niks mis met janquote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef venomsnake het volgende:
Pak die Jan van Halst () maar aan..!
Jawel, irritant eigenwijs snotventje is het.quote:
Jawel, veel te politiek correct. Durft niemand af te vallen.quote:
tja ik kan nu niet zeggen, ga barca kijkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, irritant eigenwijs snotventje is het.![]()
Iddquote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef maril het volgende:
Op een of andere manier word ik sjagrijnig van de sfeer, ik vind het te.
Tis net of ze zitten te hakketakken om te hakketaken, kijk het nog ff aan.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
tja ik kan nu niet zeggen, ga barca kijken![]()
ze zitten toch lekker binnen aan tafelquote:
Hij moet maar niet gaan scoutenquote:Op zondag 16 september 2007 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het filmpje over El Hamdaoui gingen ze alleen Wilfred bespreken![]()
"Ik had hem toch hoger ingeschat.."
"Soms heeft ie wel een goede opmerking maar deze sloeg nergens op.."
"Die jongen heeft ook z'n hele leven maar langs de lijn gestaan bij Cambuur.."
Hij werd niet pissig, hij vroeg alleen of Fred de grap niet begrepen hadquote:Op zondag 16 september 2007 22:01 schreef Cheiron het volgende:
Ook pissig worden om die referentie naar Scolari.. sukkel
Gelukkig is de rest constructiever.quote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, irritant eigenwijs snotventje is het.![]()
Die ging volgens Derksen te vroegt naar Spanjequote:Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga anders even snel over Sneijder's optreden van gisteren praten![]()
Dat zei Johan alleen over Royston Drenthequote:Op zondag 16 september 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ging volgens Derksen te vroegt naar Spanje
Buiten het keepen heeft ie idd nog wel wat dingen te lerenquote:Op zondag 16 september 2007 22:10 schreef knnth het volgende:
Ja, Piet kan zich goed breed maken
Kom op zeg, het is echt een geweldige keeper, maar uitstraling?
Nee dat moet nog komenquote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef michiel_merk het volgende:
Is de zoektocht naar Alves al langs geweest ?Ik heb de tv net ingeschakeld op vi
Volledig mee eens, maar dit keer heeft ie toch echt wel een punt.quote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef knnth het volgende:
ten cate is maar een zielige huilie.
Ik snap werkelijk de toegevoegde waarde van die zure zoutzak niet.quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef VoreG het volgende:
Het begint ontzettend irritant te worden dat toneelstukje dat Van Hanegem intussen aan het spelen is..
volgens hem was Alex ook helemaal niks....quote:Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
'De goal van Koevermans was een mooi incident.'
Derksen zit er de laatste jarenj zo vaak naast. Niet normaal. Seedorf was niks Arveladze te oud, Koevermans kan er niks van, Lazovic deugt niet.
Ajax heeft een trainingsveld van kunstgras. Ajax heeft zelf 'n kutgrasmat. Dus ze moeten niet gaan doen of dat zo bepalend is voor deze wedstrijd. Ze moeten zelfs op pantoffels, spelend in een poldertje, Heracles nog met 3-0 opzij zetten. Kom op zeg.quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar dit keer heeft ie toch echt wel een punt.
Dat gejank was misschien iets te ver gezocht, maar Ten Cate is tenslotte niet de enige die klaagt tegen kunstgras. Ronald Koeman heeft ook al openlijk te kennen geven er helemaal niets mee te hebben. Voetbal hoort op natuurlijk gras. Gewoon zoals het hoort.quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef knnth het volgende:
[..]
Ajax heeft een trainingsveld van kunstgras. Ajax heeft zelf 'n kutgrasmat. Dus ze moeten niet gaan doen of dat zo bepalend is voor deze wedstrijd. Ze moeten zelfs op pantoffels, spelend in een poldertje, Heracles nog met 3-0 opzij zetten. Kom op zeg.
Zoals het hoortquote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gejank was misschien iets te ver gezocht, maar Ten Cate is tenslotte niet de enige die klaagt tegen kunstgras. Ronald Koeman heeft ook al openlijk te kennen geven er helemaal niets mee te hebben. Voetbal hoort op natuurlijk gras. Gewoon zoals het hoort.
Jan is juist diegene die er nog wat van probeert te maken.quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef venomsnake het volgende:
Pak die Jan van Halst () maar aan..!
Oh wacht...quote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Waardeloze aflevering. Op naar Studio Voetbal dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |