 16 september 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap bij Lieke en Huub in een hok. Nu geen gebash. Zometeen rent hij weer naar buiten om de holbewoners (van zijn eigen hol) weer bij te kletsen.
Ben t volledig met je eens. Die mensen zullen t nooit leren. En dan maar denken (Jaap) dat ze kans maken op de Televizier-ringquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het wordt tijd dat ze dat hok sluiten. Die 3 daar buiten en die 2 trutjes zijn helemaal gek geworden.![]()
Oeps, sorry, dacht dat jij weg ging.quote:Op zondag 16 september 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds Naad en Dennix dat hok zijn binnengekomen en er werkelijk niets meer te melden valt, alleen maar ergernis.
Ik was bijna weg maar nu echt, tot morgen, veel plezier en strekte voor de nachtploegquote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, sorry, dacht dat jij weg ging.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was bijna weg maar nu echt, tot morgen, veel plezier en strekte voor de nachtploeg![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was bijna weg maar nu echt, tot morgen, veel plezier en strekte voor de nachtploeg![]()
![]()
Daar betaal ik graag streams voor. Dus redactie, ik zou zeggen, haal die tondeuze erover.quote:Op zondag 16 september 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
De letterlijke woorden van Bianca waren dus:
Lieke is een voorbeeld van het goed verzorgen van extentions dus representatief voor DOB.
BTW: Amanda's haren moeten wrs afgeschoren worden en krijgt ze een pruik omdat het er niet meer uitziet.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |