Timesplitters onlinequote:Op dinsdag 25 september 2007 10:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
TimesplittersEindelijk een echte shooter.
De wii onlinequote:
Ja verdomme, ben ik eens positief, ben jij opeens zo sarcastisch negatiefquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
De wii online![]()
Don`t get your hopes up
Ik ben alleen positief over multiplayers lokaalquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik eens positief, ben jij opeens zo sarcastisch negatief [afbeelding]
Ja maar...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben alleen positief over multiplayers lokaal![]()
Later, als we groot zijn. Leert nintendo wat online gamen is. Dan is de dag dat we beide positief zijn. Die dag zal komen. Of we staan op een wiifit matquote:
Beide.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Later, als we groot zijn. Leert nintendo wat online gamen is. Dan is de dag dat we bijde positief zijn. Die dag zal komen. Of we staan op een wiifit mat
Pakte afgelopen vrijdag gelukkig net de laatste uit het rek, qua vooraad is MM Eindhoven gewoon kutquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef Devolution het volgende:
Geen SPM meer in de MediaMarkt Eindhoven![]()
Is nog leuker dan online idd, maar als je lokaal doet moet je (vind ik) toch wel met 4 man zijn.. anders is de lol er al snel van afquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben alleen positief over multiplayers lokaal![]()
Mei 2009 was de planning dacht ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Slicky het volgende:
Weet iemand wanneer er mooie games op de wii komen? (grafisch dus, tis allemaal erg gamecube :S)
das kut over 1 uur en 20 min ben ik daarquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef Devolution het volgende:
Geen SPM meer in de MediaMarkt Eindhoven![]()
Nog 605 dagen!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Mei 2009 was de planning dacht ik.
Paper Mario is toch echt leukerquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
das kut over 1 uur en 20 min ben ik daaren ik wil de wii + wii play(mits ze die hebben) en eigenlijk dus SPM halen .. word dan toch RE4
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Slicky het volgende:
Weet iemand wanneer er mooie games op de wii komen? (grafisch dus, tis allemaal erg gamecube :S)
Mooier word het nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Slicky het volgende:
Ik heb vriendenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Is nog leuker dan online idd, maar als je lokaal doet moet je (vind ik) toch wel met 4 man zijn.. anders is de lol er al snel van af![]()
RE4 heb ik er ook niet zien liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
das kut over 1 uur en 20 min ben ik daaren ik wil de wii + wii play(mits ze die hebben) en eigenlijk dus SPM halen .. word dan toch RE4
grapjasquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wacht op systeemupdate 4.0, gepland voor december 2007
Dan wordt een hdmi poort en bijbehorende toffe graphics eraan toegevoegd, voor de hoeren die daar op vallen
Wii Play wil ik ook nog, maar is op internet nergens te krijgen. Ik vrees dat ze hem daar ook niet hebben... En ik wilde morgen voor SPM gaan kijken in Eindhoven, maar ik begrijp dat dat geen zin meer heeft. Of komt er nog een nieuwe lading?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef Devolution het volgende:
[..]
RE4 heb ik er ook niet zien liggenMaar ik heb niet actief naar RE4 gezocht dus het zou kunnen dat ik eroverheen gekeken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |