Ik was daarvoor al fan hoorquote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef WeebI het volgende:
Ik heb echt een hekel aan al die Nederlandse tjaps die ineens voor Real Madrid zijn vanwege Sneijder enzo.
"voor real madrid" ben ik niet ineens maar ik vind het wel een stuk leuker om naar te kijken om de nederlanders.quote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef WeebI het volgende:
Ik heb echt een hekel aan al die Nederlandse tjaps die ineens voor Real Madrid zijn vanwege Sneijder enzo.
Inderdaad. Ik volg Madrid nu wel met speciale aandacht.quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
"voor real madrid" ben ik niet ineens maar ik vind het wel een stuk leuker om naar te kijken om de nederlanders.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd om te zien met Sneijder en Van Nistelrooij, maar ik blijf voor Bremen. Niet omdat ik voor Barça ben, maar vind Bremen de leukste Duitse club.
Hebben ze ooit in het stadion gestaan danquote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef AminBen het volgende:
Gaan ze met El Salvador met zo'n deskje voor de Ultra Sur staan ?
quote:rjen Robben maakt dinsdag mogelijk zijn debuut voor Real Madrid. De Spaanse kampioen ontvangt Werder Bremen in Bernabéu in het eerste groepsduel van de Champions League en Robben zit voor het eerst in de wedstrijdselectie.
'Het zou kunnen dat Robben zijn eerste minuten gaat maken', legde Real-coach Bernd Schuster een dag voor de wedstrijd tegen de Duitsers uit. 'Hij staat er uitstekend voor en staat te springen om te spelen.' Robben is hersteld van zijn slepende enkelblessure, die hem het hele seizoen al buitenspel houdt.
Wel zo comfortabel.quote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zitten ze ook.
Robben zou ik in zo'n belangrijke wedstrijd niet gelijk in de basis doen. De laatste weken speelt Real prima en met het huidige spel is Werder ook wel te verslaan.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond dus. Ik heb er écht zin in.
Idem.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond dus. Ik heb er écht zin in.
Ik hoop het wel. Zeker als ik kijk naar de andere poules die tegelijk met Madrid spelen. Daar zitten niet echt leuke wedstrijden tussen. En Real Madrid is nu een klein beetje een tweede Nederlandse club, dus van mij mogen ze iedere wedstrijd van Real uitzendenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Gaat de NOS nu elke Champions-League ronde Real uitzenden?
Ik hoop het niet. Real gegeil neemt steeds ergere vormen aan! Ben het niet gewendquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Gaat de NOS nu elke Champions-League ronde Real uitzenden?
het neerlandsche kamp zat eerst in Barca, nu in Madridquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Real gegeil neemt steeds ergere vormen aan! Ben het niet gewend![]()
In die andere poule is Liverpool-Porto het leukste affiche. En laat dat nou net tegelijk met Real-Werder gespeeld wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:48 schreef borisz het volgende:
Liverpool zullen we ook wel eens te zien krijgen denk ik.
Maar dit is het leukste affice voor vandaag.
Ik pak er gewoon een streampje bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In die andere poule is Liverpool-Porto het leukste affiche. En laat dat nou net tegelijk met Real-Werder gespeeld worden
tegelijk met Werder-Real Madrid is dat. Maar wellicht kiezen ze dan Anfield over het Weser.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In die andere poule is Liverpool-Porto het leukste affiche. En laat dat nou net tegelijk met Real-Werder gespeeld worden
We blijven toch allemaal chauvinisten hequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Real gegeil neemt steeds ergere vormen aan! Ben het niet gewend![]()
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
tegelijk met Werder-Real Madrid is dat. Maar wellicht kiezen ze dan Anfield over het Weser.
Ik had al op een reply van jou gerekend, omdat Chelsea tegelijk met Real speelt. Zeker gezien de kwaliteiten is Valencia-Chelsea een mooiere wedstrijd. Maar ik kijk liever naar Lazio-Real. Prachtig stadion, prachtige sfeer op de Curva Nord en ik denk dat Lazio zeker in het eigen Olympico Real heel veel tegenstand kan bieden. Ik kijk heel erg naar deze wedstrijd uit. Hopelijk kiest de NOS hiervoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
De volgende speelronde lijkt me Valencia-Chelsea trouwens interessanter dan Lazio-Real als je kijkt naar de kwaliteiten, maar voor mij hoeft het niet per se. Ik kan die wedstrijd toch wel zien buiten de NOS.
Waarom is het zo grappig dat PSV vanavond niet moet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen pisvee vanavond?
![]()
Hopelijk dat Sneijder weer vanavond gaat uitblinken![]()
whaha daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef koningdavid het volgende:
Hopelijk neemt Wesley revanche voor het Werder-drama van vorig seizoen.![]()
Ik dacht dat Robben zou beginnen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:02 schreef jojomen4 het volgende:
Verrassende maar voor mij aangename opstelling vanavond!
Casillas, Ramos, Metzelder, Cannavaro, Marcelo, Gago, Higuain, Guti, Sneijder, Raul en Ruud.
Saviola uit de selectie voor deze pot, zelfde geld voor TOrres.
Bank: DUdek, Drenthe, Soldado, Baptista en Salgado, Robben en Robinho.
Heerlijke pot! Higuain mag gelukkig knallen waar Robinho al tijden niks laat zien.![]()
Dat heb je verkeerd gedacht. Als Schuster afgelopen wedstrijd tegen Almeria te vroeg vond om enkele minuten te spelen dan gaat die hem natuurlijk niet 2 dagen later beginnen om 70 minuten te spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat Robben zou beginnen?
Zal wel in de 60-70e minuut erin komen ofzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Desondanks blijf ik Barca-fan. Maar ik moet eerlijk toegeven dat als Sneijder de winnende maakt tegen Barca, ik een glimlach niet kan onderdrukken. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
quote:
Zul je zien dat hij de sterren van de hemel speelt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef sjimz het volgende:
Ben benieuwd hoe Sneijder het op CL niveau doet bij Real.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
die goeie ouwe tijd
Was al opgenomen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Huh waar reageert Egbers nou op uit het niets op Drenthe
Hoor het nu ja, ik kijk met vertragingquote:
Yep.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Zend Nederland 3 het nu eindelijk eens in breedbeeld uit?![]()
![]()
![]()
Het zal eens tijd worden!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yep.
Vanaf 16:9 je weetquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb mijn smartcard nog niet binnen en dus kan ik het niet via Sport1 kijken
Zend Nederland 3 het nu eindelijk eens in breedbeeld uit?![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vanaf 16:9
16 september dus, is het op breedbeeld overgegaan
Al twee jaar nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef BigFire het volgende:
waarom niks op Sporza?
Juistquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef vingerplant het volgende:
Lekker NOS, het 4:3 signaal in 16:9 uitzenden![]()
lekker klote, ken ik weer beneden gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef vingerplant het volgende:
quote:
Ik vond sommige spelers er al zo plat uit zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef vingerplant het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Rosenberg![]()
Herinnert u zich deze nog nog nog???
Ziet er niet uit inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef vingerplant het volgende:
Die gaat vanavond de winnende maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Rosenberg![]()
Herinnert u zich deze nog nog nog???
Sport1quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef vingerplant het volgende:
Ik vond de bal al niet zo rondquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond sommige spelers er al zo plat uit zien
NOS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij dat deze wedstrijd gratis op je tv te zien is man.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wat vind iedereen toch zo geweldig aan de NOS? Ze zuigen in ALLES.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
ja man snap niet dat menesen zeiken
idd. Maar sommige mensen hebben liever Leo Oldenburger = Barbara Barend = Kraay JR = Belspelletjes enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
NOS = Ten Napel = Jack van Gelder = Hugo Borst = ga zo maar door =![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wees blij dat deze wedstrijd gratis op je tv te zien is man.
oepsquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Dos37 het volgende:
Mooie goal.
Werder heeft niets in te brengen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef RayMania het volgende:
Nee venom, nergens iets achter zoeken!
Dit is toch niet Ten Apelquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Ten Apel stikt bijna.
Tis Grueter schatquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whateverquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dit is toch niet Ten Apel![]()
Jeroen Grueterquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan verwacht je die 1-1 pas in de laatste minuut hequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het blijft een Duitse ploeg natuurlijk ...
DIE DEKSELSE SANOGO!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dit is toch niet Ten Apel![]()
Spaans belspelletjequote:
ik schat Real toch wat hoger in ook al spelen ze nu niet zo geweldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het blijft een Duitse ploeg natuurlijk ...
Trouwens wel een fout van de keeper, op zo'n voorzet moet je als topkeeper absoluut uitkomen én die hebben , zeker als die nog binnen je kleine rechthoek terecht komt
Ze scoorden wel samen.quote:
quote:
Oooooquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat geluidje is als ergens anders een goal valt
Ja dat zei je 5 minuten geleden ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh net als op die ene sitequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:03 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
[ Bericht 30% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:08 ]AFC AJAX
En er wordt aardig wat gescoord tot nu toequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Sponser van Real is ook bwin.comquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oooh net als op die ene site!
[ Bericht 29% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:17 ]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:Mag je niet zeggen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:13 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:Doe dat maar in een ander topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:25 ]Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:30 ]Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door RayMania op 18-09-2007 21:15:35 ]
Vantastic beter?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik doe gewoon net alsof real ajax is hihi
Heb je het door?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk heb je het maar zwaar als voetbal mod als je als voetbal mod net voetbal wilt kijke zit je als een gek te modden in de voetbaltopics![]()
piep.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Khoor geen piepjes meer
Calimero!quote:
Ja echt makkelijk als 2 tegenstanders je tackelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef RayMania het volgende:
Oei, Ruud. Hoe kun je missen?
Wat een taal voor een redactielid van sportquote:
quote:
En daarnaast nog gewoon Nederlander, die houdt van vloekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat een taal voor een redactielid van sport!
Je eet chocolademelk ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik eet rozijntjes en chocolademelk
Ik mail yvonne wel ffquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
En daarnaast nog gewoon Nederlander, die houdt van vloeken
waarom doet ons Ajax dat nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef RayMania het volgende:
Wat een prachtige aanval.
Omdat ons Ajax al 11 jaar overleden isquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom doet ons Ajax dat niet [afbeelding]
Ja wel redelijk ja , maar bij wegspelen vind ik ook dat het wel 3-0 hadden mogen staanquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijkt die commentator naar een andere wedstrijd ofzo? Real speelt ze helemaal weg.
Echte kansen zijn er niet geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijkt die commentator naar een andere wedstrijd ofzo? Real speelt ze helemaal weg.
je kan overdrijvenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat wel, maar wegspelen is een groot woordquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze staan wel flink onder druk.
Behalve die van Ruud.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echte kansen zijn er niet geweest.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
+ ¤12,63 invoerbelasting
Douane
(besteld bij PlayUSA.com)
FTR is een deur verderquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
+ ¤12,63 invoerbelasting
Douane
Sneijder speelt mee in die serie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
+ ¤12,63 invoerbelasting
Douane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |