Weinig marge eigenlijk, had wel meer verwacht.quote:Op zondag 16 september 2007 22:05 schreef PebbeP het volgende:
[..]
35-40 inkoop
50 verkoop
45 voor vaste klanten
meestal per halve grammen verkopen
(prijzen zijn in hele grammen)
quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef PebbeP het volgende:
Ben jij niet die jongen die 2 jaar lang financieel is afgeperst door een meisje via internet die je maar een paar keer zag. Waar je ook nog een relatie mee dacht te hebben.
Oke. Je zal vast wel weten hoe het er in het echte leven aan toe gaat.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:48 schreef Nosh het volgende:
Eindelijk een 'stel *hier* je vragen aan'-topic wat daadwerkelijk interessant is..
wat ben jij nou voor een gast? Die beetje stoer probeert mee te lullen?quote:Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Stakky het volgende:
jup no need to tell mee.
Ik vraag me ook af of het niemand opviel, je levensstijl, het uitgeven van meer geld, het bezit van auto's en scooters bv en dan denk ik aan mensen zoals je ouders of kennissen, schoolvrienden etc die niet wisten dat je in die 'business' zat. Ik bedoel, als je bv 24/7 telefonisch bereikbaar was, dan moest dat toch opvallen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef yosander het volgende:
2. Weten/wisten je ouders er eigenlijk wel van?
Er is niets oneerlijks aan drugshandel.quote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe 'hoog' je zit zeg maar.
Ik kende ook iemand die tot de grotere 'jongens' uit de stad gerekend kon worden, met dito omzet, maar die gast liep altijd met een pistool op zak, heeft ook diverse malen een pistool op zijn slaap gehad.
Als je een beetje 'groot' bent moet je altijd over je schouders blijven kijken. Is geen relaxte manier van leven.
Laat mij maar op een eerlijke manier mijn geld verdienen.
Is dat zo? Omdat de markt niet gereguleerd kan worden en de vragers geen punt kennen waarop ze het produkt willen weigeren, is het wel zo dat de leverancier de gebruiker zoveel kan uitknijpen als ie wil. Een gezonde transaktie lijkt het me nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Er is niets oneerlijks aan drugshandel.
Dat gaat vooral op voor verkoop aan gebruikers, in de groothandel ligt dat anders.quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat zo? Omdat de markt niet gereguleerd kan worden en de vragers geen punt kennen waarop ze het produkt willen weigeren, is het wel zo dat de leverancier de gebruiker zoveel kan uitknijpen als ie wil. Een gezonde transaktie lijkt het me nu ook weer niet.
Er is toch sprake van een ongezonde machtspositie.
Onder invloed is tijdelijk lekkerder, het wordt al snel weer hoe 't was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:55 schreef Dibble het volgende:
is seks onder invloed van drugs lekkerder? zoja welke?
Kleine dealers werken meestal op een winkelcentrum of een andere openbare plek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 03:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:
kwam je bij klanten thuis, of sprak je ergens af in het centrum of bepaalde openbare plekken?
Als je weed rookt dan ben je niet meer zakelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 03:36 schreef ppi het volgende:
Je sprak over een afkeer mbt weed.
Zou je dit willen toelichten ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |