Ik was daarvoor al fan hoorquote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef WeebI het volgende:
Ik heb echt een hekel aan al die Nederlandse tjaps die ineens voor Real Madrid zijn vanwege Sneijder enzo.
"voor real madrid" ben ik niet ineens maar ik vind het wel een stuk leuker om naar te kijken om de nederlanders.quote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef WeebI het volgende:
Ik heb echt een hekel aan al die Nederlandse tjaps die ineens voor Real Madrid zijn vanwege Sneijder enzo.
Inderdaad. Ik volg Madrid nu wel met speciale aandacht.quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
"voor real madrid" ben ik niet ineens maar ik vind het wel een stuk leuker om naar te kijken om de nederlanders.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd om te zien met Sneijder en Van Nistelrooij, maar ik blijf voor Bremen. Niet omdat ik voor Barça ben, maar vind Bremen de leukste Duitse club.
Hebben ze ooit in het stadion gestaan danquote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef AminBen het volgende:
Gaan ze met El Salvador met zo'n deskje voor de Ultra Sur staan ?
quote:rjen Robben maakt dinsdag mogelijk zijn debuut voor Real Madrid. De Spaanse kampioen ontvangt Werder Bremen in Bernabéu in het eerste groepsduel van de Champions League en Robben zit voor het eerst in de wedstrijdselectie.
'Het zou kunnen dat Robben zijn eerste minuten gaat maken', legde Real-coach Bernd Schuster een dag voor de wedstrijd tegen de Duitsers uit. 'Hij staat er uitstekend voor en staat te springen om te spelen.' Robben is hersteld van zijn slepende enkelblessure, die hem het hele seizoen al buitenspel houdt.
Wel zo comfortabel.quote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zitten ze ook.
Robben zou ik in zo'n belangrijke wedstrijd niet gelijk in de basis doen. De laatste weken speelt Real prima en met het huidige spel is Werder ook wel te verslaan.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond dus. Ik heb er écht zin in.
Idem.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond dus. Ik heb er écht zin in.
Ik hoop het wel. Zeker als ik kijk naar de andere poules die tegelijk met Madrid spelen. Daar zitten niet echt leuke wedstrijden tussen. En Real Madrid is nu een klein beetje een tweede Nederlandse club, dus van mij mogen ze iedere wedstrijd van Real uitzendenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Gaat de NOS nu elke Champions-League ronde Real uitzenden?
Ik hoop het niet. Real gegeil neemt steeds ergere vormen aan! Ben het niet gewendquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Gaat de NOS nu elke Champions-League ronde Real uitzenden?
het neerlandsche kamp zat eerst in Barca, nu in Madridquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Real gegeil neemt steeds ergere vormen aan! Ben het niet gewend![]()
In die andere poule is Liverpool-Porto het leukste affiche. En laat dat nou net tegelijk met Real-Werder gespeeld wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:48 schreef borisz het volgende:
Liverpool zullen we ook wel eens te zien krijgen denk ik.
Maar dit is het leukste affice voor vandaag.
Ik pak er gewoon een streampje bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In die andere poule is Liverpool-Porto het leukste affiche. En laat dat nou net tegelijk met Real-Werder gespeeld worden
tegelijk met Werder-Real Madrid is dat. Maar wellicht kiezen ze dan Anfield over het Weser.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In die andere poule is Liverpool-Porto het leukste affiche. En laat dat nou net tegelijk met Real-Werder gespeeld worden
We blijven toch allemaal chauvinisten hequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Real gegeil neemt steeds ergere vormen aan! Ben het niet gewend![]()
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
tegelijk met Werder-Real Madrid is dat. Maar wellicht kiezen ze dan Anfield over het Weser.
Ik had al op een reply van jou gerekend, omdat Chelsea tegelijk met Real speelt. Zeker gezien de kwaliteiten is Valencia-Chelsea een mooiere wedstrijd. Maar ik kijk liever naar Lazio-Real. Prachtig stadion, prachtige sfeer op de Curva Nord en ik denk dat Lazio zeker in het eigen Olympico Real heel veel tegenstand kan bieden. Ik kijk heel erg naar deze wedstrijd uit. Hopelijk kiest de NOS hiervoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
De volgende speelronde lijkt me Valencia-Chelsea trouwens interessanter dan Lazio-Real als je kijkt naar de kwaliteiten, maar voor mij hoeft het niet per se. Ik kan die wedstrijd toch wel zien buiten de NOS.
Waarom is het zo grappig dat PSV vanavond niet moet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen pisvee vanavond?
![]()
Hopelijk dat Sneijder weer vanavond gaat uitblinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |