Ik hoop dat we dat noooit op TV hebben hoeven zien ! Ik in elk geval niet! Ik had daar trouwens ook niet in de jury willen zitten !quote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef gomi het volgende:
[..]
popstars the rivals ofzo en laatste 20 oid

Pieptoon ? Die jongen is de nieuwe Ramses Shaffy van Nederland !!!!quote:Op zondag 16 september 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
Welke totaal-in-de-war-zijnde klojo heeft ooit gezegd dat Dennis kan zingen met zijjn pieptoon?![]()

je heb helemaal gelijkquote:Op zondag 16 september 2007 01:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pieptoon ? Die jongen is de nieuwe Ramses Shaffy van Nederland !!!!
Wil jou wel eens zo horen zingen !! Pure jaloezie !!

Gadverdamme....4 mannen met borsthaarquote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Nomrc2 het volgende:
btw nog maar een keertje dennis's favo bandje
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM

daar houdt dennis toch van ?quote:Op zondag 16 september 2007 01:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gadverdamme....4 mannen met borsthaar![]()
![]()

quote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je heb helemaal gelijk
btw nog maar een keertje dennis's favo bandje
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM

de geestelijke mishandeling van een 19 jarig meisje levert geen mooie beelden/geluid opquote:Op zondag 16 september 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
Brian maant Amanda weer van alles toe, maar helaas mogen we het weer niet horen.

Net gemist dus :-( . Heeft ie wel een trek-doekje meegenomen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Overgeile Japio komt weer even in de slaapkamer kijken of er nog wat bloot of ongenereerd ne*cken te zien is ....... Noodzakelijk voor z'n eigen natte dromen .........

Doet me denken aan een gesprekje van Dennix met Eric, gisteren .....quote:Op zondag 16 september 2007 01:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat zal hij helemaal geweldig vinden, geen vingers meer voor Dennix maar het echte werk.

Trek-doekje ???? Waarvoor ?????quote:Op zondag 16 september 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Net gemist dus :-( . Heeft ie wel een trek-doekje meegenomen?

Daarnaast weet iedereen al hoe Brian is .....quote:Op zondag 16 september 2007 01:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de geestelijke mishandeling van een 19 jarig meisje levert geen mooie beelden/geluid op

Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel sterkte voor de nachtploeg, ik haak even af.![]()
![]()
![]()
![]()

Als ie hem kan vinden, maakt de size niet uit, heeft mijn vriend Pinkie ooit verteldquote:Op zondag 16 september 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Trek-doekje ???? Waarvoor ?????
[afbeelding]

What is the topic, zag wat ouwe fotosEn nu ?quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Lady-night het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7741&start=225
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |