Niet voor het eerst, nee, maar toch...quote:De legendarische punkband The Sex Pistols gaan de dertigste verjaardag van de release van hun beroemde (enige) album "Never mind the bollocks" vieren met een concert, zo meldt BBC Online.
John Lydon (ex-Rotten), Steve Jones, Paul Cook en Glen Matlock -de originele samenstelling van de Sex Pistols- zullen de punknostalgici verheugen op 8 november in de Londense Brixton Academy. Het overleden beruchte groepslid Sid Vicious is er om evidente redenen niet bij.
Ranja+1quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef ranja het volgende:
Donna Summer
We hebben 't allebei goedquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat DDD ook maar 1 persoon was.... maar niet wie ik zoek dus.
quote:Duran Duran Duran is a breakcore band consisting of Ed Flis, Michael Chaiken, and Tony Gabor. Philadelphia-based Ed Flis is the main working member and does most live shows by himself.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht, zegt me niets.
En dat zegt iemand die Comfortably Numb van Pink Floyd niet kent?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef ranja het volgende:
ach ja, het is weer Nederlands en niemand weet waar het over gaat
Sinds wanneer is dat Nederlandsquote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die Comfortably Numb van Pink Floyd niet kent?![]()
tja, en dat van iemand die nog nooit van Pete Philly & Perquisite heeft gehoord..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef ranja het volgende:
ach ja, het is weer Nederlands en niemand weet waar het over gaat
Dat is About, leuke en vage muziek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef ranja het volgende:
van het Cock Rock label.
ook op dat label deze artiest(en) op deze door mij gemaakte foto. wie is/zijn dit?
[afbeelding]
beetje ondergewaardeerd ook geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef Krissinas het volgende:
Dat is About, leuke en vage muziek.
Best wel ja. Heb ze nu 2x gezien, allebei de keren in de Melkweg. Maar kan nooit echt vinden waar ze spelen enzo...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:48 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje ondergewaardeerd ook geloof ik
Krissinas +1 en nieuwe vraag
[afbeelding]
Die was wel heel makkelijk blijkbaar dus....quote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef bukgeit het volgende:
Manu Chao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |