Lieke ziet het nog niet zo zitten iddquote:Op zondag 16 september 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
Trouwen doet rouwen.................![]()

En ja direct is Lieke weg terwijl de anderen boven staan te nixxenquote:Op zondag 16 september 2007 00:40 schreef chufi het volgende:
Waarom hoor ik op stream 4 Huub, terwijl Lieke boven zit?

In bed dan wel te verstaan ! Top beelden straksquote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Laten we samen lekker de Glossy lezen...."

Volgens mij is ie nog maagdquote:Op zondag 16 september 2007 00:47 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix heeft de zwaarste rol van allemaal
spelen dat je geen homo bent
zelfs als hetro lijkt me dat dodlijk vermoeiend

zou kunnenquote:

En soms doen ze alsof! Zit er minimaal 50cm tussen de bodie!s ! En daarnaast al die fake geluiden...quote:Op zondag 16 september 2007 00:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou kunnen
hij neukt nl vaak met z;n boxershort nog aan
btw
dan lijkt het me nog vermoeiender

Echt iets om je op te verheugen.................quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Laten we samen lekker de Glossy lezen...."

Eindelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia krijgt telefoon. Ze krijgt op haar donder omdat ze te veel in de camera kijkt. En ze moet het ook doorgeven aan Dennix.

Maar..dringt het ook tot ze door.............quote:

Het is gebruikelijk dat jonge stewardessen riant geld overhouden van daggeld op intercontinentale vluchten. Ze gaan goedkoop eten en krijgen meestal de drankjes wel kado van 'de oude ballen'. Reken op globaal 750 euro per maand, wat ze kunnen overhouden. Als de captain meewerkt slapen ze met 2 meiden op 1 kamer en kunnen het verschil in overnachting delen met 'de baas', die de rest voor een uitstapje voor de crew gebruikt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
........
Ze had het ook over daggeld en fooien, dat zit allemaal bij bovenstaand bedrag in.
......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |