niks mis met janquote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef venomsnake het volgende:
Pak die Jan van Halst () maar aan..!
Jawel, irritant eigenwijs snotventje is het.quote:
Jawel, veel te politiek correct. Durft niemand af te vallen.quote:
tja ik kan nu niet zeggen, ga barca kijkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, irritant eigenwijs snotventje is het.![]()
Iddquote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef maril het volgende:
Op een of andere manier word ik sjagrijnig van de sfeer, ik vind het te.
Tis net of ze zitten te hakketakken om te hakketaken, kijk het nog ff aan.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
tja ik kan nu niet zeggen, ga barca kijken![]()
ze zitten toch lekker binnen aan tafelquote:
Hij moet maar niet gaan scoutenquote:Op zondag 16 september 2007 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het filmpje over El Hamdaoui gingen ze alleen Wilfred bespreken![]()
"Ik had hem toch hoger ingeschat.."
"Soms heeft ie wel een goede opmerking maar deze sloeg nergens op.."
"Die jongen heeft ook z'n hele leven maar langs de lijn gestaan bij Cambuur.."
Hij werd niet pissig, hij vroeg alleen of Fred de grap niet begrepen hadquote:Op zondag 16 september 2007 22:01 schreef Cheiron het volgende:
Ook pissig worden om die referentie naar Scolari.. sukkel
Gelukkig is de rest constructiever.quote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, irritant eigenwijs snotventje is het.![]()
Die ging volgens Derksen te vroegt naar Spanjequote:Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga anders even snel over Sneijder's optreden van gisteren praten![]()
Dat zei Johan alleen over Royston Drenthequote:Op zondag 16 september 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ging volgens Derksen te vroegt naar Spanje
Buiten het keepen heeft ie idd nog wel wat dingen te lerenquote:Op zondag 16 september 2007 22:10 schreef knnth het volgende:
Ja, Piet kan zich goed breed maken
Kom op zeg, het is echt een geweldige keeper, maar uitstraling?
Nee dat moet nog komenquote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef michiel_merk het volgende:
Is de zoektocht naar Alves al langs geweest ?Ik heb de tv net ingeschakeld op vi
Volledig mee eens, maar dit keer heeft ie toch echt wel een punt.quote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef knnth het volgende:
ten cate is maar een zielige huilie.
Ik snap werkelijk de toegevoegde waarde van die zure zoutzak niet.quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef VoreG het volgende:
Het begint ontzettend irritant te worden dat toneelstukje dat Van Hanegem intussen aan het spelen is..
volgens hem was Alex ook helemaal niks....quote:Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
'De goal van Koevermans was een mooi incident.'
Derksen zit er de laatste jarenj zo vaak naast. Niet normaal. Seedorf was niks Arveladze te oud, Koevermans kan er niks van, Lazovic deugt niet.
Ajax heeft een trainingsveld van kunstgras. Ajax heeft zelf 'n kutgrasmat. Dus ze moeten niet gaan doen of dat zo bepalend is voor deze wedstrijd. Ze moeten zelfs op pantoffels, spelend in een poldertje, Heracles nog met 3-0 opzij zetten. Kom op zeg.quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar dit keer heeft ie toch echt wel een punt.
Dat gejank was misschien iets te ver gezocht, maar Ten Cate is tenslotte niet de enige die klaagt tegen kunstgras. Ronald Koeman heeft ook al openlijk te kennen geven er helemaal niets mee te hebben. Voetbal hoort op natuurlijk gras. Gewoon zoals het hoort.quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef knnth het volgende:
[..]
Ajax heeft een trainingsveld van kunstgras. Ajax heeft zelf 'n kutgrasmat. Dus ze moeten niet gaan doen of dat zo bepalend is voor deze wedstrijd. Ze moeten zelfs op pantoffels, spelend in een poldertje, Heracles nog met 3-0 opzij zetten. Kom op zeg.
Zoals het hoortquote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gejank was misschien iets te ver gezocht, maar Ten Cate is tenslotte niet de enige die klaagt tegen kunstgras. Ronald Koeman heeft ook al openlijk te kennen geven er helemaal niets mee te hebben. Voetbal hoort op natuurlijk gras. Gewoon zoals het hoort.
Jan is juist diegene die er nog wat van probeert te maken.quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef venomsnake het volgende:
Pak die Jan van Halst () maar aan..!
Oh wacht...quote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Waardeloze aflevering. Op naar Studio Voetbal dan maar
tsja daar zit Jaakkequote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk om te zien hoe het programma steeds verder afzakt door de presentatie van wilfred -ik vind mezelf geweldig_ genee.
Barbara Barend terug![]()
Wat is er mis met achterlijk?quote:Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die achterlijke pot? Nee bedankt.
Of Willem vervangen door Hans Kraay jr.quote:Op zondag 16 september 2007 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk om te zien hoe het programma steeds verder afzakt door de presentatie van wilfred -ik vind mezelf geweldig_ genee.
ja, daar zul jij wel aan je trekken komen................een ouderwets studiootje ajax dit keer met john ajakkesquote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
hoeveel heb jij gesnoven?quote:Op zondag 16 september 2007 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
Hebben we onze fietstas weer hoorquote:Op zondag 16 september 2007 22:53 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, daar zul jij wel aan je trekken komen................een ouderwets studiootje ajax dit keer met john ajakkes
quote:Op zondag 16 september 2007 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben we onze fietstas weer hoor
Ja dat viel me ook al op ja , ook nu RTL de uitzendingen niet meer herhaalt na 12equote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef koningdavid het volgende:
Beetje gezapig vandaag.
Ook minder dat er geen voetbaloverzicht meer is. Ik zat om 19.00 uur in de kerk, heb de beelden van bijv. Twente niet gezien.[afbeelding]
flikker op met je puberale gedragquote:Op zondag 16 september 2007 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben we onze fietstas weer hoor
quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef djstoffel het volgende:
[..]
flikker op met je puberale gedrag
Het is met toch wat dat ie geen perfect Spaans spreekt.quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef WeebI het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
WILFRED GENEE
Deze fouten in een stukje van zo'n 50 seconden:
Almería noemt hij Alméria
David Cobeño noemt hij Cobego
El Conejo denkt hij dat het konijntje is, dat is natuurlijk El Conejito
Higuaín spreekt hij uit als Hiegwèn
en het stadion noemt hij Santiago de Bernabéu
In ieder geval spreken die namen als Sneijder wel goed uit, terwijl Hiegwèn niet eens lijkt op Higuaín.quote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is met toch wat dat ie geen perfect Spaans spreekt.![]()
Ze kunnen notabene na ruim 30 jaar nog steeds de naam van Cruijff niet goed uitspreken.quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef WeebI het volgende:
In ieder geval spreken die namen als Sneijder wel goed uit, terwijl Hiegwèn niet eens lijkt op Higuaín.
Hoe moet het dan?quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
In ieder geval spreken die namen als Sneijder wel goed uit, terwijl Hiegwèn niet eens lijkt op Higuaín.
Nu je het zegt, nee. Het is altijd twee handen op één buik met die twee. Of heeft Van Hanegem nog 'protectie' van VI?quote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Owja, en heeft Johan Willem wel eens tegengesproken ?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Cheiron het volgende:
Het begint in ieder geval genant te worden. Elke tegenspraak van Jan of Wilfred wordt door Johan en Willem kundig in de kiem gesmoord met domme oneliners.
Op zich snap ik de houding van WIlfred wel, hij wil een wat pittiger programma. En om dat te bereiken is het confronteren van Derksen met eerdere uitspraken natuurlijk een goede. Het jammere is alleen dat je jezelf vantevoren al schrap zet omdat je weet dat hij een sneer gaat krijgen en daar als een bang konijntje op reageert. En als hij dat niet doet gaat Willem er nog wel even overheen. Hetzelfde flikken ze bij van Halst.
Nee, ik vind het maar triest om te zien hoe deze "volwassen mannen" zich gedragen. Zal van Hanegem zich als trainer ook zo gedragen? Dan heb je toch niks aan zo een man?
Inderdaad, ik irriteer me er ook aan.quote:Op zondag 16 september 2007 22:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk de toegevoegde waarde van die zure zoutzak niet.
Zet er iemand neer die enthousiast over voetbal praat, die uit zichzelf met normale inhoudelijke reacties komt ipv dat je er een reactie uit moet trekken die dan zuur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |