quote:
Avonne is in de buurt, don't worry.quote:Op zondag 16 september 2007 22:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Lach maar, alsof ik me niet genoeg schaam!
Kan iemand er even een correct nummer bij zetten?
Dank!
Heb het al gezien, bedankt Avonne!quote:Op zondag 16 september 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Avonne is in de buurt, don't worry.![]()
Haartype als in gezond en representatief, zeker?quote:Op zondag 16 september 2007 22:41 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt dat het door het haartype van Lieke komt
En geef hem eens ongelijk, voor Huub en Lieke is het constant vechten tegen de bierkaai.quote:Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Mooi was ook om te horen dat Huub al aan het plannen was om zijn eigen versie ivan het verhaal n een gesprek met Lieke vanavond duidelijk te maken zodat de redactie leuk kon knippen en plakken met het gesprek daarnet in de woonkamer.
Huub is zoals weer bezig met het maken van goede TV voor hem.
Natuurlijk niet! Wat een verwrongen geest toch ook..quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gaat Lieke gescalpeerd worden.
quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haartype als in gezond en representatief, zeker?
Voor een indianenthema liever blonde Lieke dan exotische (...) Amanda en/of Nadia willen, moet natuurlijk wel pijn doen bij beide dames...
Of gaat Lieke gescalpeerd worden.
Ik geef hem geen ongelijk en weet natuurlijk prima dat Huub dit soort dingen heel slim speelt.quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En geef hem eens ongelijk, voor Huub en Lieke is het constant vechten tegen de bierkaai.
De bende van 5, het personeel en een gedeelte van de FEBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |