Had je wat interessants te melden Zwans??quote:Op zondag 16 september 2007 14:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
-edit- Dacht dat dit het liveverslagentopic was.
Ja, nu kan 'ie er ook niet goed bij en is het 1-0quote:Op zondag 16 september 2007 14:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld kan hij er niet goed bij en schiet iemand anders hem in de korte hoek. Ik vind het ook een fout hoor, maar het was gewoon tricky.
Ik had jou nog nooit daar gezien.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Had je wat interessants te melden Zwans??
Moment, even zoeken...quote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had jou nog nooit daar gezien.
En Feyenoord ineens wint wel.
Bij deze uit Feyenoordtopic deel 6 oid... En zo zijn er nog meerquote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had jou nog nooit daar gezien.
En Feyenoord ineens wint wel.
Bovendien is er een tijd geweest dat ik idd diep teleurgesteld was over de prestaties van Feyenoord en terecht lijkt mij, ik heb mij in die tijd ook wat afzijdig gehouden. Nu ik in het buitenland zit, kijk ik dus geen voetbal op TV, dan zijn dit de plekken waar je dan terugkeert...quote:Op maandag 31 maart 2003 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
Alleen PiSVee kan nog een probleempie worden
Ach, krijgt Bahia tenminste een kans om zich te bewijzen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar waarschijnlijk kruisband gescheurd.
Ik heb toch liever Vlaar tegen PSV.quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, krijgt Bahia tenminste een kans om zich te bewijzen.
Het seizoen is nog lang vriend.quote:Op zondag 16 september 2007 14:29 schreef Joeriii het volgende:
Zeau, waar zijn die neusjes nou dat we punten gingen verliezen in Kerkrade?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef Chadi het volgende:
Daar kom feyenoord heel erg goed weg.
Maar punten in Kerkrade verliezen we dit seizoen in elk geval niet meerquote:Op zondag 16 september 2007 14:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang vriend.
Tuurlijkquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
Ze hebben gewoon verdiend gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |