Get a break.quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Schande!! Hoe haal je het in je hoofd om die foto's hier te plaatsen!!
In dit geval lijkt me dat wel een issue. Foto van nada is prima, maar laat die moeder en dochter er buiten. Die willen op deze manier vast niet aan nada gelinkt worden.quote:Op zondag 16 september 2007 02:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Get a break.![]()
Alsof niemand ooit een mongool of geretardeerd kind heeft gezien.
Drijf je niet een beetje over ?quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Schande!! Hoe haal je het in je hoofd om die foto's hier te plaatsen!!
Thank you very much!quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Sorry, mensen, maar foto''s van mensen buiten de gouden kooi, en zeker een minderjarige gaat te ver.
daarbij gaat het niet over de streams, he
"de bevooroordeelde positie"... Ze bedoelen vast bevoordeelde positiequote:Op zondag 16 september 2007 02:24 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)huub-met-informatie/
Hmm.... Edited?quote:Op zondag 16 september 2007 01:55 schreef Lady-night het volgende:
-------------
All of the above... and then some.quote:Op zondag 16 september 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Saai, sfeerbedervend, egoistisch, onbetrouwbaar, enigszins crimineel, onguur, ...........
Maak Uw keuze uit een of meerdere optie's
[afbeelding]
Stond er ergens iemand op een foto dan ?quote:Op zondag 16 september 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Saai, sfeerbedervend, egoistisch, onbetrouwbaar, enigszins crimineel, onguur, ...........
Maak Uw keuze uit een of meerdere optie's
[afbeelding]
Hoe durf je, Godslastering.quote:Op zondag 16 september 2007 02:24 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)huub-met-informatie/
Het leken mij ijsklontjes, die Japio zojuist uit de koelkast liet vallen. Glasscherven zien er anders uit. Het jij het precies gezien ? Lieke ging het (leek mij) juist opvegen omdat Japio er nog bij stond ......quote:
Nee, geen idee. Maar het lijkt me in ieder geval niet iets van glas, ze bleef gewoon op haar blote voeten lopen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leken mij ijsklontjes, die Japio zojuist uit de koelkast liet vallen. Glasscherven zien er anders uit. Het jij het precies gezien ? Lieke ging het (leek mij) juist opvegen omdat Japio er nog bij stond ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |