Hahaaa das wel een leuke voor een kaart! Alleen ben ik nog niet zo handig met photoshopquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.![]()
See you tomorrow and for later, sleep tight.quote:
Maar als er dan per ongeluk een pen via haar hoofd afketst richting Amanda, dan is ze weer haar contactpunten kwijtquote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Het mooie was dat Lieke er nog wel om kon lachen,had eens andersom moeten zijn had Lieke al een la tegen haar hoofd gehad.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Jaap komt binnen en Huub zegt jammer he Lieke dat je nooit een uitje krijgt. Lieke: Jammer he dat als je staat af te luisteren dat je niets boeiends kan horen.
Jaap heeft dan ook een groot hol, dat red je niet met slechts 1 vingerquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis is zoooo aan het slijmen met Jaap dat af en toe zijn hele kop bij Jaap in zijn hol zit.![]()
Precies de FEBO gun ik het al helemaal niet, corrupt zooitjequote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik gun de FEBO niet dat ze zoiets als een televisierring winnen, stelletje partijdige losers!
Die zitten straks allemaal in die zaal, naar de nominaties te kijken, geen haar op mijn hoofd dat voor dat stel gaat stemmen!
Ze heeft een lange adem hoorquote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallen
Wat moet Jaap nou met een cockring ?quote:Op zondag 16 september 2007 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat halen ze uberhaupt in hun hoofd. DGK met +-600.000 kijkers to Boer zoekt Vrouw met anderhalf miljoen?Ja hoor Japie, ik zal je een mooie gouden cockring opsturen, kun je lekker samen spelen met nix met 14 vingers in zn kont
![]()
Afgelopen middag tijdens het 'koken'quote:Op zondag 16 september 2007 23:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens uit je rol vallen
Omdat "Achter"net zo is als die vijf.quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van dat de febo dit zo ver "heeft" laten komen
Amanda zei vanmiddag ook, dat als ze zo door blijft gaan met haar haar, dat het kort moet van achter.quote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Volgens Lieke waren Bianca's letterlijke woorden "Lieke is de enige die reclame maakt voor DOB"
Huub wil morgen de hele dag Amanda zieken.
Gelukkig, liefde maakt niet iedereen blind.quote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Afgelopen middag tijdens het 'koken'
Het begint er aardig op te lijkenquote:Op zondag 16 september 2007 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat "Achter"net zo is als die vijf.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:20 schreef trettie het volgende:
En Amanda gat door met dat haar!!!!!!!!!!!!!!!
Yes Yes Yes!!!!!!!!!!!!!
Morgen weer bleken!!!!!!!!!!!
Brain erachter aan: en ermee weg komt! De klootzak! Of hij zo'n schoon verleden heeft!quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
J: Ik zag huub zijn gezicht net toen ik drinken ging pakken hij was echt niet blij.
We moeten uitkijken dat hij ons niet in elkaar ramt.
Brian sneakt er weer tussendoor, hij heeft altijd een reden om niet mee te doen met de rest!quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat goed van Brian. Hij gunde Japio en Dennix alle ruimte om Lieke te bashen.
Straatveger ! Weer z'n straatje schoonvegen.
Tot morgenquote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
nou ik geloof het wel, mochten ze Huub en Lieke nog te grazen nemen vanavond en Huub gaat over de schreef, dan hoop ik met een harde stoot tegen iemand van de vijf.
Ik lees het morgen wel weer.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
nou ik geloof het wel, mochten ze Huub en Lieke nog te grazen nemen vanavond en Huub gaat over de schreef, dan hoop ik met een harde stoot tegen iemand van de vijf.
Ik lees het morgen wel weer.
Brian kan geweldig anaaliseren, er past een hele pauw in zijn reet!quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef kit2u het volgende:
hoeveel veren kan je in je reet steken zeg! ongelooflijk die brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |