quote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat is dat??? Advance Wars voor de Wii ofzo?
Ziet er leuk uit! En de Wii kan wel wat leuke games gebruiken. Op dit moment allemaal blije bagger waar je nauwelijks plezier uit haalt. Metroid wil ik ook wel als die er is.
OW YESquote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Thanks....quote:Op maandag 24 september 2007 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zal helaas aan het spel liggen, aangezien vele reviewers zich niet erg positief over de game hebben uitgelaten.
O man, ik kan echt niet meer wachtenquote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Vervolg:quote:Op zondag 23 september 2007 19:31 schreef GGMM het volgende:
Artwork Super Mario Galaxy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 21:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tomasso positief in het Wii topic!!!
quote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
Bernie je droom is uitgekomen, is vast al gepost mgoed ik kom hier nooit
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3163152
UPDATE: Sega of America has since confirmed to 1UP that Samba de Amigo is coming to Wii, courtesy of Gearbox Software. They promise that more information is coming soon, so stay tuned!
Timesplittersquote:Nieuws: TimeSplitters naar de Wii?
Eén van de eerste FPS in de vorige generatie consoles was TimeSplitters, de game van Free Radical werd snel een succes en kreeg twee sequels op de PS2, de Xbox en de GC. En momenteel wordt er druk gewerkt aan een vierde TimeSplitters.
In een interview liet Free Radical president David Doak weten dat ze TimeSplitters 4 graag op de Wii zouden uitbrengen. Als gamers een petitie zouden houden, zou Second Sight ook naar de Wii kunnen komen. Die game zou perfect werken op de console. Free Radical lijkt dus volledig overtuigd van het succes van de Wii, maar de uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk bij de publisher. Als Sony of Microsoft de game oppikken, is een Wii-versie natuurlijk geen optie.
Tsjah.. Ik heb het toch neit meer zo op box-arts.. Allemaal jochies van 15 met mad photoshop skillz die een cover in elkaar rousen, en die vervolgens ergens uploaden.. Vervolgens hoor je nooit meer wat vab zo'n game voor de Wii.. No, i'm not gonna hold my breath anymore..quote:
klikquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah.. Ik heb het toch neit meer zo op box-arts.. Allemaal jochies van 15 met mad photoshop skillz die een cover in elkaar rousen, en die vervolgens ergens uploaden.. Vervolgens hoor je nooit meer wat vab zo'n game voor de Wii.. No, i'm not gonna hold my breath anymore..![]()
![]()
Ik zag het ook. Dalijk SPM halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:18 schreef GekkeMat het volgende:
Weet niet zeker of het al eerder is gemeld maar bij de Mediamarkt in Eindhoven is de Wii voor 222 euro te koop nu en verschillende spellen voor 33 euro ( onder andere SPM en RE4 )
Ik ga hem vanaaf halen denk ik
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
TimesplittersEindelijk een echte shooter.
Timesplitters onlinequote:Op dinsdag 25 september 2007 10:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
TimesplittersEindelijk een echte shooter.
De wii onlinequote:
Ja verdomme, ben ik eens positief, ben jij opeens zo sarcastisch negatiefquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
De wii online![]()
Don`t get your hopes up
Ik ben alleen positief over multiplayers lokaalquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik eens positief, ben jij opeens zo sarcastisch negatief [afbeelding]
Ja maar...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben alleen positief over multiplayers lokaal![]()
Later, als we groot zijn. Leert nintendo wat online gamen is. Dan is de dag dat we beide positief zijn. Die dag zal komen. Of we staan op een wiifit matquote:
Beide.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Later, als we groot zijn. Leert nintendo wat online gamen is. Dan is de dag dat we bijde positief zijn. Die dag zal komen. Of we staan op een wiifit mat
Pakte afgelopen vrijdag gelukkig net de laatste uit het rek, qua vooraad is MM Eindhoven gewoon kutquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef Devolution het volgende:
Geen SPM meer in de MediaMarkt Eindhoven![]()
Is nog leuker dan online idd, maar als je lokaal doet moet je (vind ik) toch wel met 4 man zijn.. anders is de lol er al snel van afquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben alleen positief over multiplayers lokaal![]()
Mei 2009 was de planning dacht ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Slicky het volgende:
Weet iemand wanneer er mooie games op de wii komen? (grafisch dus, tis allemaal erg gamecube :S)
das kut over 1 uur en 20 min ben ik daarquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef Devolution het volgende:
Geen SPM meer in de MediaMarkt Eindhoven![]()
Nog 605 dagen!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Mei 2009 was de planning dacht ik.
Paper Mario is toch echt leukerquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
das kut over 1 uur en 20 min ben ik daaren ik wil de wii + wii play(mits ze die hebben) en eigenlijk dus SPM halen .. word dan toch RE4
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Slicky het volgende:
Weet iemand wanneer er mooie games op de wii komen? (grafisch dus, tis allemaal erg gamecube :S)
Mooier word het nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Slicky het volgende:
Ik heb vriendenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Is nog leuker dan online idd, maar als je lokaal doet moet je (vind ik) toch wel met 4 man zijn.. anders is de lol er al snel van af![]()
RE4 heb ik er ook niet zien liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
das kut over 1 uur en 20 min ben ik daaren ik wil de wii + wii play(mits ze die hebben) en eigenlijk dus SPM halen .. word dan toch RE4
grapjasquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wacht op systeemupdate 4.0, gepland voor december 2007
Dan wordt een hdmi poort en bijbehorende toffe graphics eraan toegevoegd, voor de hoeren die daar op vallen
Wii Play wil ik ook nog, maar is op internet nergens te krijgen. Ik vrees dat ze hem daar ook niet hebben... En ik wilde morgen voor SPM gaan kijken in Eindhoven, maar ik begrijp dat dat geen zin meer heeft. Of komt er nog een nieuwe lading?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef Devolution het volgende:
[..]
RE4 heb ik er ook niet zien liggenMaar ik heb niet actief naar RE4 gezocht dus het zou kunnen dat ik eroverheen gekeken heb.
que? ik heb em net een halve dag.. ik bouw em echt nog niet om heurquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
ja download die updates gewoon niet fokt alleen maar met je modchips is niet handig of wel?????
Gewoon je Wii updaten, kan alleen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef poehej het volgende:
[..]
que? ik heb em net een halve dag.. ik bouw em echt nog niet om heur
De nieuwste draait er al wel op.. beetje klote dit..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef sampoo het volgende:
Laatste update gedraait? Mijn Wii kreeg een mailtje dat de update dat probleem zou verhelpen. Kijk even of je 3.0E als versie hebt.
En die vrienden komen wanneer jij zin hebt in een spelletje langs, en hebben ook zomaar altijd tijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mooier word het niet
[..]
Ik heb vrienden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
ja download die updates gewoon niet fokt alleen maar met je modchips is niet handig of wel?????
Ik heb bier en gezelligheidquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En die vrienden komen wanneer jij zin hebt in een spelletje langs, en hebben ook zomaar altijd tijd![]()
Wii Play (of uberhaupt een losse Wiimote) is momenteel nergens verkrijgbaar, maar ik hoorde dat er komende week weer een nieuwe lading verscheept wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wii Play wil ik ook nog, maar is op internet nergens te krijgen. Ik vrees dat ze hem daar ook niet hebben... En ik wilde morgen voor SPM gaan kijken in Eindhoven, maar ik begrijp dat dat geen zin meer heeft. Of komt er nog een nieuwe lading?
Wat? Hoe kan dat nu weer..quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:58 schreef koei het volgende:
[..]
Wii Play (of uberhaupt een losse Wiimote) is momenteel nergens verkrijgbaar, maar ik hoorde dat er komende week weer een nieuwe lading verscheept wordt.
Goeie actie van Nintendo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sommige games vereisen de nieuwste firmware. Super Paper Mario bijvoorbeeld, die kun je niet draaien totdat je update tot 3.0E
Wii Play is niks man. Je doet het een keer en dan heb je die simpele, lelijke, eenvoudige spelletjes wel gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wii Play wil ik ook nog, maar is op internet nergens te krijgen. Ik vrees dat ze hem daar ook niet hebben... En ik wilde morgen voor SPM gaan kijken in Eindhoven, maar ik begrijp dat dat geen zin meer heeft. Of komt er nog een nieuwe lading?
fifaquote:Op woensdag 26 september 2007 08:06 schreef depax het volgende:
toch gistere nog fifa gekregen beetje verhaaltje ophangen dat je kind hebt en zo ( ik ben 24 ) dus dat lukte wel en dat de concurrent hem wel al verkocht en nu net even gekeken. game is volledig in het nederlands GOED ZO EA NINTENDO KAN NOG WAT VAN JULLIE LEREN.
er is geen enkele spel sinds boogie dat niet nederlands is.
Dat fifa pes gebash was 5 jaar geleden idd nog leukquote:
Mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 10:16 schreef GekkeMat het volgende:
Verder zou SPM later deze week ( lees don/vrij binnen moeten komen ) en zal ik deze dus misschien toch nog halen.
Nee, leuk, weer zo'n bagger commentaar van Ten Napel en Youri zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 08:06 schreef depax het volgende:
toch gistere nog fifa gekregen beetje verhaaltje ophangen dat je kind hebt en zo ( ik ben 24 ) dus dat lukte wel en dat de concurrent hem wel al verkocht en nu net even gekeken. game is volledig in het nederlands GOED ZO EA NINTENDO KAN NOG WAT VAN JULLIE LEREN.
er is geen enkele spel sinds boogie dat niet nederlands is.
Een losse controler en dan een geinig spelleteje erbij voor een tientje. Het gaat me meer om de controller eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wii Play is niks man. Je doet het een keer en dan heb je die simpele, lelijke, eenvoudige spelletjes wel gezien.
Als je een paar biertjes drinkt van dat geld vermaak je je meer.
fifa is wel leuk en er zit ook engels bij kan je ook selecteren hij ziet er wel stukken beter uit dan de gamecube versie.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:26 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, leuk, weer zo'n bagger commentaar van Ten Napel en Youri zekerLaat ze die shit maar lekker engels houden.
Is Fifa nog iets trouwens? Of is het net zo bagger als op de ps3
ja zeker en geen friendscodequote:Op woensdag 26 september 2007 16:18 schreef _Flea_ het volgende:
Ik denk dat ik FIFA ook binnenkort aanschaf als ik het zo allemaal lees.
Zit er een online optie in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |