Gaat niet gebeuren, hij mag Raikkonen niet voorbij. Kimi heeft nog best een kansje, als de volgende races ook zo gaan...quote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef -Hans- het volgende:
Zou het wel lachen vinden als Massa zou winnen.
Tijden van Kimi zijn nu ook weer wat beter.quote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, hij mag Raikkonen niet voorbij. Kimi heeft nog best een kansje, als de volgende races ook zo gaan...
Toch leuk van hemquote:
Zie zelfs z'n mooie smile niet meer.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom op, Lewis: naar de camera en naar de sidepod wijzen. Je weet wel, zoals dat kutmietje uit Oviedo het ook doet.
RTL7quote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, nu mooi overschakelen naar de BBC voor de MotoGP..
Heb nu al meer inhaalacties gezien dan in een seizoen Formule 1... Geweldig gevecht om P1.quote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, nu mooi overschakelen naar de BBC voor de MotoGP..
Sodemieter op Hamilton, wie is er nou door het slijk gehaald de afgelopen week?quote:"He only took one point from me today. It's been a tough week, and for sure a lot tougher week for me than for Fernando because ... I won't say any more.
Alonso zeurt altijd over dit soort gebeurtenissen, en hij krijgt dan nooit gelijk. Hamilton nu dus ook niet. Zeikerdquote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
En we hebben een jankende Hamilton: http://www.autosport.com/news/report.php/id/62463
Verdedigde FA nou zijn lijn of zat ie echt fout?
Ik ben absoluut geen fan van Alonso, maar volgens mij deed hij daar niks fout.quote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
En we hebben een jankende Hamilton: http://www.autosport.com/news/report.php/id/62463
[..]
Sodemieter op Hamilton, wie is er nou door het slijk gehaald de afgelopen week?
Hm, McLaren toch? Of vergis ik me nou helemaal...quote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat, dus.quote:Op zondag 16 september 2007 17:36 schreef Slein83 het volgende:
Ach, Alsonso zit allang met zijn hoofd bij een ander team! Ze frustraties nemen de bovenhand, misselijk ventje! En Hamilton moet zich met 1 ding bezig houden en dat is racen!
Wie er door het slijk gehaald is, ehm. Je kan beter vragen wie speelt er een hoofdrol: Alonso en dat heeft hij aan zich zelf te danken. Alonso graaft zijn eigen graf door dit soort geintjes uit te halen op de baan dan wel naast de baan. En het allerergste is dat hij andere er gewoon weg bijnaait. Kortom het is spijtig dat hij volgend jaar weer in een auto zit, want wat mij betreft hoeft die in geen enkele autosport meer terug te komen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
lol, die site staat juist hoog aangeschreven.quote:Op zondag 16 september 2007 17:45 schreef Sally het volgende:
P.S. De site die je noemt., autosport.com, vind ik eerlijk gezegd een sensatiesite.
Ik heb niet alles uit het #f1-kanaal gekopieerd...quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
lol, die site staat juist hoog aangeschreven.
In ieder geval, de kans dat Alonso volgend seizoen nog in een team zit met Hamilton is nihil. En voor wat betreft de trucjes, een één of andere duitser in een rood kostuum met schu van voren en macher van achteren kon er ook wat van. Al zeurde die wel een stuk minder.
deze?quote:Op zondag 16 september 2007 13:04 schreef Dos37 het volgende:
Spa
Met de mooiste inhaal actie ooit van Hakkinen
Schumacher was geval apart, Alonso denkt ineens dat die god is en alles kan en mag. Alle vingertjes die hij vanuit zijn auto opstak naar andere coureurs voor niks. Het zeikerige gedrag wat hij nu heeft.quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
lol, die site staat juist hoog aangeschreven.
In ieder geval, de kans dat Alonso volgend seizoen nog in een team zit met Hamilton is nihil. En voor wat betreft de trucjes, een één of andere duitser in een rood kostuum met schu van voren en macher van achteren kon er ook wat van. Al zeurde die wel een stuk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |