quote:
Avonne is in de buurt, don't worry.quote:Op zondag 16 september 2007 22:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Lach maar, alsof ik me niet genoeg schaam!
Kan iemand er even een correct nummer bij zetten?
Dank!
Heb het al gezien, bedankt Avonne!quote:Op zondag 16 september 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Avonne is in de buurt, don't worry.![]()
Haartype als in gezond en representatief, zeker?quote:Op zondag 16 september 2007 22:41 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt dat het door het haartype van Lieke komt
En geef hem eens ongelijk, voor Huub en Lieke is het constant vechten tegen de bierkaai.quote:Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Mooi was ook om te horen dat Huub al aan het plannen was om zijn eigen versie ivan het verhaal n een gesprek met Lieke vanavond duidelijk te maken zodat de redactie leuk kon knippen en plakken met het gesprek daarnet in de woonkamer.
Huub is zoals weer bezig met het maken van goede TV voor hem.
Natuurlijk niet! Wat een verwrongen geest toch ook..quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gaat Lieke gescalpeerd worden.
quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haartype als in gezond en representatief, zeker?
Voor een indianenthema liever blonde Lieke dan exotische (...) Amanda en/of Nadia willen, moet natuurlijk wel pijn doen bij beide dames...
Ik geef hem geen ongelijk en weet natuurlijk prima dat Huub dit soort dingen heel slim speelt.quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En geef hem eens ongelijk, voor Huub en Lieke is het constant vechten tegen de bierkaai.
De bende van 5, het personeel en een gedeelte van de FEBO.
Aan het haar van Amanda kunnen ze niets meer doen, Naad valt af omdat ze niet van haar haar af kan blijven.quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haartype als in gezond en representatief, zeker?
Voor een indianenthema liever blonde Lieke dan exotische (...) Amanda en/of Nadia willen, moet natuurlijk wel pijn doen bij beide dames...
Ze zijn echt te zielig om aan te horenquote:Op zondag 16 september 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
De "roze maten" weer in een zinloos gesprek.![]()
Precies ik ga dus ook niet stemmen voor die ring!quote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef kybe het volgende:
Ik gun Huub absoluut die televizier ring maar Jaap en vriendjes niet.
ja bij mij ook op mute die roze zwijnenquote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn echt te zielig om aan te horen![]()
![]()
![]()
Eerst ging de telefoon en Huub zei dat er iets op het plasma zou komen staan en toen...quote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
wat was dat nou met het plasmascherm?
Dat zeg ik: representatief!quote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Aan het haar van Amanda kunnen ze niets meer doen, Naad valt af omdat ze niet van haar haar af kan blijven.
Lieke is verkozen boven de snollies omdat ze klasse en stijl uitstraalt en DOB wil winnen, gelijk hebben ze.![]()
Hallo Sjakies!quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat Lieke morgen meer te horen krijgt over haar toneelhaak , belachelijk maar waar.
Ze probeert echt wel tv te maken.
Dennis daarintegen wordt beschermd door degiene die hem heeft gecast....
Wat een grote miscast is dat zeg.
Op het praten tijdens muziek of op iets anders?quote:Op zondag 16 september 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
En weer een telefoontje van de FEBO omdat de snollen praten met muziek aan. Ik begrijp uit de woorden van Naad dat de FEBO nu echt boos is.
Ik begrijp je vergelijking, maar alleen het fysieke formaat mag je hierbij betrekken. De humor van de echte komieken halen ze nog niet eens als ze 200 jaar zouden leven.quote:
Ach, je weet wie het zegt, daarom eerder deze :quote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef ericahysterica het volgende:
ze willen lieke gaan wakker houden.......amanda: dr kop ziet er toch al niet uit![]()
![]()
Ach het lijkt af en toe wel een moderne slapstick daarquote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp je vergelijking, maar alleen het fysieke formaat mag je hierbij betrekken. De humor van de echte komieken halen ze nog niet eens als ze 200 jaar zouden leven.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 22:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ach het lijkt af en toe wel een moderne slapstick daar
Maar dan niet meer stom, of anders stom
dat is precies waar ze mee bezig zijn.... ik snap niet dat het magquote:Op zondag 16 september 2007 22:54 schreef farceman het volgende:
Jaap gaat nu echt alle verhaalijnne van Huub blokken, de redactie moet Jaap nu eens echt stoppen.
Er is dadelijk helemaal geen tv meer mogelijk zo.
Jaap blokt alles de redactie heeft totaal geen grip meer op hem
Wie zei dat??quote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef ericahysterica het volgende:
ze willen lieke gaan wakker houden.......amanda: dr kop ziet er toch al niet uit![]()
![]()
Nou inderdaad, maar de tiepetjes die L&H speelden zijn die 2 gewoon irl zonder de humorquote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp je vergelijking, maar alleen het fysieke formaat mag je hierbij betrekken. De humor van de echte komieken halen ze nog niet eens als ze 200 jaar zouden leven.![]()
geen idee avonnequote:Op zondag 16 september 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
heeft iemand een idee waar dat plasmascherm het over had?
Iemand zei "wat vaag weer"
Ik heb een vermoeden dat het door de febo verboden is Lieke wakker te houden of zo.quote:Op zondag 16 september 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
quote:
Nee, er volgde direct een streamlock.quote:Op zondag 16 september 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
De onderste foto kon ik wel om lachen, maar de bovenste echt niet, dus een vergelijking van niks.quote:
As if De Gouden Kooi ooit die ring in de wacht gaat slepen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Hallo allemaal Ik lees hier altijd mee Ik kom van nowlive wij willen de televizierring geboycot hebben
Omdat we het de regie niet gunnen een televizierring in ontvangst te mogen nemen Dan zouden ze beloond worden voor alles wat ze doen. Ik hoop dat iemand van jullie dit hier ook over wil nemen om iedereen tegen te laten stemmen. Huub is een brief aan het typen om ons te vragen voor te stemmen maar uit protest moeten wij niet gaan stemmen
Jullie zijn toppie.
Groetjes simone
VAN VOL gehaald
Kun je nagaan, ik heb ze nog erger.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
As if De Gouden Kooi ooit die ring in de wacht gaat slepen.
Laat eens zienquote:Op zondag 16 september 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik heb ze nog erger.![]()
Niks meer aan doen, kan zo meedoen aan het Indianen-thema.quote:
Ik wil alleen maar dat het doorgaat. Jammer als het zou stoppen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
As if De Gouden Kooi ooit die ring in de wacht gaat slepen.
Dat hangt heus niet van de televisierring af!!!!! Dat hangt af van de kijkcijfers en ik stem dus echt niet uit protest. Ik gun Jaap dat dus echt niet!quote:Op zondag 16 september 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat het doorgaat. Jammer als het zou stoppen.
Ik heb al gestemd....![]()
Jaap gun ik het ook niet. Huub en Lieke wel. Maar idd het hangt van de kijkcijfers af.quote:Op zondag 16 september 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat hangt heus niet van de televisierring af!!!!! Dat hangt af van de kijkcijfers en ik stem dus echt niet uit protest. Ik gun Jaap dat dus echt niet!
Btw, Jaap is ook een laffe vetklep. Toen hij met Huub in het kantoor zat durfde hij ook niks.quote:Op zondag 16 september 2007 23:08 schreef riri het volgende:
vieze vuile vent die jaap...van binnen en van buiten...net een geestelijk gestoorde zoals hij eruit ziet
Ik ook niet. Maar wat halen ze uberhaupt in hun hoofd. DGK met +-600.000 kijkers to Boer zoekt Vrouw met anderhalf miljoen?quote:Op zondag 16 september 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat hangt heus niet van de televisierring af!!!!! Dat hangt af van de kijkcijfers en ik stem dus echt niet uit protest. Ik gun Jaap dat dus echt niet!
Het mooie was dat Lieke er nog wel om kon lachen,had eens andersom moeten zijn had Lieke al een la tegen haar hoofd gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Amanda zet de muziek op terwijl Nadia en Lieke titanic aan het spelen zijn. Dennis gaat gelijk uit zijn dak door op de tafel te staan dansen. Zielig triest klote mannetje
Ik heb de streams uitgezet. Ik word steeds vuiler en vuiler van dat stelletje aso's. Bahquote:
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.quote:Op zondag 16 september 2007 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat halen ze uberhaupt in hun hoofd. DGK met +-600.000 kijkers to Boer zoekt Vrouw met anderhalf miljoen?Ja hoor Japie, ik zal je een mooie gouden cockring opsturen, kun je lekker samen spelen met nix met 14 vingers in zn kont
![]()
Ik gun de FEBO niet dat ze zoiets als een televisierring winnen, stelletje partijdige losers!quote:Op zondag 16 september 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallenquote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis en Jaap zijn VEEL leuker dan toen Jaap met Kikker Huub samen was !!
Hahaaa das wel een leuke voor een kaart! Alleen ben ik nog niet zo handig met photoshopquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.![]()
See you tomorrow and for later, sleep tight.quote:
Maar als er dan per ongeluk een pen via haar hoofd afketst richting Amanda, dan is ze weer haar contactpunten kwijtquote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Het mooie was dat Lieke er nog wel om kon lachen,had eens andersom moeten zijn had Lieke al een la tegen haar hoofd gehad.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Jaap komt binnen en Huub zegt jammer he Lieke dat je nooit een uitje krijgt. Lieke: Jammer he dat als je staat af te luisteren dat je niets boeiends kan horen.
Jaap heeft dan ook een groot hol, dat red je niet met slechts 1 vingerquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.![]()
Precies de FEBO gun ik het al helemaal niet, corrupt zooitjequote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik gun de FEBO niet dat ze zoiets als een televisierring winnen, stelletje partijdige losers!
Die zitten straks allemaal in die zaal, naar de nominaties te kijken, geen haar op mijn hoofd dat voor dat stel gaat stemmen!
Ze heeft een lange adem hoorquote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallen
Wat moet Jaap nou met een cockring ?quote:Op zondag 16 september 2007 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat halen ze uberhaupt in hun hoofd. DGK met +-600.000 kijkers to Boer zoekt Vrouw met anderhalf miljoen?Ja hoor Japie, ik zal je een mooie gouden cockring opsturen, kun je lekker samen spelen met nix met 14 vingers in zn kont
![]()
Afgelopen middag tijdens het 'koken'quote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallen
Omdat "Achter"net zo is als die vijf.quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van dat de febo dit zo ver "heeft" laten komen
Amanda zei vanmiddag ook, dat als ze zo door blijft gaan met haar haar, dat het kort moet van achter.quote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Volgens Lieke waren Bianca's letterlijke woorden "Lieke is de enige die reclame maakt voor DOB"
Huub wil morgen de hele dag Amanda zieken.
Gelukkig, liefde maakt niet iedereen blind.quote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Afgelopen middag tijdens het 'koken'
Het begint er aardig op te lijkenquote:Op zondag 16 september 2007 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat "Achter"net zo is als die vijf.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:20 schreef trettie het volgende:
En Amanda gat door met dat haar!!!!!!!!!!!!!!!
Yes Yes Yes!!!!!!!!!!!!!
Morgen weer bleken!!!!!!!!!!!
Brain erachter aan: en ermee weg komt! De klootzak! Of hij zo'n schoon verleden heeft!quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
J: Ik zag huub zijn gezicht net toen ik drinken ging pakken hij was echt niet blij.
We moeten uitkijken dat hij ons niet in elkaar ramt.
Brian sneakt er weer tussendoor, hij heeft altijd een reden om niet mee te doen met de rest!quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat goed van Brian. Hij gunde Japio en Dennix alle ruimte om Lieke te bashen.
Straatveger ! Weer z'n straatje schoonvegen.
Tot morgenquote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
nou ik geloof het wel, mochten ze Huub en Lieke nog te grazen nemen vanavond en Huub gaat over de schreef, dan hoop ik met een harde stoot tegen iemand van de vijf.
Ik lees het morgen wel weer.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
nou ik geloof het wel, mochten ze Huub en Lieke nog te grazen nemen vanavond en Huub gaat over de schreef, dan hoop ik met een harde stoot tegen iemand van de vijf.
Ik lees het morgen wel weer.
Brian kan geweldig anaaliseren, er past een hele pauw in zijn reet!quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef kit2u het volgende:
hoeveel veren kan je in je reet steken zeg! ongelooflijk die brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |