abonnement Unibet Coolblue
pi_53391201
Nou, ik kocht ze wel altijd hoor (heb er niet overdreven veel, stuk of 80 gok ik), tot we nieuwsgroepen enzo ontdekten. Ik had maar een paar bands waar ik (vrijwel) alles van kocht en nogal wat acts waarvan ik maar enkele nummers OK vind, moet je dan al die CDs kopen? Of een Best Of? Iig, van het 1 komt het ander... de stereo staat nog in verhuismodus in een andere kamer, de PC staat wel in de woonkamer -> MP3s draaien. Downloaden doe ik in 1e instantie om te kunnen proefluisteren, bevalt het, laat ik ze staan, anders delete ik ze.

Ik gunde dit meisje het geld gewoon. . Oh en waarom heeft ze geen tourshirts enzo te koop? . Had ze die bij het concert wel?

Wanneer draai jij de mp3s en wanneer de CD?
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:45:29 #52
136283 knars
Teethgrinder
pi_53392816
Ik draai eigenlijk geen cds meer, behalve op mijn werk-laptop. Mijn cds draaien bijna alleen nog maar als ik ze uitleen of als ik ze aan het rippen ben voor op mijn pc. Afgelopen week voor het eerst sinds augustus 2004 weer cds gekocht (die ik overigens al als mp3 had ), daarvoor gaf ik maandelijks wel een euro of 80-120 uit aan cds of platen.
pi_53399478
Ik koop regelmatig cd's.
Zet ze op kantoor regelmatig op, want daar kan ik geen mp3's luisteren en radio begint me vaak al snel te irriteren. En ik heb altijd wat bij me als ik met de auto ben. En thuis zet ik ook regelmatig wat op als Kink FM me begint te irriteren.
Maar ik luister ook veel mp3's.
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 11:28:32 #54
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53400861
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef dwerg het volgende:
Ik vraag me af of belsen nog iets aan kermis doet.
Ja; vluchten.

En ik koop toch ook wel regelmatig CD's, al is het alleen maar voor de heb.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_53401226
* bartrid straks voor een weekje naar Portugal voor werk.

En ik koop ook regelmatig cd's, ik heb helemaal niks met mp3's (ik heb dan wel een gedeelte cd's in mp3 maar da's alleen voor mijn mp3 speler)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zondag 23 september 2007 @ 12:01:40 #56
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53401481
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef bartrid het volgende:
En ik koop ook regelmatig cd's, ik heb helemaal niks met mp3's (ik heb dan wel een gedeelte cd's in mp3 maar da's alleen voor mijn mp3 speler)
Same here! Ik koop gewoon CD's, en die zet ik vervolgens om voor op mijn MP3-speler. Wel ruk dat er dan soms beveiliging op zit, ik heb geen zin om via een hoop gepruts dat te omzeilen.
Downloaden doe ik in principe nooit, veel te voorzichtig dat ik allerlei zut binnenhaal.

Gisteren de nieuwe Ministry gekocht en dan weet je weer waarom je het origineel wil hebben: dat artwork is "priceless"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53401707
Oh fuck ja die moet ik ook nog bestellen, goed dat je me eraan herinnert
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_53402543
Ik download regelmatig en koop ook nog (te)veel cd's. Maar ik koop niet zo snel "dure" (lees: net uitgekomen) cd's, alleen als ik ze echt graag wil hebben. Dus veel nieuwe dingen laat ik in eerste instantie aan me voorbij gaan en die pik ik dan later wel weg uit de midprice of opruimingsbakken. En ik kan sinds kort gewoon rechtstreeks bij de distributeur voor inkoopprijs cd's kopen, dat is ook erg verleidelijk... (dan nog betaal je voor nieuwe releases makkelijk 10 tot 20 euro trouwens )
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 23 september 2007 @ 12:50:34 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53402640
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik kan sinds kort gewoon rechtstreeks bij de distributeur voor inkoopprijs cd's kopen


Sack, vriend
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53402646
Weet er trouwens iemand waar je een leuk systeem kan vinden waarmee je je cd's als een soort collage aan je muur kan hangen. Ikea had dat vroeger, maar daar hebben ze 't niet meer
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_53402798
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:50 schreef Mark het volgende:

[..]



Sack, vriend
Stel je er niet heeeeeeeeel veel van voor hoor. 't Is hooguit een paar euro goedkoper. En voor nieuwe (populaire) releases is CD-Wow inclusief BTW en verzending goedkoper dan de inkoopprijs exclusief BTW
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_53403441
Ik koop nieuwe cd's meestal of bij Play of CDwow voor 10 pond (15 euro) en met een beetje geluk heeft Amazon Marketplace ze nog wel goedkoper. Verder de lokale Charity shop en tweedehandszaak. Laatst 8 cd's voor minder dan 25 pond....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_53404568
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:55 schreef Modus het volgende:
Ik gunde dit meisje het geld gewoon. . Oh en waarom heeft ze geen tourshirts enzo te koop? . Had ze die bij het concert wel?
Geen shirts gezien. Alleen haar houthakkersoverhemd.
quote:
Wanneer draai jij de mp3s en wanneer de CD?
Ik heb vaak een cd bij me als ik (alleen) met de auto ben. Vorig jaar heb ik onderweg heel veel naar The Pipettes geluisterd. En thuis zet ik ook regelmatig wat op als de radio me begint te irriteren. Maar ik luister ook veel mp3's.
I intend to live forever, or die trying.
pi_53404643
En speciaal voor belsen wat foto's van het jaarlijkse hoogtepunt van de kermisweek (nee, niet het frikandellen eten): het bloemencorso.
I intend to live forever, or die trying.
pi_53406013
Nou wat Mark zei is idd wel OK, wel de CD kopen en deze dan gewoon omzetten naar MP3, die draai ik nu eenmaal vaker. Maar dan nog, rustig een album leren kennen voor je het evt. koopt gaat nog altijd beter als je het kan downloaden dan ff snel in een winkel luisteren. Alleen... als ie dan bevalt, heb je ook zoiets van 'ja, nu ook nog eens de CD kopen '.

.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 september 2007 @ 15:34:48 #66
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_53407365
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:51 schreef Modus het volgende:
Nou wat Mark zei is idd wel OK, wel de CD kopen en deze dan gewoon omzetten naar MP3, die draai ik nu eenmaal vaker. Maar dan nog, rustig een album leren kennen voor je het evt. koopt gaat nog altijd beter als je het kan downloaden dan ff snel in een winkel luisteren. Alleen... als ie dan bevalt, heb je ook zoiets van 'ja, nu ook nog eens de CD kopen '.

.
misschien moet je 'm dan eerder kopen, nog voordat je 'm "rustig hebt leren kennen". Dus wel wat luisteren, bevalt het, dan kopen, en dan nog meer er in ontdekken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_53407864
Ik luister vooral veel bootlegs, die ik van site als dimeadozen.org afhaal. Ik luister dus vooral flac's. Heb daarom zelfs speciaal een portable audiospeler aangeschaft die flac aankan: Iaudio.

Dan luister ook rare dingen die ik niet ken. Zoals Mojo Dixon:
"Elvis is still alive:
why do you think they call it e-mail?"

Wedden dat ik Mojo Dixon cd's nog wel een keer in een bak met obscure shit tegenkom (ik gok op Da Capo )?
pi_53412445
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:01 schreef dwerg het volgende:
En speciaal voor belsen wat foto's van het jaarlijkse hoogtepunt van de kermisweek (nee, niet het frikandellen eten): het bloemencorso.
Wat was nu eigenlijk de beste tactiek voor het frikandellen eten??
pi_53412667
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat was nu eigenlijk de beste tactiek voor het frikandellen eten??
Lintworm? Geamputeerde smaakpapillen?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 22:20:45 #70
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53417847
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:01 schreef dwerg het volgende:
En speciaal voor belsen wat foto's van het jaarlijkse hoogtepunt van de kermisweek (nee, niet het frikandellen eten): het bloemencorso.
Ja, geweldig die startte hier voor de deur en nu zit er nog weer een deuk in mijn auto.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zondag 23 september 2007 @ 22:21:18 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53417861
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat was nu eigenlijk de beste tactiek voor het frikandellen eten??
Jong beginnen te werken aan je training:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 23:05:13 #72
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53419449
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zondag 23 september 2007 @ 23:35:36 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53420315
Sorry, ik heb niks met de 70's
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53424657
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef Jumparound het volgende:
een vriend van me heeft gewonnen trouwens... 15 frikandellen
15 frikandellen, dat hadden jullie toch ook wel gekund Belsen en dwerg?
  Moderator maandag 24 september 2007 @ 09:34:16 #75
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53424959
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

15 frikandellen, dat hadden jullie toch ook wel gekund Belsen en dwerg?
Ik eet geen frikandellen.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')