topsnelheid > gas los > bwoooaap tot bepaalde snelheid/toeren > gaat weer verder naar topquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:53 schreef fs180 het volgende:
dan zou je ze kunnen vervangen ja, denk dat dat ongeveer een goede tijd is. maar ben niet zeker hoor
ze moeten wel langer mee kunnen gaanhoor, maar preventief vervangen is altidj goed, maar al foto van bougie gemaakt?
en wat is het precies, gewoon minder toeren als je op top rijd, dat ie terugvalt?
ik had het niet over jou, plus.. wft lul jij nou manquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
topsnelheid > gas los > bwoooaap tot bepaalde snelheid/toeren > gaat weer verder naar top
Misschien zit ik verkeerdMaar kan zijn dat de verbranding het niet meer bij kan houden zodra je weer gas geeft omdat het zn ritme kwijt is?
Het kan net zo goed zijn dat er onderdruk in je luchtfilter komt door de snelheid (lees 90 kmh) dat het geen lucht meer aan kan zuigen, en dan tot een bepaald toerental en snelheid zakt dat het weer kan worden aangetrokken... Mja snapt wel wat ik bedoel.. kan fout zitten.. maar lijkt mij logisch, vacuum in je carb dat lucht naar buiten trekt, tevens trekt et het mengsel weer terug waardoor er geen mengsel naartoe gaat..? Dus geen ontbranding...
Dat is hetzelfde als dat je je sleutel omdraait en scooter uitzet tijdens de rit en vol gas geeft.. je krijgt hetzelfde effect.. en dan weer aanzet en weer doorgast... iets als dat.
had ik met mn powerfilter dan... met mijn normale filter geen probleem mee gehad, bij 90 helemaal niet, zelfs niet bij 100.. zodra powerfilter eronderkwam kreeg ik problemen, en ik had de juiste sproeier erbij![]()
Maarja, en als die zuigerveren niet helpen heb je altijd nieuwe en toch betere compressie als ervoor
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
topsnelheid > gas los > bwoooaap tot bepaalde snelheid/toeren > gaat weer verder naar top
Misschien zit ik verkeerdMaar kan zijn dat de verbranding het niet meer bij kan houden zodra je weer gas geeft omdat het zn ritme kwijt is?
Het kan net zo goed zijn dat er onderdruk in je luchtfilter komt door de snelheid (lees 90 kmh) dat het geen lucht meer aan kan zuigen, en dan tot een bepaald toerental en snelheid zakt dat het weer kan worden aangetrokken... Mja snapt wel wat ik bedoel.. kan fout zitten.. maar lijkt mij logisch, vacuum in je carb dat lucht naar buiten trekt, tevens trekt et het mengsel weer terug waardoor er geen mengsel naartoe gaat..? Dus geen ontbranding...
Dat is hetzelfde als dat je je sleutel omdraait en scooter uitzet tijdens de rit en vol gas geeft.. je krijgt hetzelfde effect.. en dan weer aanzet en weer doorgast... iets als dat.
had ik met mn powerfilter dan... met mijn normale filter geen probleem mee gehad, bij 90 helemaal niet, zelfs niet bij 100.. zodra powerfilter eronderkwam kreeg ik problemen, en ik had de juiste sproeier erbij![]()
Maarja, en als die zuigerveren niet helpen heb je altijd nieuwe en toch betere compressie als ervoor
Ja maar het is wel leipquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:51 schreef Hijacking het volgende:
omg ipho je zit te fucken
gAD DOODquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:48 schreef PallominnoX het volgende:
IcK heb dat ook met mijn earoks.. als ik 120 op mijn auwtoteller rijt dan hout hij in tot du 80 en dan gaat ie kk hard weer doorr naar de 120,
k heb 50snel van pinasco getjoent door mijn buurman en een 14,2 mm carb een jaszoennie z uitlaat???? kan iemant mij helpe??????????????
greeettzz laters:D:D:D:D
ik moest bijna lachenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Geqxon het volgende:
Tyfus, rollerbank. 2.5kw+. Mijn Runner in nu in beslag genomen
nee, kijk mijn tomosquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
gewoon verkeerde sproeier joh, warm weer, dan is je hoofdsproer verkeerd, neem een kleiner, maar niet nu doen he, pas in de zomer weer, nu staat ie vast wel goed afgesteld?
[afbeelding]
tjek die vrok dan he![]()
![]()
Brommersquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:17 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
nee, kijk mijn tomos![]()
Tenminste wel met fatsoenlijke rem
![]()
edit, en voorvork netjes aangepast zodat ie beter veert en niet zo lang is![]()
[afbeelding]
ik heb niets aangepastquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:17 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
nee, kijk mijn tomos![]()
Tenminste wel met fatsoenlijke rem
![]()
edit, en voorvork netjes aangepast zodat ie beter veert en niet zo lang is![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |