Naar aanleiding van een goed gekeepte wedstrijd? Doe dan Vorm van Utrecht maar.quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Na dit seizoen trouwens Timmer eruit en Velthuizen halen![]()
Velthuizen keept wel vaker goed.quote:Op zondag 16 september 2007 12:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een goed gekeepte wedstrijd? Doe dan Vorm van Utrecht maar.
Het is inderdaad een triest gegeven dat mensen zo vrolijk gaan doen als concurenten onderuit gaan, alsof Ajax hierdoor beter presteerde gisteren...quote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef ruud_fr het volgende:
zo'n goal trekt gelijk weer mongolen mafkezen aan
Zeg, Malibu-06 is gewoon iemand die is ontsnapt, hij hoort niet bij ons.quote:Op zondag 16 september 2007 13:25 schreef TornadoDK het volgende:
dat moeten jullie zeggen, het stikt bij ons altijd van de kakkerlaken als er na 10 min nog niet gescoord is![]()
het is gewoon een beetje dollen, neem het verder niet serieus anders heb je nog heel wat te ergeren dit seizoen.
hij is niet de enige hoor, hoewel hij wel de ergste is.quote:Op zondag 16 september 2007 13:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeg, Malibu-06 is gewoon iemand die is ontsnapt, hij hoort niet bij ons.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeg, Malibu-06 is gewoon iemand die is ontsnapt, hij hoort niet bij ons.
redelijk, moet zeggen dat ik ook best onder de indruk ben dit seizoen tot nu toe.quote:
Was wel lastig hoor. Ja hij maakte een fout, maar geen blunder. Gewoon pech. Ik heb nog steeds vertrouwen in Timmer.quote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef Sloggi het volgende:
Timmer moet er echt uit. Die tegengoal.
Ik zie dit maar als een complimentquote:Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
redelijk, moet zeggen dat ik ook best onder de indruk ben dit seizoen tot nu toe.
Verder heeft roda ook een slechte verdediging (zie vorige week tegen vvv 3 doelpunten tegen), en als ze niet oppassen wordt het nog zo 1-4, 1-5
quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar waarschijnlijk kruisband gescheurd.
Mooie goalquote:
quote:
Kom op zeg. Die bal komt voorlangs door zijn doelgebied. Zo'n bal moet gewoon voor de keeper zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was wel lastig hoor. Ja hij maakte een fout, maar geen blunder. Gewoon pech. Ik heb nog steeds vertrouwen in Timmer.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oja ik zat te denken aan tiendalli.
ze moeten wel uitkijken dat niet hetzelfde gebeurd als Ajax vorige seizoen, dat als het 1 of 2 wedstrijden tegenzit ze niet meteen instorten.quote:Op zondag 16 september 2007 14:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zie dit maar als een compliment
Ik ben vandaag ook uitermate tevreden tot nu toe
Ja, maar voor hetzelfde geld kan hij er niet goed bij en schiet iemand anders hem in de korte hoek. Ik vind het ook een fout hoor, maar het was gewoon tricky.quote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die bal komt voorlangs door zijn doelgebied. Zo'n bal moet gewoon voor de keeper zijn.
klotequote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 14:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zie dit maar als een compliment
Ik ben vandaag ook uitermate tevreden tot nu toe
Die is wel maanden buitenspel....quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef Sloggi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |