quote:
Beetje Tauge er bij is ook erg lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon uien gebruiken, wellicht prei, paar bladeren kool, net wat je bij de hand hebt.
Okay ik was niet helemaal duidelijk, wat ik bedoel is dat jmen in indonesie gewoon door de nasi gooit wat je bij de hand hebt.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Miss_Virgo het volgende:
Ze wil geen groentepakket, ze wil weten wat erin zit...
Gebruik dan pak soy of chineese kool.quote:Op zondag 16 september 2007 14:56 schreef Wakey het volgende:
Ah natuurlijk, taugé en kool miste ik nog. Morgen eens in de supermarkt kijken of ze t hebben.... bedankt iedereen!!
Nasi met gehakt...rare combi
Dat is meer een bamipakket, in een nasi pakket zit meestal geen kool, maar wel een tomaat.quote:Op zondag 16 september 2007 16:49 schreef Trusten het volgende:
Het is in totaal 400 g groenten in zo'n pakket meestal 1/2 prei, 1/3e witte kool, wat rode ui, een rode peper...
Bij ons (C1000) niet hoor, zit alleen een tomaat in macaronipakket...quote:Op zondag 16 september 2007 18:31 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat is meer een bamipakket, in een nasi pakket zit meestal geen kool, maar wel een tomaat.
vooral veel zout vermoed ikquote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef _Henry_ het volgende:
Wat zit er trouwens in zo'n nasi-mix?
Is het gewoon verpoederde knoflook en peper voor een veel te hoge prijs ofzo?
Conimex:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |