Laatste antwoord dan.quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Stakky het volgende:
Maar 1 ding maak je mij niet wijs. Dat je niet in de verleiding komt.
Als je van een paar rooitjes per week gaat naar een 1 rooitje in de maand.
Dan komt die verleiding weer zo om de hoek kijken.
Dan moet je sterk in je schoenen staan. En als je dat lukt, ben je al halverwege.
En gaat het in het vervolg makkelijker en makkelijker.
Dat wilde ik dus ook weten, heb je zelf gebruikt ?quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef rutger05 het volgende:
Heb je die rotzooi ook zelf gebruikt? Gebruik je nog?
Ook een goedequote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:
Droeg je zelf ook wapens bij je, aangezien je o.a. met bedreigingen te maken had?
Heb je zelf weleens geweld gebruikt, zo ja; wat?
Hoe hield je het vol? Altijd met onaangename mensen in contact zijn, altijd hetzelfde domme gezeik, het is geen vrolijk iets toch. Het lijkt me naar en extreem saai kutwerk, of viel dat wel mee en mis ik iets?quote:Op zondag 16 september 2007 21:32 schreef PebbeP het volgende:
Ik weet dat er en diarre aan 'stel hier je vragen aan' topics is geweest. Deze lijkt mij echter voor de fokkers interessant. Alles wat je over de onderwereld wil weten of over drugs handelen kan aan mij gevraagd worden. Ik ben ongeveer een jaar geleden uit de zaken gestapt. Uiteraard is dit een kloon.
Shoot.![]()
Een paar duizend euro per week weegt aardig op tegen het feit dat het kutwerk zou zijn, denk ik ...quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe hield je het vol? Altijd met onaangename mensen in contact zijn, altijd hetzelfde domme gezeik, het is geen vrolijk iets toch. Het lijkt me naar en extreem saai kutwerk, of viel dat wel mee en mis ik iets?
Of is dat juist de reden dat je ermee gestopt bent?
Ja? Tig uur per week een kutleven hebben omdat je dan wat meer geld hebt?quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Een paar duizend euro per week weegt aardig op tegen het feit dat het kutwerk zou zijn, denk ik ...
vraag:quote:Op zondag 16 september 2007 21:32 schreef PebbeP het volgende:
Ik weet dat er en diarre aan 'stel hier je vragen aan' topics is geweest. Deze lijkt mij echter voor de fokkers interessant. Alles wat je over de onderwereld wil weten of over drugs handelen kan aan mij gevraagd worden. Ik ben ongeveer een jaar geleden uit de zaken gestapt. Uiteraard is dit een kloon.
Shoot.![]()
quote:Coke wordt gekocht door rijke mensen met een snel leven
quote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef ondeugend het volgende:
Interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |