whaha daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef koningdavid het volgende:
Hopelijk neemt Wesley revanche voor het Werder-drama van vorig seizoen.![]()
Ik dacht dat Robben zou beginnen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:02 schreef jojomen4 het volgende:
Verrassende maar voor mij aangename opstelling vanavond!
Casillas, Ramos, Metzelder, Cannavaro, Marcelo, Gago, Higuain, Guti, Sneijder, Raul en Ruud.
Saviola uit de selectie voor deze pot, zelfde geld voor TOrres.
Bank: DUdek, Drenthe, Soldado, Baptista en Salgado, Robben en Robinho.
Heerlijke pot! Higuain mag gelukkig knallen waar Robinho al tijden niks laat zien.![]()
Dat heb je verkeerd gedacht. Als Schuster afgelopen wedstrijd tegen Almeria te vroeg vond om enkele minuten te spelen dan gaat die hem natuurlijk niet 2 dagen later beginnen om 70 minuten te spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat Robben zou beginnen?
Zal wel in de 60-70e minuut erin komen ofzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Desondanks blijf ik Barca-fan. Maar ik moet eerlijk toegeven dat als Sneijder de winnende maakt tegen Barca, ik een glimlach niet kan onderdrukken. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
quote:
Zul je zien dat hij de sterren van de hemel speelt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef sjimz het volgende:
Ben benieuwd hoe Sneijder het op CL niveau doet bij Real.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
die goeie ouwe tijd
Was al opgenomen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Huh waar reageert Egbers nou op uit het niets op Drenthe
Hoor het nu ja, ik kijk met vertragingquote:
Yep.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Zend Nederland 3 het nu eindelijk eens in breedbeeld uit?![]()
![]()
![]()
Het zal eens tijd worden!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yep.
Vanaf 16:9 je weetquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb mijn smartcard nog niet binnen en dus kan ik het niet via Sport1 kijken
Zend Nederland 3 het nu eindelijk eens in breedbeeld uit?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |