Zielig ventje dan toch he?quote:Op zondag 16 september 2007 20:24 schreef Treveo het volgende:Mooie dubbel van Ferrari!
Lewis moet niet zo zeiken dat Fernando opeens hem afsneed. Zo is Fernando gewoon... die kan het niet hebben dat Lewis zijn positie pakt
quote:Hamilton richt zich op Alonso, niet op Ferrari
'Het wordt close'
[16-09] ,,Het had beter gekund, we moeten ons verbeteren”, dat was Lewis Hamiltons omschrijving van een weekendje Ardennen. Met nog drie races voor de boeg is zijn eens zo ruime voorsprong geslonken tot twee punten.
[.. lees verder in de bovende genoemde link ..]
.
En om dit soort opgehemel heb ik een hekel aan Hamilton en zijn fans.quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef Sally het volgende:
En om deze mentaliteit bewonder ik Lucky Lewis Hamilton, akbma Brookie(c)
Volgens mij laat Lewis zich niet kisten!!!
[..]
Ron Dennis vond het best wat Fernando deed, dus ik denk het niet, héquote:Op zondag 16 september 2007 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zielig ventje dan toch he?![]()
![]()
Goh: zou er nog een protest komen van McLaren/Hamilton omdat Fernando misschien niet zijn lijn verdedigde, maar expres, willens en wetens, Hamilton naar buiten duwde?
Tijdens de race kwam er geen "Car #1 under investigation by the stewards" of iets van die strekking...
Of is McLaren nu helemaal murw gemaakt en monddood geworden omdat er vooral geen slapende honden wakker gemaakt mochten/moeten worden?![]()
![]()
![]()
Hoort bij het racen, maar of de actie van Alonso echt heel netjes was te noemen... Geeft wel aan dat het in deze fase van het kampioensschap hard tegen hard gaat en dat er geen cadeautjes worden weggegeven. Had er niet aan moeten denken dat het fout zou zijn gegaan want dan had je de poppen echt aan het dansen gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
En we hebben een jankende Hamilton: http://www.autosport.com/news/report.php/id/62463
Verdedigde FA nou zijn lijn of zat ie echt fout?
[..]
Sodemieter op Hamilton, wie is er nou door het slijk gehaald de afgelopen week?
En Renault zou eerst zijn coureurs voor volgend seizoen al in Monza bekend maken. En daar is voorlopig ook weinig van terecht gekomen. Dus mijn vermoeden is dat Renault op de achtergrond bezig is met Alonso. Maar één van de redenen dat we daar voorlopig nog niks van zullen horen is die eventuele zaak die McLaren tegen Renault zou kunnen aanspannen. Al is het ook afwachten hoeveel daar van waar is.quote:Op zondag 16 september 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoort bij het racen, maar of de actie van Alonso echt heel netjes was te noemen... Geeft wel aan dat het in deze fase van het kampioensschap hard tegen hard gaat en dat er geen cadeautjes worden weggegeven. Had er niet aan moeten denken dat het fout zou zijn gegaan want dan had je de poppen echt aan het dansen gehad.
Begin wel steeds meer te twijfelen of we het huidige rijdersduo nog wel terug zien bij McLaren... Als Ron Dennis nu ook al vaag begint te doen over het komende seizoen dan speelt er wel wat en ook de uitspraken van de manager van Alonso komen voor mij op een "vreemd" moment.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En om dit soort opgehemel heb ik een hekel aan Hamilton en zijn fans.
Dat denk ik ook, jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Renault zou eerst zijn coureurs voor volgend seizoen al in Monza bekend maken. En daar is voorlopig ook weinig van terecht gekomen. Dus mijn vermoeden is dat Renault op de achtergrond bezig is met Alonso. Maar één van de redenen dat we daar voorlopig nog niks van zullen horen is die eventuele zaak die McLaren tegen Renault zou kunnen aanspannen. Al is het ook afwachten hoeveel daar van waar is.
Eventueel zie ik Alonso zelfs nog wel een jaartje op de bank zitten, want als dat verhaal van die chantage van hem richting Dennis waar is denk ik dat zijn positie eigenlijk onhoudbaar is binnen het team.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Renault zou eerst zijn coureurs voor volgend seizoen al in Monza bekend maken. En daar is voorlopig ook weinig van terecht gekomen. Dus mijn vermoeden is dat Renault op de achtergrond bezig is met Alonso. Maar één van de redenen dat we daar voorlopig nog niks van zullen horen is die eventuele zaak die McLaren tegen Renault zou kunnen aanspannen. Al is het ook afwachten hoeveel daar van waar is.
Eventueel zie ik Alonso zelfs nog wel een jaartje op de bank zitten, want als dat verhaal van die chantage van hem richting Dennis waar is denk ik dat zijn positie eigenlijk onhoudbaar is binnen het team.
Sea Legs vind ik een leuker nummer van The Shins
Dat, dus.quote:Op zondag 16 september 2007 17:36 schreef Slein83 het volgende:
Ach, Alsonso zit allang met zijn hoofd bij een ander team! Ze frustraties nemen de bovenhand, misselijk ventje! En Hamilton moet zich met 1 ding bezig houden en dat is racen!
om trots op te zijnquote:
Omdat de populariteit van Alonso in het geding zou komen. En dat zou niet goed zijn voor zijn marktwaarde en niet voor een eventuele overgang anar een ander team. Merchandising zou minder kunnen worden etc.quote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef Treveo het volgende:
Waarom zegt de manager van Fernando dan dat hij niet vertrekt? Dat zegt hij echt niet zomaar ofzo
Ehm.. ik doe een gooi:quote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef Treveo het volgende:
Waarom zegt de manager van Fernando dan dat hij niet vertrekt? Dat zegt hij echt niet zomaar ofzo
had dan geen wereldkampioen constructeurs gedaan dit jaar. Nu ging het ook nergens over. waarom heeft Renault de punten nog terwijl ze openlijk hebben toegegeven dat ze informatie van mclaren hadden? Dit constructeurskampioenschap moeten ze gewoon schrappen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als Mclaren het zou worden, was het helemaal crap geweest.
Tja, Mclaren moet dan naar de WMSC stappen om een klacht in te dienen tegen Renault. Moet de Fia niet doen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:50 schreef WEST het volgende:
[..]
had dan geen wereldkampioen constructeurs gedaan dit jaar. Nu ging het ook nergens over. waarom heeft Renault de punten nog terwijl ze openlijk hebben toegegeven dat ze informatie van mclaren hadden? Dit constructeurskampioenschap moeten ze gewoon schrappen.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:25 schreef ElmarO het volgende:
quote:Eventueel zie ik Alonso zelfs nog wel een jaartje op de bank zitten, want als dat verhaal van die chantage van hem richting Dennis waar is denk ik dat zijn positie eigenlijk onhoudbaar is binnen het team.
Van The Shins ken ik eigenlijk alleen Australia en Phantom Limb, maar Sea Legs zal ik ook eens gaan checken.quote:Sea Legs vind ik een leuker nummer van The Shins
Ferrari kan niets doen aan de zaken die McLaren gedaan heeft en voor gestraft is.quote:
de rest kan er niets aan doen dat ferrari al jaren de boel belazerdquote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ferrari kan niets doen aan de zaken die McLaren gedaan heeft en voor gestraft is.
Laat maar. Een serieuze discussie met jou valt hier toch niet over te voeren.quote:Op zondag 16 september 2007 23:00 schreef WEST het volgende:
[..]
de rest kan er niets aan doen dat ferrari al jaren de boel belazerd
Cool! Leuk om te horen dat er iig iemand een leuke dag hadquote:Op zondag 16 september 2007 23:02 schreef SlaggY het volgende:
Is de herhaling al gweest op RTL7? Het zou nu bezig moeten zijn, maar ik zie nu buitenlands voetbal (wat erna geprogrameerd staat),
Ik ben trouwens vandaag naar het circuit geweest (had geen kaarten). Gewoon richting Francochamps gereden en vanaf daar door het bos naar de rand van het circuit gelopen. Tegen mijn verwachtingen in had ik een prima zicht op de eerste bocht en (in mindere mate) op de Eua Rouge.Was geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |