Oeh! Daar wil ik wel een receptje van!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je echt wat goeds in huis hebt gehaaldgeniet ervan!
Vanavond spaghetti met een sausje van citroen, room, bieslook en grana padanoEn daarbij wat broccoli. T was een succes!
Misschien gebruik ik de volgende keer mascarpone in plaats van room.
(gister een nieuw kookboek gekocht: Keeping it simple van Gary Rhodes. Echt een aanwinst)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Stansfield het volgende:
Uit het grote dessertboek dat ik nog in de kast had staan.
Frambozenkwarktaart:
voor 8-10 personen:
250 gr zoete bischuts (ik ga hier bastonges voor gebruiken)
90 gr boter, gesmolten.
Vulling:
2 eetlepels gelatinepoeder
500 grmagere roomkaas, zacht gemaakt
80 ml citroensap
125 gr basterdsuiker
3 dl room, geklopt
250 gr bevroren frambozen
2 el basterd suiker extra.
1. Vet een springvormvan 23 cm doorsnee licht in en bekleed de bodem met bakpapier. Maal debiscuits in een keukenmachine en voeg de boter toe.Schep het mengsel in de springvorm en druk het steving opdebodem en tegen de wand. Zet de taartbedem 20 min. in dekoelkast tot hij steving is.
2.Doe 60 ml waterin een vuurvaste kom. Strooi de gelatine er in een gelijkmatige laag in en laat het sponzig worden. Breng een grote pan met circa 4 cmwater aan de kook.Haal hem van het vuur, zet de kom gelatine voorizchtingin het water en roer tot het opgelost is. Laat het afkoelen.
3.Klop de slagroom romig met de mixer, voeg het sap en de suiker toe en klop hetglad. Schep degeklote room en de helft van de gelatine er voorizhctig door.
4. pureer de frambozen en extra suiker in een keukenmachine. Haal depuree door een fijne nylonzeef ompitjes te verwijderen. Schepde resterende gelatine door het frambozenmengsel. Schep klodders kwarkmengselin de springvorm en vul de gaten met frambozen. Trek de 2 mengesls met een prikker of de punt van eenmes door elkaar. Zet de taart 4 uur in de koelkast of tot de vulling stijf is.Garneer eventueel met slagroom en frambozen.
Mmm diner was bij surinaamse mensen: bami, pom, kousebandgerecht, sate.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:49 schreef SeaOfLove het volgende:
De score tot nu toe:
ontbijt: 2 broodjes met ei
koffie: 2 petit fours
middag: frikadel speciaal, 2 broodjes kaas
namiddag/avond: worstebroodje , een derde van een kaas-ui brood
zo richting amsterdam voor het diner![]()
Onion bhajiquote:Op zondag 16 september 2007 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Indiaas besteld bij ons favoriete Indiase restaurant.
Om precies te zijn:
[Indiase vegetarische bij gerechten] Bombay potatos
[Indiase voorgerechten] Samosa meat
[Indiase voorgerechten] Reshmi kebab
[Indiase vegetarische bij gerechten] Sak bhaji
[Indiase vegetarische bij gerechten] Kabuli channa
[Indiase voorgerechten] Onion bhaji
[Indiase vegetarische bij gerechten] Vegetables bhaji
[Indiaas brood] Paratha
Een soort tapas maken we ervan, gewoon allemaal kleine hapjes besteld.
Zit inmiddels aan mijn 5de bak en heb al tweederde van een chocoladereep met nootjes opquote:Op maandag 17 september 2007 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik ga nu mijn 2e bak halen...
quote:Op maandag 17 september 2007 12:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb zo'n trek dat ik nu een paar gehaktballen met ui, knoflook-sambal, kaas en knoflook aan het braden ben![]()
ook maar aardappels en spinazie erbij aan het maken, zodat ik gewoon 's middags warm eet en vanaaf een boterhamquote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik zit aan een bordje pasta, als bodem voor het trainen straks![]()
voor je het weet heb je een klein SoLletje of HEMmetje!quote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook maar aardappels en spinazie erbij aan het maken, zodat ik gewoon 's middags warm eet en vanaaf een boterham![]()
Ik heb de laatste weken wel opeens onwijs trek in prakkie's en gehaktballen zeg, laatste keer dat ik dat had was 7 jaar geleden toen ik zwanger was![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Tezz het volgende:
Volledig geinspireerd door het nasi-pakket-topic wordt het vanavond nasi met sate van de grill!
Een lekker droog witjequote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Juzme het volgende:
Ik maak vanavond lekker vleestomaatjes gevuld met zalmpaté met een vleugje citroen. En daarnaast een lekkere salade met snippers van gerookte zalm.
Welk wijntje valt hierbij aan te raden?
Lemon and chive saucequote:Op zondag 16 september 2007 10:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh! Daar wil ik wel een receptje van!
sperziebonenquote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraagje
Ik heb al aardappels en gehaktballen, wat voor groente kan hier nou bij en hoe moet ik het klaarmaken
Ik vind zelf spinazie (evt a la crème) altijd erg lekker in die combinatie, maar in principe kunnen alle groenten hier gewoon bij!quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraagje
Ik heb al aardappels en gehaktballen, wat voor groente kan hier nou bij en hoe moet ik het klaarmaken
Klinkt dát even gezellig!quote:Op maandag 17 september 2007 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Het pizzaverhaal van gisteren kreeg nog een interessant vervolg
Ik heb een lange lap van het overgebleven deeg gemaakt, daarop de resten groente, pancetta en het laatste likje pastasaus. Dat heb ik opgerold, in plakken gesneden en in een braadslee gegooid. Parmezaanse kaas erover geraspt, mozzarella, en voila: een prachtig pizza-breekbrood. Lekker!
Ik ook!quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Om preciezer te zijn: een lekkere chardonnay!
Ik ben dol op chardonnay
Slagroom of extra dikke room.quote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
En dank voor je recept! Wat is double or whipping cream?
Doe nieteens zulke enge grapjes makenquote:Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
voor je het weet heb je een klein SoLletje of HEMmetje!
quote:Op maandag 17 september 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe nieteens zulke enge grapjes maken![]()
ik heb nog een berg risotto als je wiltquote:Ik baal een btje dat ik vanmiddag al warm heb gegeten, heb weer trek![]()
Heb nog een paar ballen liggen, salade van gister over, en aardappeltjes van vanmiddag die ik natuurlijk kan opbakken....zal ik het doen of niet?
Morgen lekker balletjes van draaien, paneren en friturenquote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog een berg risotto als je wilt
meeeeeen, wat vult dat spul.....
das wel een idee ja!quote:Op maandag 17 september 2007 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen lekker balletjes van draaien, paneren en frituren
Zeg, wij zijn jouw externe geweten niet.quote:Op maandag 17 september 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe nieteens zulke enge grapjes maken![]()
Ik baal een btje dat ik vanmiddag al warm heb gegeten, heb weer trek![]()
Heb nog een paar ballen liggen, salade van gister over, en aardappeltjes van vanmiddag die ik natuurlijk kan opbakken....zal ik het doen of niet?
quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg, wij zijn jouw externe geweten niet.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Je bent een varken.![]()
Ik heb twee Mona Passie voor Chocolade-toetjes op.![]()
Welnee, hij is een feeder!quote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Het wachten is nu op vriendlief die hier een topic opent met: help hier SOL van haar vraatzucht af![]()
Oe, wij hadden vandaag het product van een feeder op de scopie-tafelquote:
Oeiii Mars ijsjes...pak het boodschappenbriefje er maar weer bij.quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, hij is een feeder!
OT: mars ice cream![]()
Ik zit aan de wijn in knappe lingerie op HEM te wachten....ik kan volgens mij wachten tot ik een ons weeg, wat natuurlijk wel weer gunstig is t.b.v. mijn gewicht enzoquote:Op maandag 17 september 2007 22:58 schreef ColdFeet het volgende:Sollie, lekker wijf, straks ben je net zo dik als ik
Net een pot muntthee leeggedronken.
Ik ga zo een kleine, maar heftige margerita voor mezelf maken
zou je denken?quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al een halve fles achter de kiezen, denk je niet?
Welnee, die is gek in dur hoof van zichzelluf, die SOL!quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al een halve fles achter de kiezen, denk je niet?
Wel op een lieve & gezellige manierquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, die is gek in dur hoof van zichzelluf, die SOL!![]()
Ja, dat roep ik ook de hele tijd. En ook dat ik dan niet meer hoef te sporten. Maar dat werkt dus niet zo simpelquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Nieteens...
![]()
Maargoed Hij is er, al mijn knappe dieetplannen ten spijt ...ik los het maar op een andere manier op, in bed ofzo...das ook niet vervelend![]()
Om on topic te blijven moet je dan straks wel even vertellen of je geslikt hebt of niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Nieteens...
![]()
Maargoed Hij is er, al mijn knappe dieetplannen ten spijt ...ik los het maar op een andere manier op, in bed ofzo...das ook niet vervelend![]()
Van eiwitten word je niet snel dik hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
SOL, eiwit van HEM is 4 kcal per gram, dus van teveel slikken word je dik.
Bullshit, je wordt dik als je meer energie tot je neemt dan je verbrandt. Net zoals een bankrekening aanspekt als je meer verdient dan je uitgeeft, of een emmer overloopt als het sneller vult dan dat het water eruit loopt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van eiwitten word je niet snel dik hoorKen uw dieet-leer
En nu ga ik slapen. Met een glaasje water naast mijn bed.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
eiwitten geven gemiddeld 4 kcal per gram he
Wat ben jij toch leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef SHE het volgende:
Ik had met een hautaine klootzak moeten verkeren...dan waren in elk geval mijn nagels en haar gedaan ;'(
Oew dat klinkt erg lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef minilotje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch leuk.![]()
..iets relevanter: vanavond knoflookkip uit de oven, zelfgemaakte tzatiki, geroosterde krielaardappeltjes en een tomatensalade met schapenkaas.
Vertel, vertel. Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
..een sausje van gerookte pepers
Salsa de Chile Chipotle. Koop ik bij het taco-restaurant waar we vaak komen. Zie http://www.fastfoodvoorfijnproevers.nl/index.asp?ID=86quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef minilotje het volgende:
[..]
Vertel, vertel. Wat is dat precies?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef Frappelsien het volgende:
Wij eten beefburgers (greenfields, erg lekker!) , aardappelen in de schil gebakken, en een salade![]()
Poeh, jammer dat dat restaurant helemaal in Groningen zit. Nou ja, om te onthouden als ik eens in het hoge noorden ben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Salsa de Chile Chipotle. Koop ik bij het taco-restaurant waar we vaak komen. Zie http://www.fastfoodvoorfijnproevers.nl/index.asp?ID=86
Wat is er precies mis mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mi hoen met garnalen, groenten en teriyaki saus
Mijn vriendin kookt echter.![]()
![]()
Ik woon er om de hoekquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ook appie geweest???
Wij eten de burgers met een boer'nsalade en pandanrijst
Nu wat glaasjes water.
Ach, de liefde van de man gaat door de maag, dus het valt hem vast niet eens op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef SHE het volgende:
Ik had met een hautaine klootzak moeten verkeren...dan waren in elk geval mijn nagels en haar gedaan ;'(
Ik vind het echt een doodnormale tijd. Als ik, zoals de meeste Nederlanders, om een uurtje of 6 zou eten zou ik om 8 uur al een zak chips leeg eten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog niet avond eten gehaden ik ga nou niet meer koken
ik eet dus nu pas he. Ik ga echt niet meer om 20 a 21u koken. Tussen 18 en 19 prima maar daarna basta.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het echt een doodnormale tijd. Als ik, zoals de meeste Nederlanders, om een uurtje of 6 zou eten zou ik om 8 uur al een zak chips leeg eten.
Ik heb net mijn avondeten opquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik eet dus nu pas he. Ik ga echt niet meer om 20 a 21u koken. Tussen 18 en 19 prima maar daarna basta.
Mijn avond eten ;
Een tros druiven een glas dubbelfris en een stokbroodje kruidenboter uit de oven
Kikkererwtenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:22 schreef computergirl het volgende:
ik eet vanavond een kip/paprika/kikkererwten stoofpotje, had ik nog in de diepvries.
Voor de lunch vanmiddag heb ik boterhammen met filet americain bij me
Oeh, dat klinkt echt heel erg lekkerquote:Op woensdag 19 september 2007 14:50 schreef PeRi het volgende:
Vanavond Jamie Olivers Roast Chicken with lemon & rosemary roast potatoes.
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt echt heel erg lekker![]()
Ik hoop dat ie gaat lukkenquote:
Daar heb ik niet eens tijd voor. Ik heb het kei druk. Nee, ipv dat mn moeder gewoon eens het eten klaar heeftquote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef tonks het volgende:
Dan koo(k/p) je het?
En voor de ah moet ik of 30 min fietsen, of 12 minuten heen en 12 minuten terug treinenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef PeRi het volgende:
AH is tot 8 uur open? Je bent nu toch thuis aan het FOK!ken niksen? In 10 minuten heb je pasta en saus uit een potje opgewarmd. Net zo duur als die twee vieze burgers!
ik doe elke dag van de week moeite, maar als ik om half 5 thuis ben wil ik gaarne om half 6 eten.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef tonks het volgende:
Ja je moet wel een beetje moeite doen he.
Ahh wat superlief van haar dat dat mochtquote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net chinees gehad!Mocht van Sonja!
ik poep op sonjaquote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb toestemming van Sonja om alles te eten wat ik wil.
Arme Tezzquote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Ik wil ook snacken!!!!! Maar ik slik momenteel medicijnen met als belangrijkste bijwerking: gewichtstoename door vocht vasthouden en toegenomen eetlust. De verhalen die ik lees op het internet van gebruikers geven allemaal aan dat men zeker een paar kilo aankomt!!!!!! Ik durf dus niets meer te pakken, bah.......
Dus........(mijn vieze smoothie is inmiddels op): een glas water dan maar..........
sinterklaas-voerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:57 schreef Qwea het volgende:
mandarijntjesssssEn een warme chocomelk met slagroom
Ik zag het liggen toen ik pannenkoeken ging halen. Ik wou ook pepernoten (die kleine van de bakker) maar ofcourse is de bakker om 18:15 al dicht. Dus dat ging niet doorquote:
van die hele knapperigequote:Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het liggen toen ik pannenkoeken ging halen. Ik wou ook pepernoten (die kleine van de bakker) maar ofcourse is de bakker om 18:15 al dicht. Dus dat ging niet door
Wel lekker ; verwarming aan, een slagroom snor, donker buiten,sfeerlicht aan
Je *zou* misschien ook die schoonheid-ideaal verhalen in de wind kunnen slaan en je vent iets om vast te houden kunnen aanbieden?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Ik wil ook snacken!!!!! Maar ik slik momenteel medicijnen met als belangrijkste bijwerking: gewichtstoename door vocht vasthouden en toegenomen eetlust. De verhalen die ik lees op het internet van gebruikers geven allemaal aan dat men zeker een paar kilo aankomt!!!!!! Ik durf dus niets meer te pakken, bah.......
Dus........(mijn vieze smoothie is inmiddels op): een glas water dan maar..........
ja arme Tezzquote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Arme Tezz![]()
![]()
Ik mag eik ook niet meer snacken en moet echt wat minder gaan eten, afgelopen 5 en halve week, 7 en een halve kilo aangekomen![]()
Ja die ja! Die lekkere zoetequote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
van die hele knapperige
ik heb de verwarming nog niet aan, maar wel mijn gordijnen dicht, kaarsjes aan en lekker in mijn pyjama.
ik denk dat ik zo maar een stomme jankfilm ga kijken ofzo
helaas had mijn man reeds genoeg om vast te houden, hihi. Ik ben 1.80 lang en niet supermager, eerder volslank zeg maar. Dus tja...............quote:Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je *zou* misschien ook die schoonheid-ideaal verhalen in de wind kunnen slaan en je vent iets om vast te houden kunnen aanbieden?![]()
Cosmo![]()
je mag mij een hand geven, ik heb net zulke leuke medicijnenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja arme Tezz![]()
![]()
maar ja, dit medicijn werkt in ieder geval dus ik neem de bijwerkingen maar voor lief......
shit en nu heb ik niets om ontopic te vertellen.
Tellen sigaretten ook???????
Tjonge zeg, ik denk dat de meeste Nederlanders pas tussen 18 en 19 thuis zijn en evengoed boodschappen doen en koken.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef Qwea het volgende:
ik doe elke dag van de week moeite, maar als ik om half 5 thuis ben wil ik gaarne om half 6 eten.
Wat denk je nou, dat als je het maar vaak genoeg zegt de kilo´s op magische wijze verdwijnenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik mag eik ook niet meer snacken en moet echt wat minder gaan eten, afgelopen 5 en halve week, 7 en een halve kilo aangekomen![]()
Hè gatsie, teruggestuurd hoop ik?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:43 schreef minilotje het volgende:
Gisteren in pizzeria Sardegna te Apeldoorn heel erg mislukte pasta carbonara op. Grote brokken gestold eiwit. Het leek wel spaghetti met roerei.![]()
Niet gelukt.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè gatsie, teruggestuurd hoop ik?
ik lust ze ook niet, maar veel mensen wel, en ik vond het er wel bij passen, vandaar.....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef minilotje het volgende:
Huuu, bonen.Brr. Toch bedankt.
Maar ik weet het al!
Venkel en rode ui, gestoofd in een beetje witte wijn.
Je hebt gelijk, bij een ietwat oubollig gerecht als beef wellington danst ook bij mij meteen een roedel in spek gerolde boontjes voor mijn geestesoog.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lust ze ook niet, maar veel mensen wel, en ik vond het er wel bij passen, vandaar.....
maar venkel is ook leuk ja
dat hadquote:
hele dunne haricot verts in een klein bundeltje omwikkeld met een stukje lekker gebakken spek bijvoorbeeld is wel jummie iddquote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef minilotje het volgende:
Heb jij ramadan? Lekker lekker hoor!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:19 schreef allure112 het volgende:
Vanavond gaat mijn zusje sarma met olijfolie maken, mijn moeder gaat 'lentil soup' maken en ik ga kleine pizzatjes maken van halve pitabroodjes.
Ja, wens je iemand die de vierdaagse gaat lopen geen succes dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen degenen die aan ramadan doen allemaal succes en sterkte enzo wensen. Ik bedoel, het is geen ziekte, maar iets wat iemand zelf wil doen.
Of zeik ik dan?
Ja of iemand die op rijexamen gaat of iemand die een sollicitatiegesprek heeft. Wat een ongelofelijk dom iets om te zeggen zegquote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, wens je iemand die de vierdaagse gaat lopen geen succes dan?
Nee, die lach ik uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, wens je iemand die de vierdaagse gaat lopen geen succes dan?
Goedzoooquote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
Vanavond stoofperenstrax nog even vlees en vla halen:Y
Ik heb sake gepaktquote:
ooooh jaaaaaaquote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
AARDAPPEL ANDERSSSS woeiiiiiii
naja zal wel niet in goede aarde vallen hier, maar ik eet het bijna nooit, maar vind het superrr lekkeren het is bijna zo ver
Aanrader!!! Was errug lekker.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
Isegrim, dat klinkt formidabel! Ik doe dat meestal met simpel knoflook-salie, maar ik ga de jouwe ook eens proberen.
Wat is er niet zo slim aan dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:55 schreef Qwea het volgende:
colaEigenlijk ontzettend maar dan ook ontzettend niet slim, maar ik had zo'n trek in cola
Cola wil nog wel eens migraine uitlokken bij mij. Net zoals chocolade. En doorgaans ben ik er kei gevoelig voor. Maar ik had zo'n trek!quote:
Cinnamongirl!!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef DarkElf het volgende:
wie o wie had nou een keer een stoofpotje met rode kool gepost?
Klinkt goed, maar ik zou een lekkere olijfolie nemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb wat lekkers ontdekt vanavond: je perst twee teentjes knoflook ui in je steelpannetje (dikke bodem), doet daar een goeie kluit roomboter bij en wat peper en dan laat je het echt zo net smelten, dat het precies vloeibaar is maar niet heet.
Broodje erin dippen en daar een beetje zeezout over verkruimelen
Of zit ik me nu te verlekkeren bbij iets wat iedereen al weet?
Normaalgesproken doe ik dat ook, want lekker, maar vandaag had ik ineens de geest... En het is echt heel anders, niet te vergelijken. Olie is gladder, kruidiger. Boter is romig en vol van smaakquote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik zou een lekkere olijfolie nemen.
Ik drink cola. Ik drink nóóit cola, maar ik heb onwijze dorst en geen zin in water. En verder is er niets in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |