Azijn Zneetjebrood.quote:
Je verbranding..verassing, zoals jij hem noemt is hopelijk voor je nog nog niet zo nabij.quote:Op zondag 16 september 2007 01:46 schreef tha_dark het volgende:
Het is wel te merken dat ik lang weg ben geweest uit Hools. Ik zie ineens tot mijn verassing dat er een nieuwe mascotte bij is gekomen!![]()
Againzender.quote:Wie is de gelukkige vader/moeder van deze Ajacied?
Ik heb dat boekquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Lees "De Telduivel" eens voor letterlijk bewijs daarvan.
1, 1, 2, 3, 5, 8, 13
quote:Op zondag 16 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
flink wat van deze jongens naar binnen gewerkt..
en dat merk ik nu wel
[afbeelding]
Zekersquote:
dank u, koffie graagquote:
Laat ik nou net in mijn La Chouffe shirt zitten hierquote:Op zondag 16 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
flink wat van deze jongens naar binnen gewerkt..
en dat merk ik nu wel
[afbeelding]
koffie met azijnlikeur ?quote:Op zondag 16 september 2007 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
Moggeuh. Ben nog pissig van gisteren
Goed idee...quote:
Leuk boek, ja.quote:
Kijkquote:Op zondag 16 september 2007 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat ik nou net in mijn La Chouffe shirt zitten hier
* Bos81 gaat naar de keuken. Snijd het broodje open en smeert op de ene helft pindakaas. Op de andere helft smeert hij Bosvruchtenjam. Daarna spuit hij slagroom op een van de helften, vouwt het broodje dicht en brengt het naar Bjoro.quote:
sjimz wannabequote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 gaat naar de keuken. Snijd het broodje open en smeert op de ene helft pindakaas. Op de andere helft smeert hij Bosvruchtenjam. Daarna spuit hij slagroom op een van de helften, vouwt het broodje dicht en brengt het naar Bjoro.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Bluezz het volgende:
He, wie heeft de zon weggehaald en de storm hierheen gestuurd
Eventjes niet hoorquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Dus je eerste wedstrijd is niet verGALt
quote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren feest gehad van iemand die 50 werd
zelden ben ik zoooo dronken geweest, ben voor mn gevoel bij lange niet nuchter.......
zelden ben ik zoooo dronken geweest, ben voor mn gevoel bij lange niet nuchter.......
quote:Op zondag 16 september 2007 16:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of gaat het dan niet goed?
zekersquote:
Terwijl jij weer in de buidel kan tasten om ons een rondje te gevenquote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef golfer het volgende:
Isinbayeva heeft haar zakcentjes vandaag ook weer binnengehaald.
Waar ben je precies geweest?quote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:weer terug uit het verre zuiden
Maastricht en Eijsden (Eijsden was het pisartfestival en daar schakelde mn bereik over op het belgisch netwerkquote:
OKeequote:Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht en Eijsden (Eijsden was het pisartfestival en daar schakelde mn bereik over op het belgisch netwerk)
Ja klopt. Eijsden ligt nog onder Maastricht dacht ik.quote:
Kloptquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Eijsden ligt nog onder Maastricht dacht ik.
Toch?
quote:Pisart Festival Eijsden is vernoemd naar de Fernand Pisart, de oude directeur van de Zinkwit in Eijsden. Hij werd in 1915 voorzitter van de raad van beheer bij de Zinkwit. De heer Pisart was één van de drijvende krachten in de periode dat de Zinkwit uitgroeide tot een wereldconcern op het gebied van witte pigmenten. Verder was het de heer Pisart die Mariadorp in deze periode heeft gesticht. Hij was werkzaam bij de Zinkwit van 1903 - 1940. De Zinkwit in Eijsden zorgt al decennia voor werkgelegenheid voor de bevolking van Eijsden en omgeving. Bovendien was hij een belangrijk figuur in het sociaal gebeuren in Eijsden.
Er is hierover ook een apart topic geopend: "ADO-spelers gokten op wedstrijden tegen eigen club" en vanavond is het ook in Voetbal Insitequote:Op zondag 16 september 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Glaasje azijn voor Digger.
EXCLUSIEF - Zaterdagmorgen, nog geen dag na de 5-0 nederlaag tegen FC Dordrecht, heeft de directie van ADO Den Haag de spelersgroep medegedeeld dat men op de hoogte is van het feit dat verschillende media met het bericht gaan komen dat enkele ADO-spelers in het illegale Haagse gokcircuit de afgelopen weken tegen hun eigen club hebben gegokt.
De beweringen, die ook verslaggevers van ELF Voetbal hebben bereikt, zijn afkomstig zowel vanuit ADO zelf, als ook vanuit de Haagse gokwereld en hebben betrekking op de recente nederlagen tegen Haarlem (2-0) en FC Dordrecht (5-0). Overigens heeft één van de bronnen ELF Voetbal laten weten dat het niet allen zou gaan om wedstrijden van ADO Den Haag, maar dat ook andere Eerstedivisie wedstrijden beinvloed zouden kunnen zijn.
De redactie van ELF Voetbal wil er nadrukkelijk op wijzen dat het vooralsnog alleen maar gaat om geruchten en niet om feiten. De reden waarom we er nu mee naar buiten komen heeft alleen maar te maken met het feit dat de spelersgroep nu officieel door de directie is ingelicht.
Ook is het goed te vermelden dat het feit dat trainer Wiljan Vloet maandagavond voor de wedstrijd tegen Helmond Sport vier ervaren spelers naar de tribune heeft verbannen (Pascal Bosschaart, Yuri Cornelisse, Daniël Rijaard en Rick Hoogendorp) niets te maken heeft met de gokgeruchten, maar alles met hun slechte vorm.
Nee hoor. DIt is dus een uitgelezen mogelijkheid eens flink over je te roddelen.quote:Op zondag 16 september 2007 20:21 schreef Suijk het volgende:
En weer terug van een weekendje Spa. Jullie moeten wat harder praten, want ik hoor niet zo goed meer op het moment.
En was het wat ?quote:Op zondag 16 september 2007 20:21 schreef Suijk het volgende:
En weer terug van een weekendje Spa. Jullie moeten wat harder praten, want ik hoor niet zo goed meer op het moment.
Ja, dat is toch wel gaaf hoor. Dat circuit is heel mooi, alles eromheen is echt Waals. Vervallen frietkotten, scheuren in het beton op de tribunes, slechte stoeltjes, golfplaten als er ergens een gat is. Maar wij zaten voor Eau Rouge, dus konden zo omhoog kijken hoe ze daar vol gas doorheen gaan. En tering wat een herrie, ongelooflijk.quote:
Ik ben er een jaartje of 10 geleden geweest, toen Verstappen zich bijna dood reed met bolide. Inderdaad indrukwekkend om daar bij te zijnquote:Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel gaaf hoor. Dat circuit is heel mooi, alles eromheen is echt Waals. Vervallen frietkotten, scheuren in het beton op de tribunes, slechte stoeltjes, golfplaten als er ergens een gat is. Maar wij zaten voor Eau Rouge, dus konden zo omhoog kijken hoe ze daar vol gas doorheen gaan. En tering wat een herrie, ongelooflijk.
ik was al die tijd op 1 van de Eilandenquote:
Het werd inderdaad tijd dat je van me afgingquote:Op zondag 16 september 2007 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik was al die tijd op 1 van de Eilanden![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zekersen hoe was het op het feestje waar jij aanwezig was?
en zo vlieg je eruit omdat je een bluf called en de turn een heer wordtquote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef borisz het volgende:
en zo zit je bij Diek aan de pokertafel![]()
Het gaat niet slecht vanavond moet ik zeggenquote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef borisz het volgende:
Diek is de hoop voor vanavond
GM is afk
Bloes heeft zich volgezopen omdat ze morgen weer moet beginnenquote:
todat je tegen azen aanlooptquote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het gaat niet slecht vanavond moet ik zeggen
Morgen en overmorgen jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef borisz het volgende:
nu zeker een aantal dagen vrij ?
of AQquote:
Klinkt geweldig! Moet ik toch eens een keertje naartoe...quote:Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel gaaf hoor. Dat circuit is heel mooi, alles eromheen is echt Waals. Vervallen frietkotten, scheuren in het beton op de tribunes, slechte stoeltjes, golfplaten als er ergens een gat is. Maar wij zaten voor Eau Rouge, dus konden zo omhoog kijken hoe ze daar vol gas doorheen gaan. En tering wat een herrie, ongelooflijk.
Ik kende iemand die zich ooit op een forum registreerde onder de nick bjoro: nooit meer wat van gehoord!quote:
Als je in het centrum van Amsterdam bent, ga dan eens kijken bij De Bierkoning in de Paleisstraat (naast het Paleis op de Dam dus). Hebben erg veel keus.quote:Op zondag 16 september 2007 11:48 schreef borisz het volgende:
Ik moet maar eens naar de gall en gall om wat speciaal bier in te slaan
tentamenweek is dan over dus ik vind het bestquote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je in het centrum van Amsterdam bent, ga dan eens kijken bij De Bierkoning in de Paleisstraat (naast het Paleis op de Dam dus). Hebben erg veel keus.
Het laatste weekeinde van oktober is er in de Beurs van Berlage weer het bokbierfestival. Minimeet?
Leuke winkel inderdaad!quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je in het centrum van Amsterdam bent, ga dan eens kijken bij De Bierkoning in de Paleisstraat (naast het Paleis op de Dam dus). Hebben erg veel keus.
Ik heb er denk ik wel eens meer gebruikt. Maar 5 in een post is inderdaad voor mijn doen veel.quote:
1 dagje maarquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef borisz het volgende:
Bloes heeft zich volgezopen omdat ze morgen weer moet beginnen![]()
vermoeiend weekeinde gehad, maar wel er leuk, probeer nog even tot rust te komenquote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij zelfs AZ, je hebt kruit in je kont?
Dan ben je hier aan het verkeerde adres vriendquote:Op zondag 16 september 2007 22:05 schreef Againzender het volgende:
vermoeiend weekeinde gehad, maar wel er leuk, probeer nog even tot rust te komen
vanaf de VU? Kan je ook lijn 5 nemen, net waar je bent natuurlijk.quote:
Hey ADHDer!quote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het verkeerde adres vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff
5 kan ook, of 24quote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanaf de VU? Kan je ook lijn 5 nemen, net waar je bent natuurlijk.
o ja, 24 kan ook tegenwoordigquote:
rustig aan, je moet morgen nog werken bluezzquote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het verkeerde adres vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff
Bijna een maand nu.quote:
Jazekerquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
Mag ze nog bij je ouders komen EC?
Dat hou je niet lang vol denk ik.quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
Alle hand-out's voor morgen maar weer even uitgeprint![]()
tot zo ver ben ik nog bij met de studiequote:Op maandag 17 september 2007 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hou je niet lang vol denk ik.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Waarom?quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
Alle hand-out's voor morgen maar weer even uitgeprint![]()
quote:
dank uquote:
Een 2'tje maar lijkt me.quote:Op maandag 17 september 2007 08:50 schreef DarkShine het volgende:
Vanavond Jong Roda of mvv - Top Oss...
Twijfel nog
Ja een gedeelte wel. Ook een gedeelte van bureau Prinsengracht.quote:Op maandag 17 september 2007 11:39 schreef Suijk het volgende:
Zit de Vijzelstraat ook bij jouw werkgebied, Sjimz?
Nee afgelopen nacht had ik geen nachtdienst.quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Suijk het volgende:
Maar vannacht was je daar niet aan het werk toch? Een collega van mij heeft een buurman die zo eens in de zoveel tijd uit zijn raam allerlei zaken gaat lopen roepen. Had ook de bakker bedreigd dus hij was vanmorgen even met die gast mee gegaan naar het bureau en hij zei dat ze zo aardig waren.
Dat is altijd fijn om te horen.quote:Op maandag 17 september 2007 12:08 schreef Suijk het volgende:
Wat een onsamenhangend geheel typte ik eigenlijk, alleen de eerste zin is te begrijpen.
Conclusie was eigenlijk dat je collega's een goede beurt hadden gemaakt.
Op Lijnbaansgracht waren ze altijd erg vriendelijk als ik daar weer eens met m'n zatte kop om een fietspomp kwam vragen omdat mijn band lek was/ventiel weg wasquote:Op maandag 17 september 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn om te horen.
Alhoewel, zovaak horen we dat niet![]()
Bij de hoeren?quote:Op maandag 17 september 2007 12:08 schreef Suijk het volgende:
Conclusie was eigenlijk dat je collega's een goede beurt hadden gemaakt.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn om te horen.
Alhoewel, zovaak horen we dat niet![]()
Nope, vrij weekend.quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet je zaterdag middag/avond nog werken ?
Typische Fok! reactie dit.quote:Op maandag 17 september 2007 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Scholier mishandeld om internet-spel
Waar gaat het heen met de wereld...
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met knikkers hoor...quote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typische Fok! reactie dit.
Dit is van alle tijden, alleen was vroeger de reden natuurlijk geen internet maar misschien knikkers ofzo...
Ik ook niet. Maar het gebeurde wel.quote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met knikkers hoor...
succesquote:
Het is ook niet alsof mensen aan de lopende band worden mishandeld om computerspelletjes. Net zoals dat vroeger niet gebeurde om knikkers.quote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met knikkers hoor...
Het gaat om het spel, niet om de knikkers!quote:Op maandag 17 september 2007 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof mensen aan de lopende band worden mishandeld om computerspelletjes. Net zoals dat vroeger niet gebeurde om knikkers.
En terecht! Al die kleuters die gratis willen reizenquote:Op maandag 17 september 2007 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn OV-studentenkaart is binnen. Alleen gaat ie pas vanaf oktober in
Ik gebruik hem al een tijdjequote:Op maandag 17 september 2007 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn OV-studentenkaart is binnen. Alleen gaat ie pas vanaf oktober in
Ik mag 'm nog niet gebruiken...quote:
Al die zuurpruimen... Ik wens ze een coupé vol krijzende kleuters toe.quote:Op maandag 17 september 2007 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
En terecht! Al die kleuters die gratis willen reizen.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al die zuurpruimen... Ik wens ze een coupé vol krijzende krijsende kleuters toe.
bos muziek jaquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je de uit je dip tip zeker gemist.
Als jij dat leuker vindt.quote:
Maar Killing In The Name Of is daarom best een gave plaatquote:
ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Killing In The Name Of is daarom best een gave plaat.
* Da_Sandman overweegt serieus ook maar eens kandidaat te worden in het Popduel...
Had weer eens alles goed.
Goed nummer inderdaad. En RATM zit inderdaad in mijn muziekstraatje Weliswaar een hoekhuis, maar toch.quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoekhuizen zijn juist de beste huizenquote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed nummer inderdaad. En RATM zit inderdaad in mijn muziekstraatje Weliswaar een hoekhuis, maar toch.
RabRadio... Hoekhuisplaat!quote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed nummer inderdaad. En RATM zit inderdaad in mijn muziekstraatje Weliswaar een hoekhuis, maar toch.
Mwa misschien, Maar ik denk wel dat het duidelijk is dat ik bedoel dat het wel tot mijn favoriete muziek behoort, maar wel in de onderste regionen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoekhuizen zijn juist de beste huizen.
quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of is dat al een item in zijn show?
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ja kan ik er wat aan doen dat ik geen 3fm luister
Tja misschien een keer als ik tijd heb. Maar mijn vraag wil ik nog graag beantwoord zien.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bossie... Als je 3FM nu nog aanzet mis je Bear Force One niet.
Mooi zoquote:
Aan de reacties kan je het antwoord al wetenquote:Op maandag 17 september 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja misschien een keer als ik tijd heb. Maar mijn vraag wil ik nog graag beantwoord zien.
Nee, daarvoor is You'll FOllow Me Down van Skunk Anansie tequote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bossie... Als je 3FM nu nog aanzet mis je Bear Force One niet.
Dat haal ik er dus niet uit, vandaar ik het antwoord graag wil wetenquote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan de reacties kan je het antwoord al weten![]()
Mijn neef''s zoontje van een paar weken lag tussen de baby's in het Philipsstadion voor een fotoshoot met een opmerking van hem eronder in het Eindhovens Dagblad (alleen had de journalist zijn achternaam fout geschrevenquote:Op maandag 17 september 2007 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn nichtje heeft een zoontje gekregen, Teun.
Doen, als borisz zich ook opgeeft doe ik ook mee. Al weet ik er vaak niet veel.quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
* Da_Sandman overweegt serieus ook maar eens kandidaat te worden in het Popduel...
Had weer eens alles goed.
Arrow Classic is leuker.quote:
Hakdagquote:Op maandag 17 september 2007 17:47 schreef borisz het volgende:
Ik raad aan om op woensdag 15.30 naar rabradio te luisteren![]()
Stropdasquote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een serieus vraagje, ik moet vanavond naar een feessie met als dresscode Tenue de Ville. Is daar een stropdas bij verplicht, of kan een strikje gewoon ook?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is You'll FOllow Me Down van Skunk Anansie te(die speelt WMP dus af)
Die heb ik dus niet he...quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stropdas.
En uiteraard donker gekleed. Zwart/Grijs/donker blauw en idem met de schoenen en sokken.
Quoi?quote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
Vanmorgen nat geregend naar het werk toe. Net nat geregend bij terugkomen. Straks natgerend worden naar de voetbal. Ik houd geen droge kleren meer over.
gelukkig ga ik met de auto naar het werkquote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
Vanmorgen nat geregend naar het werk toe. Net nat geregend bij terugkomen. Straks natgerend worden naar de voetbal. Ik houd geen droge kleren meer over.
quote:
Ik denk aan het milieu.quote:Op maandag 17 september 2007 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig ga ik met de auto naar het werk![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], Skunk Anansie
. Secretly is prachtig...
Oi, oi...quote:
Ja en? Is dat een reden om over te stappen op iets anders.quote:
Meegedaan. Zaten weer wat lastige tussen. Ik kan ook gaan muggenziften en zeggen dat Queen en Metallica 2 totaal verschillende bands zijn. Maar dat ga ik maar niet doen.quote:Op maandag 17 september 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic.
Een nieuwe Borisz Bluezz en Bos
quote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
Vanmorgen nat geregend naar het werk toe. Net nat geregend bij terugkomen. Straks natgeregend worden naar de voetbal. Ik houd geen droge kleren meer over.
En het nadeel van regen!quote:Op maandag 17 september 2007 18:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is het grote nadeel van fietsen
ingevuldquote:Op maandag 17 september 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
quote:
Weinig lastig deze keer voor mij.quote:Op maandag 17 september 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Het ene dilemma is tussen twee heel verschillende de andere weer tussen bijna dezelfden
Oe voor mij die legging en die dries of jeroenquote:
Okee dat is ook weer zo.quote:Op maandag 17 september 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Het ene dilemma is tussen twee heel verschillende de andere weer tussen bijna dezelfden
Hedonismquote:
quote:
Vooral de keuze tussen luistertoets en tekstverklaren was voor mij absoluut geen moeilijke keuze. Ik ben geen echte uitblinker, maar ik blonk wel uit in het onvoldoendes halen voor tekstverklaren.quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weinig lastig deze keer voor mij.
mooi jatwerk weer tongquote:Op maandag 17 september 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
Is iets heel anders hoorquote:
he, een medestander!quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef VoreG het volgende:
Vind er helemaal niks aan dat Skunk Anansie. Kutmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |