Hier ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht, zegt me niets.
En dat zegt iemand die Comfortably Numb van Pink Floyd niet kent?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef ranja het volgende:
ach ja, het is weer Nederlands en niemand weet waar het over gaat
Sinds wanneer is dat Nederlandsquote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die Comfortably Numb van Pink Floyd niet kent?![]()
tja, en dat van iemand die nog nooit van Pete Philly & Perquisite heeft gehoord..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef ranja het volgende:
ach ja, het is weer Nederlands en niemand weet waar het over gaat
Dat is About, leuke en vage muziek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef ranja het volgende:
van het Cock Rock label.
ook op dat label deze artiest(en) op deze door mij gemaakte foto. wie is/zijn dit?
[afbeelding]
beetje ondergewaardeerd ook geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef Krissinas het volgende:
Dat is About, leuke en vage muziek.
Best wel ja. Heb ze nu 2x gezien, allebei de keren in de Melkweg. Maar kan nooit echt vinden waar ze spelen enzo...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:48 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje ondergewaardeerd ook geloof ik
Krissinas +1 en nieuwe vraag
[afbeelding]
Die was wel heel makkelijk blijkbaar dus....quote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef bukgeit het volgende:
Manu Chao
MadMaster +1quote:Op woensdag 19 september 2007 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Kraftwerk
Babys
Technotronic
Sade
Queen
Deftones
Gogol Bordello
Kaiser Chiefs
Majestic (???, weet niks te verzinnen, zelfs niet met 'ij'-combinatie)
Hakkuhbar
Talking Heads
Communards
Tin Machine
Bronski Beat
Bap
Sequencial
Partridge Family
Los Lobos
Waterboys
Deus
Tavares
Rowwen Hèze
Sex Pistols
Boyz II Men
Biz Kids
Dubbele vervolgvraag...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet ook het wie: Alphabet City, ABC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Sack_Blabbath op 19-09-2007 18:45:59 ]Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |