PSVquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:35 schreef Suijk het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd nog niet weten waar ik m'n geld op in zou zetten, PSV of Feyenoord.
Dat 2e was nogal overdreven. Maar Vitesse had meer verdiend, in de 2e helft vooral.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe kom je erbij dat Vitesse een punt zou moeten krijgen? Je zei zelfs eerder dat ze hadden moeten winnen!
De eerste 25 minuten was PSV idd erg goed, maar Vitesse had er ook zeker nog wel eentje mogen scoren in de 2e helft.quote:PSV speelde Vitesse de eerste 25 minuten weg, en de enige reden dat Vitesse in blessuretijd nog mocht hopen op een puntje was omdat PSV geen penalty kreeg, en Piet Velthuizen in de goal stond.
Niet mee eens dusquote:Nou ben ik tevreden met de meest klunzige overwinning tegen Feyenoord, maar die tegen Vitesse was dubbel en dwars verdiend.
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, weer 1,5 pagina volgeluld met onzin van iemand die er 0,0 zicht op heeft.
Nee, die club past iets meer bij jou.quote:
In de eerste helft had Feyenoord het zwaar tegen Roda en was Roda gewoon beter. In de tweede helft zijn we op basis van onze eigen kwaliteiten harder gaan werken, maar hadden wel het geluk dat het gelijk beloond werd. Wanneer een doelpunt langer op zich laat wachten vraag ik mij af of er nog zo rustig gevoetbald wordt. Uiteindelijk hebben we er verdiend gewonnen, maar een gelijkspel was ook best mogelijk geweest. In andere woorden zonder het verloop van de wedstrijd is het moeilijk te zeggen wat verdiend is en wat het gaat worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Onzin, er werd hier vorige week nog geroepen dat een punt bij Roda netjes zou zijn. Dat noem ik geen vertrouwen.
Inderdaad. We hebben een leuk elftal en dat ze proberen te winnen is het belangrijkst. Zoals aangeven verliezen soms ook de betere ploegen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef TC03 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in, maar je moet rekening houden met een verlies. Als Feyenoord strijd levert en toch verliest, vind ik het niet zo erg. Als ze zich gemakzuchtig door persoonlijke fouten laten oprollen is het een ander verhaal. Verliezen van PSV is nooit een schande, de manier waarop kan dat wel zijn.
PSV past meer bij jou. Een ploeg die wel de prijzen pakt, want daar draait het allemaal om bij jou. Als je er niet mee kan leven dat je club geen prijs pakt zit je bij Feyenoord echt verkeerd. Ik zie graag prijzen, maar ben ook tevreden met subtop zolang er maar gestreden wordt!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, die club past iets meer bij jou.
En dat is nou net waarom Feyenoord al jaren nou zo weinig prijzen pakt : die mentaliteit die er heerst dat alles wel best is zolang er maar gewerkt wordt. Altijd dat jankerige gedoe als we tegen Ajax of PSV moeten, altijd de underdog en de mindere willen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef snabbi het volgende:
Ik zie graag prijzen, maar ben ook tevreden met subtop zolang er maar gestreden wordt!
Lullig voor hem maar leuk voor jouquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef Tomasso het volgende:
Never mind.
quote:Vincken valt geblesseerd uit bij rentree
Datum: 18-09-07 - Praat mee op het forum!
Tim Vincken heeft dinsdagavond bij Jong Feyenoord al snel het veld moeten verlaten. De aanvaller viel in de begin van het duel met Jong Eindhoven geblesseerd uit. Vincken kreeg last van zijn hamstring, die hem de afgelopen weken langs de kant heeft gehouden.
De vleugelspeler maakte een deel van de voorbereiding met Feyenoord mee, maar moest voor de start van de competitie afhaken vanwege de kwetsuur. Toen hij daarvan hersteld was, speelde zijn knie op, wat een rentree in de weg stond.
Bij zijn rentree in het Feyenoordshirt kreeg hij dinsdag opnieuw last van de hamstring. Wat de ernst van de blessure is, is nog niet bekend
Pfffquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Lullig voor hem maar leuk voor jou![]()
[..]
Verkoopquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PfffM'n oma is nog fitter. Verkoop die gast alsjeblieft aan Heracles ofzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef foetre het volgende:
Verkoop![]()
Geef hem op 5 december aan nec met een chocolade letter en een handje pepernoten.
eensquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
Als Feyenoord Fan mag je wat mij betreft nooit tevreden zijn bij een plaats in de subtop.
Zelfde als Ajax en PSV fan.
Ja want Feyenoord presteert veel minder wanneer een supporter denkt dat het prima is om gelijk te spelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
En dat is nou net waarom Feyenoord al jaren nou zo weinig prijzen pakt : die mentaliteit die er heerst dat alles wel best is zolang er maar gewerkt wordt. Altijd dat jankerige gedoe als we tegen Ajax of PSV moeten, altijd de underdog en de mindere willen zijn.
Nee, zoiets speelt in een hele club door. Supporters en de media bepalen voor een groot deel de sfeer bij een club. Als de spelers de indruk krijgen dat ze naar b.v. Eindhoven reizen terwijl de supporters zoiets hebben van : "met 1 punt mag je hier blij zijn, zo goed zijn jullie niet" dan gaan de spelers ook met dat idee naar het Philips-Stadion.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord presteert veel minder wanneer een supporter denkt dat het prima is om gelijk te spelen. Hou jezelf even een spiegeltje voor voor wie er loopt te janken. Niemand roept dat we de mindere zijn. Of we winnen of verliezen hangt af van het spelbeeld. Ik verwacht geen makkelijke wedstrijd en denk dat een gelijkspel best realistisch is en niets om je voor te schamen.
We zullen zien wie er hier het meest realistisch was als we van PSV winnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:51 schreef Happel het volgende:
Volgens mij kent Malibu dat woord niet, realisme.
En hiermee bewijs je juist het gelijk van Happel.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:03 schreef Malibu-06 het volgende:
We zullen zien wie er hier het meest realistisch was als we van PSV winnen
Ik zeg ALSquote:Op woensdag 19 september 2007 07:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
En hiermee bewijs je juist het gelijk van Happel.
Kunnen we dat niet met Collen, Bahia en Tiendalli doen ipv met een ECHTE Feyenoorderquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Verkoop![]()
Geef hem op 5 december aan nec met een chocolade letter en een handje pepernoten.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Vincken, die kneus begint echt een lachertje te worden...
Vorige week weer fit, toen toch nog een week wachten door een kleine blessure.
25 minuten in het veld en wéér een blessure.Zsm lozen die gast.
Die ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet met Collen, Bahia en Tiendalli doen ipv met een ECHTE Feyenoorder
Godverquote:Luigi Bruins heeft de training van vanochtend eerder verlaten dan gepland. De jonge Feyenoorder zal waarschijnlijk de clash met PSV moeten laten schieten, nadat hij door zijn enkel ging (zie foto).
Serginho Greene lijkt, zo nodig, wel mee te gaan met de selectie voor het duel met de Eindhovenaren. Door de blessure van Bruins zit Feyenoord nog dieper in de problemen in de aanval. De komst van Lee is dan ook zeer gewenst.
Bron:FR12
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef hippo-clippo het volgende:
vincken weer eruit, die gast kan gewoon continue in een rolstoel
[afbeelding]
timmy vincken
![]()
Zo zie je maar dat rationeel denken en reageren meer zin heeft, dan alleen maar als een kip gaan kop roepen dat Feijenoord gaat winnen en meedoet om het kampioenschap...quote:
Ze doen ook mee, hoe lang alleen is de vraagquote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat rationeel denken en reageren meer zin heeft, dan alleen maar als een kip gaan kop roepen dat Feijenoord gaat winnen en meedoet om het kampioenschap...
Had liever Europees ver gekomen dan nu 2e ofzo te worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:02 schreef PyTh het volgende:
Voordeel gedurende de competitie is natuurlijk wel dat feijenoord niet Europees in aktie hoeft te komen.
Hij heeft nog niet meegetraind hoor, en als hij dat morgen ook niet doet, speelt hij zondag ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij is niet geblesseerd en traint al mee, hij zou dus mee moeten kunnen doen ja.
Hij zou toch dinsdag (gisteren) aansluiten bij de selectie?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet meegetraind hoor, en als hij dat morgen ook niet doet, speelt hij zondag ook niet.
idd die gast moet eerst ingespeeld raken op de rest. miss een idee om hem als wissel te brengen evtquote:Op woensdag 19 september 2007 17:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet meegetraind hoor, en als hij dat morgen ook niet doet, speelt hij zondag ook niet.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
idd die gast moet eerst ingespeeld raken op de rest. miss een idee om hem als wissel te brengen evt
Tja ik denk dat we niet met de huidige selectie zouden zitten, als we gewoon europees hadden gehaald. Nu zag de gehele buitenwereld dat er echt iets moest gebeuren, en waardoor Van Bronckhorst eerder geneigd was om Feijenoord uit het dal te trekken. Toen kwam het domino effect, denk ik dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Had liever Europees ver gekomen dan nu 2e ofzo te worden.
Toch wel weer aardig gedaan. Snap alleen nooit wat het nut is om zoveel spelers uit het 1e elftal mee te laten spelen, ten opzichte van de ontwikkeling en doorstroming van de eigen jeugd.quote:OOK JONG EINDHOVEN GEEN OBSTAKEL VOOR JONG FEYENOORD: 5-2
Jong Feyenoord heeft dinsdagavond goede zaken gedaan in de beloftencompetitie. Op eigen veld werd Jong Eindhoven met 5-2 verslagen. Pieter Collen maakte de eerste twee doelpunten voor de Rotterdammers. Vervolgens zette ook Georginio Wijnaldum twee treffers achter zijn naam. Michael The maakte uit een strafschop de vijfde voor Feyenoord. Het uitvallen van Tim Vincken betekende een flinke tegenvaller voor trainer Raymond Verheijen.
Jong Feyenoord - Jong Eindhoven 5-2
Scoreverloop: 14e 1-0 Collen 21e' 2-0 Collen 31e 3-0 Wijnaldum 38e 4-0 Wijnaldum 51e 5-0 The 63e 5-1 72e 5-2
Opstelling Jong Feyenoord:
Mulder; Collen, J. Buijs, Ozcelik, Waisapij (75e K. Wattamaleo); Lensky (46e S. Davids), Vincken (21e Poldervaart), Anes Ribeiro; The, Wijnaldum, Biseswar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |