tsja daar zit Jaakkequote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Waardeloze aflevering. Op naar Studio Voetbal dan maar
quote:Op zondag 16 september 2007 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk om te zien hoe het programma steeds verder afzakt door de presentatie van wilfred -ik vind mezelf geweldig_ genee.
Barbara Barend terug![]()
Wat is er mis met achterlijk?quote:Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die achterlijke pot? Nee bedankt.
Of Willem vervangen door Hans Kraay jr.quote:Op zondag 16 september 2007 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk om te zien hoe het programma steeds verder afzakt door de presentatie van wilfred -ik vind mezelf geweldig_ genee.
ja, daar zul jij wel aan je trekken komen................een ouderwets studiootje ajax dit keer met john ajakkesquote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Waardeloze aflevering. Op naar Studio Voetbal dan maar
hoeveel heb jij gesnoven?quote:Op zondag 16 september 2007 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
Hebben we onze fietstas weer hoorquote:Op zondag 16 september 2007 22:53 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, daar zul jij wel aan je trekken komen................een ouderwets studiootje ajax dit keer met john ajakkes
quote:Op zondag 16 september 2007 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben we onze fietstas weer hoor
Ja dat viel me ook al op ja , ook nu RTL de uitzendingen niet meer herhaalt na 12equote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef koningdavid het volgende:
Beetje gezapig vandaag.
Ook minder dat er geen voetbaloverzicht meer is. Ik zat om 19.00 uur in de kerk, heb de beelden van bijv. Twente niet gezien.[afbeelding]
flikker op met je puberale gedragquote:Op zondag 16 september 2007 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben we onze fietstas weer hoor
quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef djstoffel het volgende:
[..]
flikker op met je puberale gedrag
Het is met toch wat dat ie geen perfect Spaans spreekt.quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef WeebI het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
WILFRED GENEE
Deze fouten in een stukje van zo'n 50 seconden:
Almería noemt hij Alméria
David Cobeño noemt hij Cobego
El Conejo denkt hij dat het konijntje is, dat is natuurlijk El Conejito
Higuaín spreekt hij uit als Hiegwèn
en het stadion noemt hij Santiago de Bernabéu
In ieder geval spreken die namen als Sneijder wel goed uit, terwijl Hiegwèn niet eens lijkt op Higuaín.quote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is met toch wat dat ie geen perfect Spaans spreekt.![]()
Ze kunnen notabene na ruim 30 jaar nog steeds de naam van Cruijff niet goed uitspreken.quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef WeebI het volgende:
In ieder geval spreken die namen als Sneijder wel goed uit, terwijl Hiegwèn niet eens lijkt op Higuaín.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |