Jammer dat jij het interpretatie vermogen van eenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Jammer dat er altijd zo weinig vertrouwen is onder Feyenoorders. Er waren hier zelfs mensen die vooraf hadden getekend voor 1-1 bij Roda JC![]()
We hebben dit seizoen laten zien zeer goed te kunnen voetballen en bovendien doen we het altijd goed tegen PSV.
Met dit materiaal zou dat niet mogen, we moeten minimaal gelijkwaardig zijn, zeker met de resultaten en het spel van onze 1e 4 wedstrijden in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:42 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat als psv gewoon beter is? Gek zou dat zijn he? Onmogelijk zelfs
En een spits als Makaay zou 1 keer moeten kunnen scoren tegen PSV, dus 0-1, deal?quote:Natuurlijk moet je met 3 punten terug willen komen, maar een gelijkspel is gewoon een prima resultaat (of ze moeten de helft van hun spelers kwijtraken tegen CSKA). En Bert zal zeker niet vol voor de winst gaan. Belangrijkste zal voor hem zijn dat we de nul houden, dan spelen we sowieso gelijk. En dat zou trouwens voor ons beter zijn dan voor psv.
quote:edit: En ook ik zit zondag natuurlijk te schelden op de bank dat ze godverdomme die kutboeren op moeten rollen met hun kutselectie en dat een gelijkspel niet genoeg is.
Reeel is dat wij tot nu toe verreweg het meest overtuigende voetbal van Nederland spelen en 1e staan met een zeer goed doelsaldo. PSV had al tegen Twente en Vitesse moeten verliezen.quote:maar echt reëel![]()
Onzin, er werd hier vorige week nog geroepen dat een punt bij Roda netjes zou zijn. Dat noem ik geen vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jammer dat jij het interpretatie vermogen van een [afbeelding] hebt.
Iedereen heeft er hier vertrouwen in, 100%.
Dat kan, maar zo sterk is PSV niet. Het zou gewoon onnodig zijn om daar te verliezen.quote:Alleen kun je tegen psv gewoon tegen een gelijkspel of erger aanlopen, zo reëel moet je gewoon zijn.
Wat bedoel je met koste wat het kost?quote:En vooraf wil iedereen winnen natuurlijk, maar als er niet meer in blijkt te zitten dan een gelijkspel kan ik daar tegen psv vrede mee hebben. Verder vind ik ook dat ze voor die 3 punten moeten gaan, maar niet koste wat t kost.
Nog kutter? Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Die zullen wel weer een penalty krijgen of winnen door een zondagsschot van Huntelaar. Bovendien speelt AZ nog kutter dan Ajax momenteel.
Je kan toch niet verwachten dat jullie met dit elftal dat pas net bij elkaar is, zomaar even gaat winnen bij PSV dat een elftal heeft dat al jaren top presteert. Bovendien speelt PSV ook nog eens thuis, dus een overwinning voor PSV lijkt mij meer conform de realiteit dan een overwinning voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met dit materiaal zou dat niet mogen, we moeten minimaal gelijkwaardig zijn, zeker met de resultaten en het spel van onze 1e 4 wedstrijden in het achterhoofd.
[..]
Nee, dat is het ook niet. Maar Roda deed het tot zondag gewoon heel goed en Feyenoord was nog niet echt getest, dus dat er dan een beetje gereserveerd wordt geantwoord begrijp ik wel. Ik vind dat we daar goed weggekomen zijn want na de 1-0 had ik er weinig vertrouwen meer in, Roda speelde gewoon beter.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, er werd hier vorige week nog geroepen dat een punt bij Roda netjes zou zijn. Dat noem ik geen vertrouwen.
[..]
Dat weet je nu simpelweg nog niet, misschien speelt lazovic wel de beste wedstrijd van z'n leven, pakt Gomes alle ballen, heeft Makaay een off-day. Er speelt zoveel mee. Vooraf gezien maakt Feyenoord inderdaad een goede kans, maar ook niet naar mijn mening.quote:Dat kan, maar zo sterk is PSV niet. Het zou gewoon onnodig zijn om daar te verliezen.
[..]
Nou, als ik jou mmoet geloven moeten ze vanaf minuut 1 vol op de aanval o psv op te rollen. Als een overwinning erin zit moeten ze er voor gaan maar niet te koste van een verlies.quote:Wat bedoel je met koste wat het kost?
Beide zijn koekebakkers.quote:
Heb je Feyenoord wel gevolgd de afgelopen maand? Zoals v. Halst al aangaf : alle spelers weten precies van elkaar wat ze gaan doen, dat zie je bij veel goals overduidelijk. Blijkbaar is dit team nu al erg goed ingespeeld dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat jullie met dit elftal dat pas net bij elkaar is, zomaar even gaat winnen bij PSV dat een elftal heeft dat al jaren top presteert.
Ik ga ook niet even uit van een overwinning, maar als ik naar de afgelopen 4 wedstrijden van beide clubs zo objectief mogelijk kijk, zou de kansenverhouding 60-40 zijn in het voordeel van Feyenoord.quote:Bovendien speelt PSV ook nog eens thuis, dus een overwinning voor PSV lijkt mij meer conform de realiteit dan een overwinning voor Feyenoord.
Natuurlijk, maar dat geldt net zo goed voor PSV als ons natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Beide zijn koekebakkers.
Malibu is echt hilarisch.
We hebben het nog altijd over het spelletje voetbal, daar waar ook sterke selecties weleens een wedstrijd verliezen. It's all in the game.
PSVquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:35 schreef Suijk het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd nog niet weten waar ik m'n geld op in zou zetten, PSV of Feyenoord.
Dat 2e was nogal overdreven. Maar Vitesse had meer verdiend, in de 2e helft vooral.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe kom je erbij dat Vitesse een punt zou moeten krijgen? Je zei zelfs eerder dat ze hadden moeten winnen!
De eerste 25 minuten was PSV idd erg goed, maar Vitesse had er ook zeker nog wel eentje mogen scoren in de 2e helft.quote:PSV speelde Vitesse de eerste 25 minuten weg, en de enige reden dat Vitesse in blessuretijd nog mocht hopen op een puntje was omdat PSV geen penalty kreeg, en Piet Velthuizen in de goal stond.
Niet mee eens dusquote:Nou ben ik tevreden met de meest klunzige overwinning tegen Feyenoord, maar die tegen Vitesse was dubbel en dwars verdiend.
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, weer 1,5 pagina volgeluld met onzin van iemand die er 0,0 zicht op heeft.
Nee, die club past iets meer bij jou.quote:
In de eerste helft had Feyenoord het zwaar tegen Roda en was Roda gewoon beter. In de tweede helft zijn we op basis van onze eigen kwaliteiten harder gaan werken, maar hadden wel het geluk dat het gelijk beloond werd. Wanneer een doelpunt langer op zich laat wachten vraag ik mij af of er nog zo rustig gevoetbald wordt. Uiteindelijk hebben we er verdiend gewonnen, maar een gelijkspel was ook best mogelijk geweest. In andere woorden zonder het verloop van de wedstrijd is het moeilijk te zeggen wat verdiend is en wat het gaat worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Onzin, er werd hier vorige week nog geroepen dat een punt bij Roda netjes zou zijn. Dat noem ik geen vertrouwen.
Inderdaad. We hebben een leuk elftal en dat ze proberen te winnen is het belangrijkst. Zoals aangeven verliezen soms ook de betere ploegen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef TC03 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in, maar je moet rekening houden met een verlies. Als Feyenoord strijd levert en toch verliest, vind ik het niet zo erg. Als ze zich gemakzuchtig door persoonlijke fouten laten oprollen is het een ander verhaal. Verliezen van PSV is nooit een schande, de manier waarop kan dat wel zijn.
PSV past meer bij jou. Een ploeg die wel de prijzen pakt, want daar draait het allemaal om bij jou. Als je er niet mee kan leven dat je club geen prijs pakt zit je bij Feyenoord echt verkeerd. Ik zie graag prijzen, maar ben ook tevreden met subtop zolang er maar gestreden wordt!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, die club past iets meer bij jou.
En dat is nou net waarom Feyenoord al jaren nou zo weinig prijzen pakt : die mentaliteit die er heerst dat alles wel best is zolang er maar gewerkt wordt. Altijd dat jankerige gedoe als we tegen Ajax of PSV moeten, altijd de underdog en de mindere willen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef snabbi het volgende:
Ik zie graag prijzen, maar ben ook tevreden met subtop zolang er maar gestreden wordt!
Lullig voor hem maar leuk voor jouquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef Tomasso het volgende:
Never mind.
quote:Vincken valt geblesseerd uit bij rentree
Datum: 18-09-07 - Praat mee op het forum!
Tim Vincken heeft dinsdagavond bij Jong Feyenoord al snel het veld moeten verlaten. De aanvaller viel in de begin van het duel met Jong Eindhoven geblesseerd uit. Vincken kreeg last van zijn hamstring, die hem de afgelopen weken langs de kant heeft gehouden.
De vleugelspeler maakte een deel van de voorbereiding met Feyenoord mee, maar moest voor de start van de competitie afhaken vanwege de kwetsuur. Toen hij daarvan hersteld was, speelde zijn knie op, wat een rentree in de weg stond.
Bij zijn rentree in het Feyenoordshirt kreeg hij dinsdag opnieuw last van de hamstring. Wat de ernst van de blessure is, is nog niet bekend
Pfffquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Lullig voor hem maar leuk voor jou![]()
[..]
Verkoopquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PfffM'n oma is nog fitter. Verkoop die gast alsjeblieft aan Heracles ofzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef foetre het volgende:
Verkoop![]()
Geef hem op 5 december aan nec met een chocolade letter en een handje pepernoten.
eensquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
Als Feyenoord Fan mag je wat mij betreft nooit tevreden zijn bij een plaats in de subtop.
Zelfde als Ajax en PSV fan.
Ja want Feyenoord presteert veel minder wanneer een supporter denkt dat het prima is om gelijk te spelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
En dat is nou net waarom Feyenoord al jaren nou zo weinig prijzen pakt : die mentaliteit die er heerst dat alles wel best is zolang er maar gewerkt wordt. Altijd dat jankerige gedoe als we tegen Ajax of PSV moeten, altijd de underdog en de mindere willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |