quote:Op maandag 24 september 2007 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, maar Samba de Amigo niet
Check de filmpjes van de vorige game op de dreamcast:
http://nl.youtube.com/watch?v=qE22QohKhlI
http://nl.youtube.com/watch?v=ADsh0qOJbco
http://nl.youtube.com/watch?v=rkEcCuwV_ko
Die laatste![]()
* RaymanNL begint spontaan de samba te dansen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
* RaymanNL begint spontaan de samba te dansen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 13:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik word al die dansgames en minigames spuugzat.
quote:Op maandag 24 september 2007 13:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]!
Samba de Whatever lijkt me echt niks. Geef mij maar gewoon een fatsoenlijke spel waar je sjit kan opblazen zoals No More Heroes ofzo. Ik word al die dansgames en minigames spuugzat.
Maar ook geen Donkey Konga.quote:Op maandag 24 september 2007 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Samba is geen Boogie ofzo hoor![]()
Die samba game is meer een cult-game (net als veel dc spellenquote:
Nope. Beterquote:
Ik ben daar ook niet echt van onder de indruk.quote:Op maandag 24 september 2007 14:07 schreef Shazbot het volgende:
Hier is trouwens nog een 'echte' game:
Oboro Muramasa:
http://www.gametrailers.com/player/25486.html
Een 2d actie/platformer van vanilla (makers van Odin Sphere)
Dat zal helaas aan het spel liggen, aangezien vele reviewers zich niet erg positief over de game hebben uitgelaten.quote:Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef erodome het volgende:
Ik heb een vraagje....
Ik heb Blazing angels liggen thuis, een leuk vliegtuigspel, maar de vliegtuigen willen niet echt linksaf, rechtsaf gaat wel goed, linksaf wil niet.
Ligt dat aan de instelling van de controllers, ligt het aan het spel, weet iemand dat, hebben anderen er ook last van of beter hebben andere het gehad en het opgelost?
En het leukste blijft dat omdat zij de controlls hebben opgefokt, ze deel twee niet meer op de wii laten komen. Nog geen leuk vliegspelletje op de wii.quote:Op maandag 24 september 2007 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zal helaas aan het spel liggen, aangezien vele reviewers zich niet erg positief over de game hebben uitgelaten.
Serieus.quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef disjfa het volgende:
Nog geen leuk vliegspelletje op de wii.
Nope.quote:Op maandag 24 september 2007 16:30 schreef sampoo het volgende:
Is er trouwens geen aparte virtual console hoek op fok?
Ok... dan dit spel!:quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet echt van onder de indruk.
Er staat op het eind echt 360quote:Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef Shazbot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=92HfnSqW_ts (video van een ps2 versie)
Dat ziet er leuk uit maar wel erg repetitief als je alleen zo'n ding hebt om mee te 'schieten'. Meerdere wapens zou beter zijn geweest, bijv. gooien met rubbere eendjes o.i.d.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
Die Rayman onrails FPS shooter ziet er wel tof uit, met die gefilmde omgevingen: http://www.youtube.com/watch?v=NUNA7MznGDE
quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit maar wel erg repetitief als je alleen zo'n ding hebt om mee te 'schieten'. Meerdere wapens zou beter zijn geweest, bijv. gooien met rubbere eendjes o.i.d.
Volgens mij is er wel een vliegspelquote:Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Serieus.
Hoe fucking moeilijk is het nou om gewoon een fatsoenlijk spel te maken.
Op een dag ga ik ook misschien de games industry in.
[..]
Nope.
Wat is dat??? Advance Wars voor de Wii ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat is dat??? Advance Wars voor de Wii ofzo?
Ziet er leuk uit! En de Wii kan wel wat leuke games gebruiken. Op dit moment allemaal blije bagger waar je nauwelijks plezier uit haalt. Metroid wil ik ook wel als die er is.
OW YESquote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Thanks....quote:Op maandag 24 september 2007 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zal helaas aan het spel liggen, aangezien vele reviewers zich niet erg positief over de game hebben uitgelaten.
O man, ik kan echt niet meer wachtenquote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Vervolg:quote:Op zondag 23 september 2007 19:31 schreef GGMM het volgende:
Artwork Super Mario Galaxy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 21:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tomasso positief in het Wii topic!!!
quote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
Bernie je droom is uitgekomen, is vast al gepost mgoed ik kom hier nooit
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3163152
UPDATE: Sega of America has since confirmed to 1UP that Samba de Amigo is coming to Wii, courtesy of Gearbox Software. They promise that more information is coming soon, so stay tuned!
Timesplittersquote:Nieuws: TimeSplitters naar de Wii?
Eén van de eerste FPS in de vorige generatie consoles was TimeSplitters, de game van Free Radical werd snel een succes en kreeg twee sequels op de PS2, de Xbox en de GC. En momenteel wordt er druk gewerkt aan een vierde TimeSplitters.
In een interview liet Free Radical president David Doak weten dat ze TimeSplitters 4 graag op de Wii zouden uitbrengen. Als gamers een petitie zouden houden, zou Second Sight ook naar de Wii kunnen komen. Die game zou perfect werken op de console. Free Radical lijkt dus volledig overtuigd van het succes van de Wii, maar de uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk bij de publisher. Als Sony of Microsoft de game oppikken, is een Wii-versie natuurlijk geen optie.
Tsjah.. Ik heb het toch neit meer zo op box-arts.. Allemaal jochies van 15 met mad photoshop skillz die een cover in elkaar rousen, en die vervolgens ergens uploaden.. Vervolgens hoor je nooit meer wat vab zo'n game voor de Wii.. No, i'm not gonna hold my breath anymore..quote:
klikquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah.. Ik heb het toch neit meer zo op box-arts.. Allemaal jochies van 15 met mad photoshop skillz die een cover in elkaar rousen, en die vervolgens ergens uploaden.. Vervolgens hoor je nooit meer wat vab zo'n game voor de Wii.. No, i'm not gonna hold my breath anymore..![]()
![]()
Ik zag het ook. Dalijk SPM halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:18 schreef GekkeMat het volgende:
Weet niet zeker of het al eerder is gemeld maar bij de Mediamarkt in Eindhoven is de Wii voor 222 euro te koop nu en verschillende spellen voor 33 euro ( onder andere SPM en RE4 )
Ik ga hem vanaaf halen denk ik
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
TimesplittersEindelijk een echte shooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |