quote:
Avonne is in de buurt, don't worry.quote:Op zondag 16 september 2007 22:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Lach maar, alsof ik me niet genoeg schaam!
Kan iemand er even een correct nummer bij zetten?
Dank!
Heb het al gezien, bedankt Avonne!quote:Op zondag 16 september 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Avonne is in de buurt, don't worry.![]()
Haartype als in gezond en representatief, zeker?quote:Op zondag 16 september 2007 22:41 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt dat het door het haartype van Lieke komt
En geef hem eens ongelijk, voor Huub en Lieke is het constant vechten tegen de bierkaai.quote:Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Mooi was ook om te horen dat Huub al aan het plannen was om zijn eigen versie ivan het verhaal n een gesprek met Lieke vanavond duidelijk te maken zodat de redactie leuk kon knippen en plakken met het gesprek daarnet in de woonkamer.
Huub is zoals weer bezig met het maken van goede TV voor hem.
Natuurlijk niet! Wat een verwrongen geest toch ook..quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gaat Lieke gescalpeerd worden.
quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haartype als in gezond en representatief, zeker?
Voor een indianenthema liever blonde Lieke dan exotische (...) Amanda en/of Nadia willen, moet natuurlijk wel pijn doen bij beide dames...
Ik geef hem geen ongelijk en weet natuurlijk prima dat Huub dit soort dingen heel slim speelt.quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En geef hem eens ongelijk, voor Huub en Lieke is het constant vechten tegen de bierkaai.
De bende van 5, het personeel en een gedeelte van de FEBO.
Aan het haar van Amanda kunnen ze niets meer doen, Naad valt af omdat ze niet van haar haar af kan blijven.quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haartype als in gezond en representatief, zeker?
Voor een indianenthema liever blonde Lieke dan exotische (...) Amanda en/of Nadia willen, moet natuurlijk wel pijn doen bij beide dames...
Ze zijn echt te zielig om aan te horenquote:Op zondag 16 september 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
De "roze maten" weer in een zinloos gesprek.![]()
Precies ik ga dus ook niet stemmen voor die ring!quote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef kybe het volgende:
Ik gun Huub absoluut die televizier ring maar Jaap en vriendjes niet.
ja bij mij ook op mute die roze zwijnenquote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn echt te zielig om aan te horen![]()
![]()
![]()
Eerst ging de telefoon en Huub zei dat er iets op het plasma zou komen staan en toen...quote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
wat was dat nou met het plasmascherm?
Dat zeg ik: representatief!quote:Op zondag 16 september 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Aan het haar van Amanda kunnen ze niets meer doen, Naad valt af omdat ze niet van haar haar af kan blijven.
Lieke is verkozen boven de snollies omdat ze klasse en stijl uitstraalt en DOB wil winnen, gelijk hebben ze.![]()
Hallo Sjakies!quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat Lieke morgen meer te horen krijgt over haar toneelhaak , belachelijk maar waar.
Ze probeert echt wel tv te maken.
Dennis daarintegen wordt beschermd door degiene die hem heeft gecast....
Wat een grote miscast is dat zeg.
Op het praten tijdens muziek of op iets anders?quote:Op zondag 16 september 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
En weer een telefoontje van de FEBO omdat de snollen praten met muziek aan. Ik begrijp uit de woorden van Naad dat de FEBO nu echt boos is.
Ik begrijp je vergelijking, maar alleen het fysieke formaat mag je hierbij betrekken. De humor van de echte komieken halen ze nog niet eens als ze 200 jaar zouden leven.quote:
Ach, je weet wie het zegt, daarom eerder deze :quote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef ericahysterica het volgende:
ze willen lieke gaan wakker houden.......amanda: dr kop ziet er toch al niet uit![]()
![]()
Ach het lijkt af en toe wel een moderne slapstick daarquote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp je vergelijking, maar alleen het fysieke formaat mag je hierbij betrekken. De humor van de echte komieken halen ze nog niet eens als ze 200 jaar zouden leven.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 22:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ach het lijkt af en toe wel een moderne slapstick daar
Maar dan niet meer stom, of anders stom
dat is precies waar ze mee bezig zijn.... ik snap niet dat het magquote:Op zondag 16 september 2007 22:54 schreef farceman het volgende:
Jaap gaat nu echt alle verhaalijnne van Huub blokken, de redactie moet Jaap nu eens echt stoppen.
Er is dadelijk helemaal geen tv meer mogelijk zo.
Jaap blokt alles de redactie heeft totaal geen grip meer op hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |