Azijn Zneetjebrood.quote:
Je verbranding..verassing, zoals jij hem noemt is hopelijk voor je nog nog niet zo nabij.quote:Op zondag 16 september 2007 01:46 schreef tha_dark het volgende:
Het is wel te merken dat ik lang weg ben geweest uit Hools. Ik zie ineens tot mijn verassing dat er een nieuwe mascotte bij is gekomen!![]()
Againzender.quote:Wie is de gelukkige vader/moeder van deze Ajacied?
Ik heb dat boekquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Lees "De Telduivel" eens voor letterlijk bewijs daarvan.
1, 1, 2, 3, 5, 8, 13
quote:Op zondag 16 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
flink wat van deze jongens naar binnen gewerkt..
en dat merk ik nu wel
[afbeelding]
Zekersquote:
dank u, koffie graagquote:
Laat ik nou net in mijn La Chouffe shirt zitten hierquote:Op zondag 16 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
flink wat van deze jongens naar binnen gewerkt..
en dat merk ik nu wel
[afbeelding]
koffie met azijnlikeur ?quote:Op zondag 16 september 2007 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
Moggeuh. Ben nog pissig van gisteren
Goed idee...quote:
Leuk boek, ja.quote:
Kijkquote:Op zondag 16 september 2007 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat ik nou net in mijn La Chouffe shirt zitten hier
* Bos81 gaat naar de keuken. Snijd het broodje open en smeert op de ene helft pindakaas. Op de andere helft smeert hij Bosvruchtenjam. Daarna spuit hij slagroom op een van de helften, vouwt het broodje dicht en brengt het naar Bjoro.quote:
sjimz wannabequote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 gaat naar de keuken. Snijd het broodje open en smeert op de ene helft pindakaas. Op de andere helft smeert hij Bosvruchtenjam. Daarna spuit hij slagroom op een van de helften, vouwt het broodje dicht en brengt het naar Bjoro.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Bluezz het volgende:
He, wie heeft de zon weggehaald en de storm hierheen gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |