Lieke ziet het nog niet zo zitten iddquote:Op zondag 16 september 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
Trouwen doet rouwen.................![]()

En ja direct is Lieke weg terwijl de anderen boven staan te nixxenquote:Op zondag 16 september 2007 00:40 schreef chufi het volgende:
Waarom hoor ik op stream 4 Huub, terwijl Lieke boven zit?

In bed dan wel te verstaan ! Top beelden straksquote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Laten we samen lekker de Glossy lezen...."

Volgens mij is ie nog maagdquote:Op zondag 16 september 2007 00:47 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix heeft de zwaarste rol van allemaal
spelen dat je geen homo bent
zelfs als hetro lijkt me dat dodlijk vermoeiend

zou kunnenquote:

En soms doen ze alsof! Zit er minimaal 50cm tussen de bodie!s ! En daarnaast al die fake geluiden...quote:Op zondag 16 september 2007 00:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou kunnen
hij neukt nl vaak met z;n boxershort nog aan
btw
dan lijkt het me nog vermoeiender

Echt iets om je op te verheugen.................quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Laten we samen lekker de Glossy lezen...."

Eindelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia krijgt telefoon. Ze krijgt op haar donder omdat ze te veel in de camera kijkt. En ze moet het ook doorgeven aan Dennix.

Maar..dringt het ook tot ze door.............quote:

Het is gebruikelijk dat jonge stewardessen riant geld overhouden van daggeld op intercontinentale vluchten. Ze gaan goedkoop eten en krijgen meestal de drankjes wel kado van 'de oude ballen'. Reken op globaal 750 euro per maand, wat ze kunnen overhouden. Als de captain meewerkt slapen ze met 2 meiden op 1 kamer en kunnen het verschil in overnachting delen met 'de baas', die de rest voor een uitstapje voor de crew gebruikt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
........
Ze had het ook over daggeld en fooien, dat zit allemaal bij bovenstaand bedrag in.
......

Wat ?quote:Op zondag 16 september 2007 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar..dringt het ook tot ze door.............![]()

Ze vloog niet intercontinentaal.quote:Op zondag 16 september 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat jonge stewardessen riant geld overhouden van daggeld op intercontinentale vluchten. Ze gaan goedkoop eten en krijgen meestal de drankjes wel kado van 'de oude ballen'. Reken op globaal 750 euro per maand, wat ze kunnen overhouden. Als de captain meewerkt slapen ze met 2 meiden op 1 kamer en kunnen het verschil in overnachting delen met 'de baas', die de rest voor een uitstapje voor de crew gebruikt.

Daar ga ik op letten. Er zijn maar een paar top-acteurs die dat op de juiste manier deden: o.a. Stan Laurel en Oliver Hardy.quote:Op zondag 16 september 2007 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar..dringt het ook tot ze door.............![]()

Jawel, de laatste 7 maanden. En werd regelmatig ingedeeld in de Business Class.quote:

Is dat niet een ietwat scheve vergelijking...quote:Op zondag 16 september 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ga ik op letten. Er zijn maar een paar top-acteurs die dat op de juiste manier deden: o.a. Stan Laurel en Oliver Hardy.

Vanmiddag vertelde ze van niet. Dat zou ze gaan doen, maar kreeg toen dat ongeluk.quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, de laatste 7 maanden. En werd regelmatig ingedeeld in de Business Class.

Misschien wel. Maar als een van die twee in de camera keek was dat top, als Dennis of Nadia dat doen is dat een zielig gebrek aan acteurtalent.quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is dat niet een ietwat scheve vergelijking...![]()

Ik ken mensen bij de KLM, Vriendinnetje zit intercontinaal en mijn andere vriendje is purser en doet de opleidingen. Het daggeld zit tussen de 20 en 50 euro per dag. Dit kan je dus opsparen en aan het einde van de maand heb je een leuke bonus. Intercontinaal mag je pas na een jaar ongeveer. Dus deed ze waarschijnlijk de cityhopper (europa) Vliegen buiten Europa vanaf je 21e en binnen Europa na je 18e. Nadia is.....21/22 jaar?? Haar bruto maand loon zat rond de 1500/1600 bruto. 1100 euro netto per maand ongeveer dus. Vaak raden ze aan om een bijbaantje te nemen omdat je niet altijd vluchten hebt.quote:Op zondag 16 september 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat jonge stewardessen riant geld overhouden van daggeld op intercontinentale vluchten. Ze gaan goedkoop eten en krijgen meestal de drankjes wel kado van 'de oude ballen'. Reken op globaal 750 euro per maand, wat ze kunnen overhouden. Als de captain meewerkt slapen ze met 2 meiden op 1 kamer en kunnen het verschil in overnachting delen met 'de baas', die de rest voor een uitstapje voor de crew gebruikt.

owww, heerlijk. Dat vinden ze vast geen leuk standje.quote:Op zondag 16 september 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia krijgt telefoon. Ze krijgt op haar donder omdat ze te veel in de camera kijkt. En ze moet het ook doorgeven aan Dennix.

Zekers, en helemaal als ik die 2 nu hoor.........................quote:Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar als een van die twee in de camera keek was dat top, als Dennis of Nadia dat doen is dat een zielig gebrek aan acteurtalent.![]()

Dennis misschien?quote:Op zondag 16 september 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
Welke totaal-in-de-war-zijnde klojo heeft ooit gezegd dat Dennis kan zingen met zijjn pieptoon?![]()

Geen idee. Kinderen voor kinderenquote:Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot welke ronde was ie ook alweer gekomen ? En waarvan ?

Mag dat ?quote:Op zondag 16 september 2007 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee. Kinderen voor kinderen![]()

popstars the rivals ofzo en laatste 20 oidquote:Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot welke ronde was ie ook alweer gekomen ? En waarvan ?

Ik hoop dat we dat noooit op TV hebben hoeven zien ! Ik in elk geval niet! Ik had daar trouwens ook niet in de jury willen zitten !quote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef gomi het volgende:
[..]
popstars the rivals ofzo en laatste 20 oid

Pieptoon ? Die jongen is de nieuwe Ramses Shaffy van Nederland !!!!quote:Op zondag 16 september 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
Welke totaal-in-de-war-zijnde klojo heeft ooit gezegd dat Dennis kan zingen met zijjn pieptoon?![]()

je heb helemaal gelijkquote:Op zondag 16 september 2007 01:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pieptoon ? Die jongen is de nieuwe Ramses Shaffy van Nederland !!!!
Wil jou wel eens zo horen zingen !! Pure jaloezie !!

Gadverdamme....4 mannen met borsthaarquote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Nomrc2 het volgende:
btw nog maar een keertje dennis's favo bandje
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM

daar houdt dennis toch van ?quote:Op zondag 16 september 2007 01:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gadverdamme....4 mannen met borsthaar![]()
![]()

quote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je heb helemaal gelijk
btw nog maar een keertje dennis's favo bandje
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM

de geestelijke mishandeling van een 19 jarig meisje levert geen mooie beelden/geluid opquote:Op zondag 16 september 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
Brian maant Amanda weer van alles toe, maar helaas mogen we het weer niet horen.

Net gemist dus :-( . Heeft ie wel een trek-doekje meegenomen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Overgeile Japio komt weer even in de slaapkamer kijken of er nog wat bloot of ongenereerd ne*cken te zien is ....... Noodzakelijk voor z'n eigen natte dromen .........

Doet me denken aan een gesprekje van Dennix met Eric, gisteren .....quote:Op zondag 16 september 2007 01:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat zal hij helemaal geweldig vinden, geen vingers meer voor Dennix maar het echte werk.

Trek-doekje ???? Waarvoor ?????quote:Op zondag 16 september 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Net gemist dus :-( . Heeft ie wel een trek-doekje meegenomen?

Daarnaast weet iedereen al hoe Brian is .....quote:Op zondag 16 september 2007 01:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de geestelijke mishandeling van een 19 jarig meisje levert geen mooie beelden/geluid op

Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel sterkte voor de nachtploeg, ik haak even af.![]()
![]()
![]()
![]()

Als ie hem kan vinden, maakt de size niet uit, heeft mijn vriend Pinkie ooit verteldquote:Op zondag 16 september 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Trek-doekje ???? Waarvoor ?????
[afbeelding]

What is the topic, zag wat ouwe fotosEn nu ?quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Lady-night het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7741&start=225

Get a break.quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Schande!! Hoe haal je het in je hoofd om die foto's hier te plaatsen!!

In dit geval lijkt me dat wel een issue. Foto van nada is prima, maar laat die moeder en dochter er buiten. Die willen op deze manier vast niet aan nada gelinkt worden.quote:Op zondag 16 september 2007 02:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Get a break.![]()
Alsof niemand ooit een mongool of geretardeerd kind heeft gezien.

Drijf je niet een beetje over ?quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Schande!! Hoe haal je het in je hoofd om die foto's hier te plaatsen!!

Thank you very much!quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Sorry, mensen, maar foto''s van mensen buiten de gouden kooi, en zeker een minderjarige gaat te ver.
daarbij gaat het niet over de streams, he

"de bevooroordeelde positie"... Ze bedoelen vast bevoordeelde positiequote:Op zondag 16 september 2007 02:24 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)huub-met-informatie/

Hmm.... Edited?quote:Op zondag 16 september 2007 01:55 schreef Lady-night het volgende:
-------------

All of the above... and then some.quote:Op zondag 16 september 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Saai, sfeerbedervend, egoistisch, onbetrouwbaar, enigszins crimineel, onguur, ...........
Maak Uw keuze uit een of meerdere optie's
[afbeelding]

Stond er ergens iemand op een foto dan ?quote:Op zondag 16 september 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Saai, sfeerbedervend, egoistisch, onbetrouwbaar, enigszins crimineel, onguur, ...........
Maak Uw keuze uit een of meerdere optie's
[afbeelding]

Hoe durf je, Godslastering.quote:Op zondag 16 september 2007 02:24 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)huub-met-informatie/

Het leken mij ijsklontjes, die Japio zojuist uit de koelkast liet vallen. Glasscherven zien er anders uit. Het jij het precies gezien ? Lieke ging het (leek mij) juist opvegen omdat Japio er nog bij stond ......quote:

Nee, geen idee. Maar het lijkt me in ieder geval niet iets van glas, ze bleef gewoon op haar blote voeten lopen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leken mij ijsklontjes, die Japio zojuist uit de koelkast liet vallen. Glasscherven zien er anders uit. Het jij het precies gezien ? Lieke ging het (leek mij) juist opvegen omdat Japio er nog bij stond ......

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |