Had je wat interessants te melden Zwans??quote:Op zondag 16 september 2007 14:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
-edit- Dacht dat dit het liveverslagentopic was.
Ja, nu kan 'ie er ook niet goed bij en is het 1-0quote:Op zondag 16 september 2007 14:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld kan hij er niet goed bij en schiet iemand anders hem in de korte hoek. Ik vind het ook een fout hoor, maar het was gewoon tricky.
Ik had jou nog nooit daar gezien.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Had je wat interessants te melden Zwans??
Moment, even zoeken...quote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had jou nog nooit daar gezien.
En Feyenoord ineens wint wel.
Bij deze uit Feyenoordtopic deel 6 oid... En zo zijn er nog meerquote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had jou nog nooit daar gezien.
En Feyenoord ineens wint wel.
Bovendien is er een tijd geweest dat ik idd diep teleurgesteld was over de prestaties van Feyenoord en terecht lijkt mij, ik heb mij in die tijd ook wat afzijdig gehouden. Nu ik in het buitenland zit, kijk ik dus geen voetbal op TV, dan zijn dit de plekken waar je dan terugkeert...quote:Op maandag 31 maart 2003 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
Alleen PiSVee kan nog een probleempie worden
Ach, krijgt Bahia tenminste een kans om zich te bewijzen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar waarschijnlijk kruisband gescheurd.
Ik heb toch liever Vlaar tegen PSV.quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, krijgt Bahia tenminste een kans om zich te bewijzen.
Het seizoen is nog lang vriend.quote:Op zondag 16 september 2007 14:29 schreef Joeriii het volgende:
Zeau, waar zijn die neusjes nou dat we punten gingen verliezen in Kerkrade?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef Chadi het volgende:
Daar kom feyenoord heel erg goed weg.
Maar punten in Kerkrade verliezen we dit seizoen in elk geval niet meerquote:Op zondag 16 september 2007 14:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang vriend.
Tuurlijkquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
Ze hebben gewoon verdiend gewonnen
Hahaha, lekker boeiend hoe ze voetballen. Totaalvoetbal.quote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef Schimpie het volgende:
Ok ik neem mijn woorden terug, Feyenoord was echt fantastisch.
Oogstrelend aanvallen voetbal, prachtige combinaties.
Feyenoord.![]()
De verdediging is echt dramatisch met 1 tegendoelpunt in 4 wedstrijden.quote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef Schimpie het volgende:
Vergeet ik bijna de verdedeging die echt als een huis staat.
Oh, alleen dan win je verdiendquote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef Schimpie het volgende:
Ok ik neem mijn woorden terug, Feyenoord was echt fantastisch.
Oogstrelend aanvallen voetbal, prachtige combinaties.
Zelfs Atteveld vindt dat Feyenoord terecht heeft gewonnen, dus we komen er goed wegquote:Roda JC-trainer Raymond Atteveld noemde de overwinning van Feyenoord terecht. Met name de ‘zakelijkheid’ waarmee de Rotterdammers de drie punten binnensleepten, werd door hem geprezen. Bert van Marwijk kon zich vinden in die opmerking, al voelde hij zijn ploeg er ietwat mee tekort gedaan. ‘Dat wij meer kunnen dan alleen zakelijk voetballen, hebben we bijvoorbeeld bij die derde treffer laten zien’, verwees Van Marwijk naar de doelpunt waar vele balcontacten aan vooraf gingen.
Feyenoord dus verdiend gewonnen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Schimpie het volgende:
Meestal win je verdiend als je beter bent dan de andere ploeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:39 schreef Schimpie het volgende:
Kom op zeg, eerste helft was Roda idd iets beter, maar de tweede helft hadden ze geen schijn van kans. Getuige de 3 goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Het lot als je 1e staatquote:Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Of is dat gewoon het 'lot' als je 1e staat? Aangezien normaal gesproken deze kritiek altijd op PSV was.
Pff zelfs ik vind dit nogal overdreven. Als we er na 20 wedstrijden nog steeds zo voorstaan zou je die conclusie mogen trekken misschien, maar na 4 wedstrijden kan er nog geen uitgesproken kampioensfavoriet zijn, al lijkt AZ nu al wel af te gaan haken.quote:Feyenoord blijft winnen
Uitgegeven: 16 september 2007 14:33
Laatst gewijzigd: 16 september 2007 14:54
KERKRADE - Feyenoord is nog altijd schadevrij in de eredivisie. De Rotterdamse ploeg won zondag in Kerkrade ook de vierde competitiewedstrijd.
Het team van trainer Bert van Marwijk versloeg Roda JC in een aantrekkelijke wedstrijd met 3-1, mede dankzij twee fraaie treffers van Jonathan de Guzman in het laatste halfuur.
De trotse koploper moest in Limburg nog wel een tegenvaller incasseren. Verdediger Ron Vlaar viel kort voor de rust uit met een ogenschijnlijk zware knieblessure.
Kruisband
Vermoedelijk is een kruisband beschadigd. Maar verder was vrolijkheid troef bij Feyenoord, dat zich steeds meer ontpopt als kampioenskandidaat nummer 1. Zondag is bij PSV de volgende krachtproef.
Ongewild verkeren de herboren Rotterdammers dit seizoen in een soort van luxe-positie. In tegenstelling tot de Nederlandse concurrenten heeft Feyenoord geen Europese verplichtingen. Bovendien is het aantal internationals in de selectie momenteel klein.
Nationaal
Tot lichte verbazing bij Van Marwijk hoefde hij in de afgelopen week slechts drie man (Giovanni van Bronckhorst, Nuri Sahin en reservekeeper Sherif Ekramy) af te staan aan nationale selecties.
Feyenoord speelde tegen Roda JC in de inmiddels beproefde opstelling, met vier man in de laatste linie, vijf spelers op het middenveld en slechts één uitgesproken aanvaller (Roy Makaay).
Kansen
Het gedoseerd spelende Feyenoord kreeg in de eerste helft twee grote kansen. Makaay knalde van dichtbij in de draai over de lat en Luigi Bruins tikte de bal voorlangs bij gebrek aan meegekomen ploeggenoten.
Het goed georganiseerde Roda JC was voor de rust sterker dan Feyenoord. De thuisploeg had zich uitstekend op de tegenstander ingesteld. De Limburgers speelden eveneens met vijf middenvelders en hadden in Yulu Matondo en Andres Oper twee gevaarlijke en beweeglijke spitsen.
Timmer
Doelman Henk Timmer had het druk voor de rust. In de dertiende minuut was hij geslagen op een ferme kopbal van Matondo. De lat voorkwam een doelpunt.
Ron Vlaar schakelde zichzelf rond de veertigste minuut uit door een onbesuisde overtreding, die hem een knieblessure en de gele kaart opleverde. Roda JC profiteerde meteen van de absentie van Vlaar door uit de vrije trap te scoren, met dank aan Timmer die er in een chaotische situatie niet goed uitzag. Cheikh Tioté werkte de bal over de doellijn, 1-0.
Bahia
Met Bahia als vervanger van Vlaar zette Feyenoord de achtervolging op Roda JC in. Sneller dan Van Marwijk had durven dromen, stond na de rust de gelijkmaker op het bord.
Verdediger Pa Moudou Kah liet in de 46e minuut een voorzet van Jonathan de Guzman op zijn arm ketsen waarna Makaay de strafschop koelbloedig benutte, 1-1.
Guzman
Beide ploegen namen daarna geen genoegen met een punt. De individuele kwaliteiten bij De Guzman gaven uiteindelijk de doorslag.
De getalenteerde Canadees tilde de stand met gave treffers in de 62e en zeventigste minuut naar 3-1. Het was de vierde opeenvolgende competitiezege van Feyenoord op Roda JC in het Parkstad Limburg Stadion.
(c) ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |