quote:
Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef tequi3 het volgende:Wist je wat je verkocht? Oftewel: Heb je alles wat je verkocht ook zelf getest? (Al dan niet eenmalig)
Ja. Ik heb alles getest. Iedere levering heb ik getest. Er was een ongeschreven regel dat je je drugs niet zelf gebruikte. Degene die mij aan coke voorstelde had ook een voorwaarde. Dat ik stopte met blowen. Blowen maakt je sloom en je kan dingen minder goed beoordelen. Iedere lading was wel een keer testen. Ik ben nooit verslaafd geweest en heb zelfs een afkeer tegen wiet ontwikkeld.
quote:
Nee. Ik heb ook niks te vrezen van vorige zakenpartners. Het uitreden is met wederzijds begrip gebeurt. Ze snappen heel goed als je wat anders wil doen. Bedreigingen komen ook meer van vroegere vijanden.
quote:
Ik heb het 6 jaar gedaan.
Nee. In tegenstelling tot wat je je zal voorstellen zijn mensen heel begripvol. Iedereen snapt namelijk de pijn en de moeilijkheden die dealen met zich meebrengt. Mensen met wie ik omging en die ook in het wereldje zaten hebben zelf geholpen met het losmaken van de onderwereld.
Een van mijn leveranciers heeft zelfs nog gehuild toen ik het hem vertelde. Hij zei dat hij het ook zo graag wou. Hij had een vriendin en 2 kinderen maar hij zat er te diep in. Dat heeft mij wel erg aangegrepen.
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef Schlumberger het volgende:Hoe verantwoord je het administratief? Je had het al over een B.V. oprichten enzo, maar dan nog lijkt het me lastig om alles 'echt' te laten lijken.
Ikzelf zou overigens alles cash laten. Better safe than sorry... ofzoiets.
(of is dat geen optie?)
Cash is moeilijk in de bovenwereld te gebruiken. Stel je wilt een appartement kopen. Je kan niet zomaar betalen. De belastingdienst duikt er meteen op. Je kan niet zomaar een hypotheek nemen. De bank wil nl graag loonstrookjes zien. Als je nu een bedrijf opricht en je sluist inkomsten door naar jezelf als directeur is dit wel mogelijk. Natuurlijk kon ik dit alleen met kleine bedragen doen omdat ik niet groot genoeg was om een netwerk van BV's op te richten.
Ik heb dit misschien een half jaar gedaan. Meestal kocht ik autos of scooters. Dure kleding. Daar checkt men niet. En autodealers zijn louche als de pest. Die nemen snel cash aan zonder vragen te stellen.
quote:
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef DaMook het volgende:[..]
Dat wilde ik dus ook weten, heb je zelf gebruikt ?
En ik welke regio (grofweg) dealde je ?
Zie hiervoor. De regio was Randstad.
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:Droeg je zelf ook wapens bij je, aangezien je o.a. met bedreigingen te maken had?
Heb je zelf weleens geweld gebruikt, zo ja; wat?
Ja heb een schietwapen gehad. In het begin messen. Ik moet eerlijk bekennen dat het wapen meer voor de show was. Ik heb hem nooit hoeven te gebruiken en dreiging was vaak genoeg.
Ik heb wel mensen in elkaar geslagen met een groep wegens niet betalen. Dit is tevens ook het enigste waar ik spijt van heb uit die periode.
quote:
Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:[..]
Hoe hield je het vol? Altijd met onaangename mensen in contact zijn, altijd hetzelfde domme gezeik, het is geen vrolijk iets toch. Het lijkt me naar en extreem saai kutwerk, of viel dat wel mee en mis ik iets?
Of is dat juist de reden dat je ermee gestopt bent?
![]()
Ja dat is de reden. Qua werk is het niet leuk. 24 uur bereikbaar zijn. Altijd angst.
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:snap dus dat er een vacature open is nu jij ut niet meer doet.. waar zou mijn cv heen kunnen?
![]()
en zou graag weten hoe oud/jong je bent.
en zo te horen dealde je zelf.. een beetje middle man laat voor zich dealen en gaat niet zelf de straat op maar laat dat aan anderen over.
hoever zat je er in? kreeg je zelf alles toegespeeld of maakte je je eigen deals met de big boy's of?
namen..feiten willen we horen..mischien ken je nog ouwe bekenden van me
![]()
Leeftijd vermeld ik liever niet. Ik heb in het begin gedealt. Later verdeelde ik. Ik heb verdeelt onder maximaal 20 mensen. Dit waren niet extreem grote partijen. Soms echt miniem. Ik stond betrekkelijk laag op de ladder. Ik sneed de coke wel zelf met vrienden. Inkopen kon vele duizenden euros in beslag nemen.
Zie het zo:
Straatdealers << Ik << Regio Dealers (Provincie of stad) << Importeerders.
Kortom ik kreeg alles toegespeeld. Ik zat niet in de top. Ik stond wel ietsje hoger dan de jongen op de straat die je wat kan aanbieden.
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef r.liong het volgende:[..]
vraag:
- Waarom zijn bijna alle drugdealers geen wassenaarse boys?
- Waarom zijn drugsdealers over het algemeen zo weer verlost van hun geld?
Veel geld maakt dat je een hogere levensstandaard gaat aanhangen. Helaas kun je dat niet omzetten in onroerend goed of lange investeringen. Het is dus beter je geld te 'verbrassen'.
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:33 schreef Fiskus het volgende:[..]
dus dat het een elite drug is, klopt? Dacht altijd dat het een fabeltje was van mensen die teveel films hebben gekeken
Nee. Coke kost 50 euro per gram. Daar heb je een avondje plezier aan. Klanten kwamen soms 1x per week terug. Dat is 200 euro per maand. Er waren zakenlieden die om de 3 dagen kwamen halen. Netjes in pak.
Maar wat mij opviel was dat het in zwang begon te raken bij pubers van 16-19. Die hadden een of twee bijbaantjes kregen alles netjes van pappie betaalt en hadden dus geld over. Vaak 1x of 2x per maand kochten ze in.
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:06 schreef Camplo het volgende:Echt zo'n lokaal dealertje uit een boerengehucht.
Alsof ie hier gaat posten als ie echt wat was
Dan hebben ze hem zo
2x pistool tegen hoofd. Klappertjes gun met 'replica' op de zijkant hooguit van wat opgeschoten boerenjeugd die naar Spanje op vakantie zijn geweest
![]()
Ben jij niet die jongen die 2 jaar lang financieel is afgeperst door een meisje via internet die je maar een paar keer zag. Waar je ook nog een relatie mee dacht te hebben.
Oke. Je zal vast wel weten hoe het er in het echte leven aan toe gaat.